Za podnikaním do Poľska
Počas 17. až 19. októbra sa na najväčšej franšízovej akcii v strednej a východnej Európe môžu všetci účastníci zoznámiť s najnovšími trendmi zo sveta franšízingu a tiež s ponukou franšízových príležitostí, možno aj pre vaše budúce podnikanie. V priebehu troch dní zameraných na franšízové podnikanie majú návštevníci šancu stretnúť sa s renomovanými odborníkmi a zástupcami jednotlivých konceptov z najrôznejších odvetví a získať cenné informácie pre svoje rozhodnutie, či vstúpiť či nevstúpiť do vôd franšízového podnikania, prípadne si vybrať značku, s ktorou spojí svoju budúcnosť.
Značky, ktoré sa na veľtrhu konanom vo varšavskom Paláci kultúry a vedy predstavia, nehľadajú franšízových partnerov iba v Poľsku. Objaví sa na ňom aj veľa konceptov, ktoré chcú s franšízou expandovať v celom regióne strednej a východnej Európy. Návštevníkom zo Slovenska sa napríklad ponúka príležitosť zoznámiť sa s novými značkami, ktoré u nás zatiaľ nemajú zastúpenie. Môžu sa tak stať ich master-franšízovými partnermi a pomôcť im s rozšírením konceptu v našom regióne. O tom, aké šance podnikateľom prináša master-franšízová licencia, si môžete prečítať tu.
Medzi vystavovateľmi bude aj americký fastfoodový reťazec Subway, resp. jeho vedenie pre celú strednú a východnú Európu. Ak premýšľate o obstaraní licencie tejto svetoznámej značky, využite to, vydajte sa do Varšavy a zistite, aké podmienky spolupráce Subway momentálne ponúka na slovenskom trhu. „Návšteva takejto akcie je vždy pre záujemcov o franšízové podnikanie veľkým prínosom. Možnosť osobne sa zoznámiť s predstaviteľmi siete a spýtať sa priamo na informácie, ktoré vás zaujímajú, je často nenahraditeľnou formou prvého kontaktu,“ hovorí Lenka Nováková, konzultantka poradenskej spoločnosti PROFIT system.
Súčasťou akcie sú okrem prezentácie jednotlivých vystavovateľov tiež odborné workshopy, prednášky expertov na franšízing. Preto si vo svojich diároch rezervujte dátum 17. až 19. októbra a rozšírte si svoje vedomosti zo sveta podnikania a franšízových licencií a konceptov. Aktuálny a definitívny zoznam vystavovateľov nájdete v priebehu septembra na webových stránkach veľtrhu http://franchiseexpo.pl/.
Organizátorom je najväčšia medzinárodná poradenská spoločnosť PROFIT system®, ktorá na Slovensku prevádzkuje portál Franchising.sk a je organizátorom úspešného Veľtrhu franchisingu 2017, ktorý prebehol 15. novembra v rámci Týždňa podnikania.
Chcete sa pridať a prezentovať svoju značku na FRANCHISE EXPO vo Varšave alebo chcete navštíviť veľtrh zdarma?
Kontaktujte nás na redakcia@franchising.sk a získajte promo kód k voľnému vstupu.
Prečítaj články
Originálny vzdelávací franšízový program pracuje s obľúbenou detskou stavebnicou. Čím by mohli ich kurzy u nás zaujať?
Zaistite si obchodný úspech na Franchise Expo v Budapešti 4. apríla 2024. Objavte dynamické príležitosti a nadväzujte kontakty s inovátormi v odbore.
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.
V dňoch 16. až 18. marca 2024 sa koná Franchise Expo Paris 2024, najväčšia európska udalosť v oblasti franchisingu. Čo sa chystá?
Fruitissimo je na trhu dvadsať rokov a zavedený franšízový model sa presadzuje v nových krajinách. Aké sú najbližšie plány značky?
Najčítanejšie
Ak sa Vám pri vyslovení slova franchising vôbec niečo vybavuje, je to skvelé!
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
„Franšízová sieť gurmánskych bagiet sa úspešne rozrastá a cieli na ďalšie vhodné lokality,“ prezradila Markéta Krejčíková, manažérka pre franšízovú spoluprácu.
Franšízová sieť Extéria Market sa stará o BOZP, požiarnu ochranu a ďalšie zákonné povinnosti klientov. Firmy, ktoré ich nemajú splnené, sú príležitosťou na rast na trhu.
Ladislav Sabo s manželkou úspešne prevádzkuje UGO Freshbar v Poprade už 7 rokov. Ako vie zosúladiť pracovný a súkromný život?
Populárne na fóre
TOP 10 svetových franšíz
7-eleven je obchod so zmiešaným tovarom? 7-eleven je mezinárodní řetězec maloobchodů se smíšeným zbožím.
10 krokov k založeniu firmy
Vyborna stranka, sice si neviem predstavit ako studujem obchodny zakonnik.Peniaze som si zarobil v zahranici, a nemam skolu,ktora by ma naucila orientovat sa v takych...