Za franšízou do Neapolu
Franšízový veľtrh prebehne v dňoch 17. a 18. mája. Svojim zameraním na maloobchod a franšízing je určený hlavne značkám, ktoré chcú rozšíriť svoju sieť prostredníctvom franšízových partnerov v regióne stredného a južného Talianska. Inšpiráciu tu samozrejme nájdu aj tí, čo uvažujú o obstaraní si master-franšízovej licencie pre Českú republiku či Slovensko. Stretnúť sa tu môžete s mnohými konceptmi, ktoré tu zatiaľ nemajú svoje zastúpenie. Akcia sa koná v pavilóne 6 výstaviska Mostar d'Oltremare di Napoli.
V poradí tretieho ročníka Expo Franchising Napoli sa podľa organizátorov zúčastnia stovky franšízových sietí z najrôznejších oblastí. Chýbať samozrejme nemôžu gastronomické koncepty, ktoré tvoria „gro“ snáď každého franšízového veľtrhu. Návštevníci tu tiež uvidia franšízy pôsobiace v oblasti cestovného ruchu, nehnuteľností, wellness a zdravia, módy, zábavy, fitness, technologických inovácií, poradenských služieb. Medzi vystavovateľmi sa objavia nadnárodné spoločnosti a rokmi overené franšízové siete, tiež mladé, inovatívne startupové koncepty. Títo všetci budú chcieť svojou ponukou osloviť návštevníkov - potenciálnych franšízových partnerov, obchodníkov, investorov či developerov.
Podľa skúseností z predchádzajúcich dvoch ročníkov je možné očakávať, že veľtrh tento rok navštívi viac ako 6 000 ľudí. Súčasťou akcie budú tiež špeciálne semináre určené výhradne majiteľom franšízových konceptov, ktorí budú mať možnosť nerušene hovoriť s bankovými poradcami a poradcami v oblasti investičných a kapitálových fondov. Workshopy budú organizované tiež pre firmy, ktoré potrebujú poradenstvo v oblasti marketingu, predaja a ďalších aspektov podnikania. Vystavovatelia, ktorí ponúkajú franšízové licencie, budú mať tiež šancu osloviť so svojimi prezentáciami mladých podnikateľov a tiež tých, čo premýšľajú o kúpe franšízy.

Prečítaj články

Franšízová sieť s originálnym taiwanským bubble tea sa úspešne rozvíja v krajinách Európy. Aktuálne hľadá dlhodobých partnerov pre vstup na slovenský trh.
Prinášame aktuálny rebríček 100 najúspešnejších globálnych franšízových značiek. V TOP 10 nechýbajú franšízy známe z tuzemského trhu. Najsilnejším sektorom zostáva gastro.
Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Zaujímajú vás nové franšízové koncepty? Určite navštívte Franchise Expo 3. apríla 2025 v Budapešti.
Stárnutie populácie zvyšuje dopyt po službách starostlivosti o seniorov. Franšízové príležitosti vznikajú aj v tomto odbore. Na trhu zatiaľ chýbajú.
Najčítanejšie

Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Riaditeľ spoločnosti Solodoor Centrum Martin Kupka hodnotí uplynulý rok v znamení rastu. Približuje tiež, čo je podľa neho kľúčom k fungujúcej franšízovej spolupráci.
Franšízová sieť UGO vsádza na inovácie, vyváženú ponuku a partnerov zapojených do každodennej prevádzky. Rastúci obrat o 160% svedčí o stabilnom rozvoji siete.
Ak sa rozhodnete podnikať na vlastnú päsť, máte na výber dve možnosti. Môžete otvoriť vlastný podnik alebo podnikať formou franchisy. V nasledujúcich krokoch Vám poradíme, ako založiť vlastnú firmu.
Predstavujeme vám 12 kľúčových tém, ktoré by mala obsahovať každá franšízová zmluva.