Koniec septembra s franšízou
V stredu 30. septembra sa v budove spoločnosti OK system na pražskom Pankráci uskutoční Franchising Forum 2015. Jedná sa o v poradí 13. ročník konferencie, ktorá je tento rok usporiadaná Českou asociáciou franchisingu v spolupráci s Česko-nemeckou obchodnou a priemyselnou komorou a Nemeckou franchisovou asociáciou. "Jednodňová konferencia poskytne účastníkom veľa zaujímavých informácií o tuzemskom franšízový, ale tiež o susednom nemeckom trhu a je zameraná na internú a externú komunikáciu a to nielen vo franšízingu," hovorí Petra Ritschelová, výkonná riaditeľka Českej asociácie franchisingu.
Zástupca Česko-nemeckej obchodnej a priemyselnej komory zoznámi účastníkov konferencie s problematikou interkultúrnej komunikácie s nemeckými obchodnými partnermi. Súčasťou konferencie sú aj dve panelové diskusie so zástupcami z radu franšízových konceptov. O skúsenosti v praxi sa podelia národné, ale aj medzinárodné franšízové koncepty. Reč bude napríklad o tzv. Rade franšízantov, využitiu sociálnych sietí, alebo dôležitosti informačného systému franšízovej siete.
Účastníci konferencie z radu vyššieho a stredného manažmentu, ale aj poskytovateľov poradenských a finančných služieb sa dozvie veľa zaujímavostí a rád, hlavne ale skúsenosti z praxe V priebehu celého dňa sa budú môcť návštevníci zoznámiť s franšízovými koncepty, ktoré sa tu budú prezentovať. Ďalej potom sa zástupcovia partnerských firiem prezentujúcich svoje služby v oblasti poskytovania ďalších služieb pre franšízové siete.
Prečítaj články
Zaistite si obchodný úspech na Franchise Expo v Budapešti 4. apríla 2024. Objavte dynamické príležitosti a nadväzujte kontakty s inovátormi v odbore.
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.
V dňoch 16. až 18. marca 2024 sa koná Franchise Expo Paris 2024, najväčšia európska udalosť v oblasti franchisingu. Čo sa chystá?
Fruitissimo je na trhu dvadsať rokov a zavedený franšízový model sa presadzuje v nových krajinách. Aké sú najbližšie plány značky?
V Bruseli sa udeľovali ceny Európskej federácie franšíz. Zo značiek, ktoré mieria na náš trh, získali ocenenie Mail Boxes Etc.
Najčítanejšie
Kaliforňan sa so svojím bowl konceptom dostáva už aj do susednej Českej republiky. Kto stojí za úspechom slovenskej franšízy v Brne?
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Žijeme v „dobe značkovej“, v ktorej sa rad transakcií, najmä pokiaľ ide o predaje franšízových licencií, riadi dobrým menom a tým, ako sú jednotlivé značky vnímané.
„Aj keď sa nezmenil počet našich pobočiek, zisk sa zdvihol o 70 %. Je čas naskočiť na dobrú vlnu v našom podnikaní,“ hovorí riaditeľ franšízy jazykových škôl Zaraz Martin Kňoška.
Najväčšie európske hotelové siete stále častejšie využívajú na rozvoj franšízing. Zameriavajú sa na lokálnych partnerov, ich široký okruh kontaktov a znalosť prostredia.
Populárne na fóre
TOP 10 svetových franšíz
7-eleven je obchod so zmiešaným tovarom? 7-eleven je mezinárodní řetězec maloobchodů se smíšeným zbožím.
10 krokov k založeniu firmy
Vyborna stranka, sice si neviem predstavit ako studujem obchodny zakonnik.Peniaze som si zarobil v zahranici, a nemam skolu,ktora by ma naucila orientovat sa v takych...