S novým týmom vpred

Prvým krokom by malo byť otvorenie piatich nových obchodov, ktoré by mali začať fungovať v tomto roku. Dopomôcť by sieti mal rovnaký expanzný tým, ktorý rozvoj konceptu zaisťuje aj v Českej republike. "V súčasnej dobe má Orion - slovenský obchod pre domácnosť na Slovensku štyri vlastnej prevádzkarne a ďalšie dve franšízové. Pod novým expanzným týmom sme teda otvorili vlastnej prevádzkáreň v Galante a franšízovú predajňu v Bratislave. Zároveň sme aj absolvovali prerod vlastnej pobočky do pobočky franšízové, čo predstavuje pre Orion novinku v oblasti expanzný politiky," hovorí Tomáš Maloch, obchodný manažér siete Orion.
Na nezáujem zo strany potenciálnych partnerov si Orion na Slovensku sťažovať nemôže. "Záujem o licencie je tu rovnako silný ako v Českej republike. Ohromnou výhodou je veľká základňa obchodných partnerov, od ktorej sa môžeme odraziť. Je to pre nás určitá stránka marketingu, ktorý sme si po dobu fungovania na slovenskom trhu vytvorili," vysvetľuje Maloch s tým, že značka zaznamenáva záujem o licencie aj od úplne nových kandidátov, ktorí sa o sieti dozvedajú ako v Českej republike, tak aj na Slovensku.
Značka Orion nie je na našom trhu žiadnym nováčikom. Už 14 rokov tu totiž prevádzkuje veľkoobchod, maloobchodná sieť tu však zostávala v pozadí. Čo sa však sieť chystá zmeniť. "So skúsenosťami v chrbte s maloobchodným rozvojom z Česka sa nám už bude oveľa lepšie vstupovať na trh. Vieme, na čo sa presne zamerať a ako pracovať čo najefektívnejšie. Vďaka tomu bude aplikácia franšízového konceptu Orion oveľa rýchlejšia," verí Tomáš Maloch.
Prečítaj články

Sieť Orion zažíva prudký rozvoj predajní ako v Čechách, tak aj na Slovensku.
Predajca domácich potrieb ORION pokračuje v otváraní franšízových obchodov. V roku 2015 zamieri novo aj do Poľska.
Spoločnosť ORION zvyšuje vo svojej sieti počet franchisových pobočiek. Začiatok expanzie čaká aj Slovensko.
Toľko pobočiek chce mať na slovenskom trhu franchisová sieť predajní pre domácnosť Kinekus.
Najčítanejšie

Sieť Aplend spravuje 17 ubytovacích jednotiek vo Vysokých Tatrách. Víta v nich až 80 tisíc hostí ročne. Teraz hľadá pre franšízovú spoluprácu ďalšie hotely a apartmány.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Predstavujeme vám 12 kľúčových tém, ktoré by mala obsahovať každá franšízová zmluva.
Deti v škole trávia minimálne 12 rokov. Mnohí z nich potrebujú pomoc s učením. Franšíza Škola Populo ponúka profesionálne riešenie ako podnikateľskú príležitosť.
Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.