Expanzia doma aj v zahraničí
![](https://img.franchising.pl/cz/69b/210/orion2.jpg)
Spoločnosť ORION - český obchod pre domácnosť využíva efektívne franšízovej spolupráce pre smerovanie predajní do ďalších lokalít nielen domáceho Česka, ale aj na Slovensku. Počas budúceho roka by na našom trhu malo vzniknúť 5 obchodov v rukách franšízistov. V hľadáčiku má hneď niekoľko lokalít.
Novým trhom sa pre ORION v roku 2015 stane Poľsko. To sa môže v tomto roku tešiť na prvú franšízovú predajňu. "V Poľsku sme založili dcérsku spoločnosť, ktorá sa bude starať o rozvoj franšízingu. Naši poľskí partneri sa o možnosť franšízy zaujímajú a my ním týmto vychádzame v ústrety. Prvý obchod by mohol byť otvorený na prelome mája a júna," hovorí Tomáš Maloch, obchodný manažér siete ORION.
Na domácom českom trhu ide ORION so svojou expanziou ešte dôraznejšie. V poslednej dobe začalo prevádzku hneď niekoľko franšízových obchodov, a to ve Šternberku, Příbrami, Ústí nad Labem a Moravskej Třebovej. A pribúdať by mala ďalšie mestá. "Budeme otvárať veľa predajní, v pláne toho máme naozaj veľa, napr. Karviná, Praha 3x, Mariánské Lázně, Brno Slatina, Kopřivnice, Kladno, Chomutov, Kuřim či Kyjov. Chceme sa ale tiež zamerať na lokality, kde nemáme žiadne zastúpenie," dodáva Tomáš Maloch. V Česku by podľa neho malo pribudnúť budúci rok až 16 predajní. Všetky plánované prevádzkarne budú sprevádzkované opäť ako franšízové.
Prečítaj články
![](https://img.franchising.pl/cz/95b/b5b/orion_sk_330x330.jpg)
Sieť Orion zažíva prudký rozvoj predajní ako v Čechách, tak aj na Slovensku.
Spoločnosť ORION zvyšuje vo svojej sieti počet franchisových pobočiek. Začiatok expanzie čaká aj Slovensko.
Sieť obchodov s domácimi potrebami Orion má za cieľ u nás vybudovať rovnako hustú sieť predajní ako v domácom Česku.
Toľko pobočiek chce mať na slovenskom trhu franchisová sieť predajní pre domácnosť Kinekus.
Najčítanejšie
![](https://img.franchising.pl/cz/f3c/dd3/img_1026-1.jpg)
Franšízová sieť ponúka zdravšiu alternatívu v oblasti fast foodu už dvadsať rokov. Zaujímavé je, že sa na inováciách aktívne podieľajú aj franšízanti.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Ľudovít Szabó po 18 rokoch v hobby markete začal podnikať ako živnostník. Otvoril si vlastnú franšízu Solodoor v Nitre.
„Naši franšízanti sú obvykle v pluse od prvého dňa a investície do počiatočných skútrov sa vrátia do 20 mesiacov,“ hovorí Eyþór Máni, CEO spoločnosti Hopp.
Počet obéznych ľudí stúpa a s tým aj podnikateľský potenciál výživových poradní. Ako je na to pripravený koncept franšízy Naturhouse?