Stovka sa blíži
Master-franchisantami tejto realitnej spoločnosti pre Južnú Kóreu sa stali dvaja skúsení makléri Heui Seong Shin a jeho dlhoročný obchodný partner Yun Seok Choi. Nový región podľa spoločnosti výrazne posilní prítomnosť značky RE/MAX na ázijskom trhu a zároveň aj význam siete medzi americkými realitnými franchisovými spočnosťami.
Cieľom master-franchisových partnerov v Južnej Kórei je počas piatich rokov predať 50 franchisových licencií realitnej kancelárie RE/MAX. Počas tejto doby by mali prijať zhruba 400 realitných maklérov. V dlhodobejšom horizonte by malo nájsť miesto v Južnej Kórei 200 pobočiek RE/MAX, v ktorých by malo pracovať 3000 maklérov. Kancelária regionálneho riaditeľstva sídli v hlavnom meste Soul, ktoré je centrom politického, obchodného aj priemyselného diania.
„Sme veľmi radi, že máme možnosť spolupracovať s dvomi skutočnými odborníkmi, ktorí majú s juhokórejským realitným trhom bohaté skúsenosti,“ hovorí David Lingier, spoluzakladateľ a prezident RE/MAX s tým, že obaja master-franchisanti majú obrovské skúsenosti s obchodom s realitami, najmä vďaka svojej vlastnej realitnej spoločnosti pre komerčné nehnuteľnosti Wide Partners, ktorá je jednou z vedúcich spoločností v komerčnom segmente v Soule.
Prečítaj články
O potenciáli realitnej siete Directreal na slovenskom trhu sme sa okrem iného rozprávali s jedným z jej majiteľov Mariánom Patákom.
Realitná sieť Directreal expandovala od roku 2007 nielen na Slovensku, ale aj za hranice.
Slovenská realitná sieť opäť rozširuje svoje pôsobenie. Aktuálne sa počet pobočiek Directreal vyšplhal na 33.
Realitná sieť RE/MAX vlani na Slovenskú otvorila 10 nových kancelárií. Má za sebou úspešný rok.
Medzinárodná realitná sieť CENTURY 21 plánuje na Slovensku expanziu. Za týmto účelom hľadá vhodných kandidátov, ktorí poznajú lokálny trh.
Najčítanejšie
Kaliforňan sa so svojím bowl konceptom dostáva už aj do susednej Českej republiky. Kto stojí za úspechom slovenskej franšízy v Brne?
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Žijeme v „dobe značkovej“, v ktorej sa rad transakcií, najmä pokiaľ ide o predaje franšízových licencií, riadi dobrým menom a tým, ako sú jednotlivé značky vnímané.
„Aj keď sa nezmenil počet našich pobočiek, zisk sa zdvihol o 70 %. Je čas naskočiť na dobrú vlnu v našom podnikaní,“ hovorí riaditeľ franšízy jazykových škôl Zaraz Martin Kňoška.
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.