Reklama u nás
Čo je Franchising.sk?
Franchising.sk je profesionálnym portálom zaoberajúcim sa trhom malého a stredného podnikania založeného na licencii, predovšetkým na franchisingu. To je dôležité pre efektívne využívanie reklamných prostriedkov spoločnosti, ktoré chcú získavať nových záujemcov o licenciu.
Cieľová skupina
Dôvodom úspechu portálu zaoberajúcich sa podnikaním a financiami je schopnosť osloviť požadovanú cieľovú skupinu súčasných i budúcich podnikateľov, ale tiež odborníkov z ekonomického prostredia.
Kontakt na objednávky reklamy
Ak sa zaujímate o umiestnenie reklamy na portále, vyplňte, prosím, nižšie uvedený dotazník, alebo kontaktujte redakciu na telefónnom čísle +420 775 661 778. Pripravíme plán inzercie a reklamy pre Vašu firmu.
PROFIT system franchise services s.r.o. je konzultačná spoločnosť, ktorá sa zaoberá komplexným poradenstvom v oblasti franchisingu. Spoločnosť patrí do skupiny PROFIT system, ktorá prevádzkuje portály v 15 krajinách Európy a na blízkom Východe: Slovensku, Českej republike, Poľsku, Maďarsku, Rumunsku, Srbsku, Chorvátsku, Slovinsku, Lotyšsku, Litve, Rusku, Ukrajine, Taliansku, Makedonii a Saudskej Arábii.
Prečítaj články
Zásady používania súborov cookies portálu Franchising.sk
Podnikanie alebo rozvoj podnikania formou franchisingu má veľa nesporných výhod, ale tiež mnohé úskalia a hlavne špecifiká. Za tých 10 rokov na slovenskom trhu máme už dosť skúseností, aby sme vedeli poradiť a podať pomocnú ruku v úlohe partnera na Vašej ceste k úspechu.
Uživatelé portálu Franchising.pl mohou využívat nástroje, které jim pomáhají udržovat aktuální informace o franšízovém trhu.
Prevádzkovateľom portálu Franchising.sk je poradenská spoločnosť PROFIT system® - špecialista na franchising v strednej a východnej Európe.
Poradenstvo vo franchisingu
Najčítanejšie
Kaliforňan sa so svojím bowl konceptom dostáva už aj do susednej Českej republiky. Kto stojí za úspechom slovenskej franšízy v Brne?
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Žijeme v „dobe značkovej“, v ktorej sa rad transakcií, najmä pokiaľ ide o predaje franšízových licencií, riadi dobrým menom a tým, ako sú jednotlivé značky vnímané.
„Aj keď sa nezmenil počet našich pobočiek, zisk sa zdvihol o 70 %. Je čas naskočiť na dobrú vlnu v našom podnikaní,“ hovorí riaditeľ franšízy jazykových škôl Zaraz Martin Kňoška.
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.
Populárne na fóre
TOP 10 svetových franšíz
7-eleven je obchod so zmiešaným tovarom? 7-eleven je mezinárodní řetězec maloobchodů se smíšeným zbožím.
10 krokov k založeniu firmy
Vyborna stranka, sice si neviem predstavit ako studujem obchodny zakonnik.Peniaze som si zarobil v zahranici, a nemam skolu,ktora by ma naucila orientovat sa v takych...