Reklama u nás
Čo je Franchising.sk?
Franchising.sk je profesionálnym portálom zaoberajúcim sa trhom malého a stredného podnikania založeného na licencii, predovšetkým na franchisingu. To je dôležité pre efektívne využívanie reklamných prostriedkov spoločnosti, ktoré chcú získavať nových záujemcov o licenciu.
Cieľová skupina
Dôvodom úspechu portálu zaoberajúcich sa podnikaním a financiami je schopnosť osloviť požadovanú cieľovú skupinu súčasných i budúcich podnikateľov, ale tiež odborníkov z ekonomického prostredia.
Kontakt na objednávky reklamy
Ak sa zaujímate o umiestnenie reklamy na portále, vyplňte, prosím, nižšie uvedený dotazník, alebo kontaktujte redakciu na telefónnom čísle +420 775 661 778. Pripravíme plán inzercie a reklamy pre Vašu firmu.
PROFIT system franchise services s.r.o. je konzultačná spoločnosť, ktorá sa zaoberá komplexným poradenstvom v oblasti franchisingu. Spoločnosť patrí do skupiny PROFIT system, ktorá prevádzkuje portály v 15 krajinách Európy a na blízkom Východe: Slovensku, Českej republike, Poľsku, Maďarsku, Rumunsku, Srbsku, Chorvátsku, Slovinsku, Lotyšsku, Litve, Rusku, Ukrajine, Taliansku, Makedonii a Saudskej Arábii.
Prečítaj články
Zásady používania súborov cookies
/11.03.2024
Zásady používania súborov cookies portálu Franchising.sk
Podnikanie alebo rozvoj podnikania formou franchisingu má veľa nesporných výhod, ale tiež mnohé úskalia a hlavne špecifiká. Za tých 10 rokov na slovenskom trhu máme už dosť skúseností, aby sme vedeli poradiť a podať pomocnú ruku v úlohe partnera na Vašej ceste k úspechu.
Uživatelé portálu Franchising.pl mohou využívat nástroje, které jim pomáhají udržovat aktuální informace o franšízovém trhu.
Prevádzkovateľom portálu Franchising.sk je poradenská spoločnosť PROFIT system® - špecialista na franchising v strednej a východnej Európe.
Poradenstvo vo franchisingu
Najčítanejšie
Domáce potreby mieria do nových regiónov
/03.11.2025
„Nehľadáme iba investora, ale človeka, ktorý bude venovať svojej predajni aj čas a srdce,“ hovorí Josefina Rusová, manažérka rozvoja maloobchodnej a franšízovej siete Kinekus.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.
Predstavujeme vám 12 kľúčových tém, ktoré by mala obsahovať každá franšízová zmluva.
Kaliforňan sa so svojím bowl konceptom dostáva už aj do susednej Českej republiky. Kto stojí za úspechom slovenskej franšízy v Brne?