Oblečenie od Cocodrillo si na deťoch všimnete
Oblečenie od Coccodrillo si vyberajú najčastejšie ľudia, ktorí nechcú svoje dieťa obliekať do rovnakých kolekcií bežných reťazcov, ako ostatní. Už od detstva sa u svojich potomkov snažia budovať vzťah k móde, originalite a zdravému sebavedomiu.
Na Slovensku franšízová sieť teraz zahŕňa 13 pobočiek a chystá sa jedna ďalšia. „Každú predajňu vlastní jeden franšízant a myslíme si, že je to optimálne. Úspech predajne totiž veľmi závisí od vzťahov so zákazníkmi. Preto je dôležité, aby majiteľ pobočky rozumel nášmu tovaru, vyznal sa v aktuálnej kolekcii a vedel zákazníkom poradiť. Často si napríklad predávajúci pamätá nielen zákazníkov, ale aj ich predchádzajúce nákupy a dokáže na nich nadviazať tak, aby sa jednotlivé kusy dali kombinovať a lepšie využiť, vysvetľuje obchodná manažérka pre Česko a Slovensko Renata Kubáňová.
Coccodrillo si na trhu drží stabilnú pozíciu, pretože dokáže aktívne reagovať na meniace sa zvyklosti nakupujúcich. „Predtým sme mali viac predajov v obchodných domoch. Teraz tam ale ľudia oveľa menej nakupujú. Skôr tu trávia čas, rozhliadajú sa. Lepšie výsledky majú teraz predajne umiestnené v mestách, kde sa odohrávajú nákupy „z ulice“. Zmenil sa tiež dopyt po sezónnom tovare a spôsob plánovania nákupov. Predtým sa rodičia zásobili na sezónu v predstihu. Teraz nakupujú viac impulzívne a prídu napríklad až sa počasie zmení. Tiež predávame oveľa viac jarného a letného oblečenia. Celkovo teplé zimy a dlhé sezóny pre letné veci sú na predajoch poznať, dodáva Kubáňová.
Priestor na rozšírenie značky na Slovensku stále je. Všeobecne sa predajniam darí v mestách s počtom nad 20 000 obyvateľov, spádových mestách a svoju úlohu zohráva aj počet aj charakter konkurencie. To, čo Coccodrillo môže priniesť ako konkurenčnú výhodu, je kvalita materiálu, profesionalita služieb a originalita kolekcií.

Prečítaj články

Rodičia malých detí sú veľmi lojálni zákazníci. Ak nájdu značku oblečenia, ktorá im vyhovuje, sú jej verní. Vsádza na to aj franšíza Coccodrillo.
Expanzia značky Coccodrillo u nás pokračuje. Od začiatku roka pribudli 3 nové pobočky. Aká vysoká investícia na franšízantov čaká?
Nové pobočky na Slovensku aj v Česku. Taký bol rok 2020 pre značku Coccodrillo. Franšízantom pomohli loajálni zákazníci.
Zapojení do chodu predajní, takí sú franšízanti siete Coccodrillo. Investorov medzi nimi nenájdete. Ako sa im teraz darí?
Prievidza, Žilina a Poprad. Tri mestá, v ktorých fungujú obchody s oblečením pre deti Coccodrillo. Cieľom siete je ďalší rast.
Najčítanejšie

Stravovanie v krabičkách sa presadilo v slovenských domácnostiach aj kanceláriách. Ako na to ide česká franšíza FITeat?
Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
„Slovensko je zaujímavý trh vďaka menším a stredne veľkým mestám. Tie sú pre naše finančné franšízy tým pravým miestom," hovorí zakladateľ Partners Petr Borkovec.
„Chceme zvýšiť dosah našich programov a prísť s novinkami, ktoré podnikateľom uľahčia nielen riadenie firiem, ale aj ich osobný rozvoj,“ hovorí Šimon Mastný, riaditeľ franšízy TAB Board.