Zisk vďaka vzdelávaniu a inováciám
Maple Bear je franšíza dvojjazyčných škôl vyvinutá v Kanade. Stavia na tom, že svojim študentom prináša to najlepšie z medzinárodne vysoko hodnoteného kanadského vzdelávacieho systému s dvojjazyčným vzdelávaním detí na základe osvedčených osnov upravených pre potreby regiónu strednej a východnej Európy. Deti sú v týchto školách vedené k zvedavosti, sebadôvere, samostatnosti, kreativite a flexibilite, učia sa analyticky myslieť a získavajú znalosti a zručnosti, ktoré ich pripravia na moderný život. Mottom škôl nie je učiť angličtinu, ale učiť anglicky.
Potenciálny franšízant sa pripája k osvedčenému modelu s viac ako 15-ročnou medzinárodnou skúsenosťou a získava prístup k podrobným učebným osnovám aj k silnému menu a používaniu mena Maple Bear. Može využiť trend, ktorý je možné v strednej a východnej Európe pozorovať. „V regióne rastie dopyt po dvojjazyčnom vzdelávaní, ktorý môžu naše školy uspokojiť. Náš franšízový koncept sa osvedčil vďaka úspešnému zahájeniu činnosti v Bulharsku, Rumunsku, Srbsku, na Ukrajine a čoskoro aj v Albánsku,“ prezrádza Yann Bidan, generálny riaditeľ Maple Bear CEE.
Od prvných krokov až k maturite
Stredná a východná Európa vrátane Slovenska je pre školy rozvíjajúcim sa trhom. V súčasnej dobe má Maple Bear 10 škôl, ktoré sú v prevádzke alebo v realizácii v spomínaných východoeurópskych štátoch. V budúcom desaťročí plánuje otvoriť ďalších 200 nových škôl v 22 krajinách. Konkrétne Slovensko predstavuje pre Maple Bear dôležitý trh, ktorý má veľký potenciál.
Obstaraním franšízovej licencie konceptu Maple Bear dostáva franšízant komplexný balíček, nejde len o získanie licencie k osnovám. Ide o prenos celého konceptu, stratégií výučby, osnov a dôležitého školenia, ktoré franšízant neabsolvuje len na začiatku spolupráce, ale priebežne počas celej doby jej trvania. Licencia Maple Bear umožňuje franšízantom otvoriť všetky „formáty“ škôl, od materských po stredné školy. Nie je to však povinnosťou.

Prečítaj články

Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Zaujímajú vás nové franšízové koncepty? Určite navštívte Franchise Expo 3. apríla 2025 v Budapešti.
Stárnutie populácie zvyšuje dopyt po službách starostlivosti o seniorov. Franšízové príležitosti vznikajú aj v tomto odbore. Na trhu zatiaľ chýbajú.
Voľný čas po práci pre väčšinu ľudí znamená príjemné aktivity, zároveň je to aj podnikateľská príležitosť. Franšízová sieť Regatta to naučila už vyše 250 franšízantov v Európe.
Vo Varšave sa od 24. do 26. októbra koná ďalší ročník franšízového veľtrhu. Prečo si túto najväčšiu stredoeurópsku akciu s touto tematikou zapísať do diára?
Najčítanejšie

Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
Franšízová sieť finančných služieb Simplea má za prvý polrok veľmi priaznivé ekonomické výsledky. V krajských mestách chce posilniť o nových franšízantov.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.