Zisk vďaka vzdelávaniu a inováciám
Maple Bear je franšíza dvojjazyčných škôl vyvinutá v Kanade. Stavia na tom, že svojim študentom prináša to najlepšie z medzinárodne vysoko hodnoteného kanadského vzdelávacieho systému s dvojjazyčným vzdelávaním detí na základe osvedčených osnov upravených pre potreby regiónu strednej a východnej Európy. Deti sú v týchto školách vedené k zvedavosti, sebadôvere, samostatnosti, kreativite a flexibilite, učia sa analyticky myslieť a získavajú znalosti a zručnosti, ktoré ich pripravia na moderný život. Mottom škôl nie je učiť angličtinu, ale učiť anglicky.
Potenciálny franšízant sa pripája k osvedčenému modelu s viac ako 15-ročnou medzinárodnou skúsenosťou a získava prístup k podrobným učebným osnovám aj k silnému menu a používaniu mena Maple Bear. Može využiť trend, ktorý je možné v strednej a východnej Európe pozorovať. „V regióne rastie dopyt po dvojjazyčnom vzdelávaní, ktorý môžu naše školy uspokojiť. Náš franšízový koncept sa osvedčil vďaka úspešnému zahájeniu činnosti v Bulharsku, Rumunsku, Srbsku, na Ukrajine a čoskoro aj v Albánsku,“ prezrádza Yann Bidan, generálny riaditeľ Maple Bear CEE.
Od prvných krokov až k maturite
Stredná a východná Európa vrátane Slovenska je pre školy rozvíjajúcim sa trhom. V súčasnej dobe má Maple Bear 10 škôl, ktoré sú v prevádzke alebo v realizácii v spomínaných východoeurópskych štátoch. V budúcom desaťročí plánuje otvoriť ďalších 200 nových škôl v 22 krajinách. Konkrétne Slovensko predstavuje pre Maple Bear dôležitý trh, ktorý má veľký potenciál.
Obstaraním franšízovej licencie konceptu Maple Bear dostáva franšízant komplexný balíček, nejde len o získanie licencie k osnovám. Ide o prenos celého konceptu, stratégií výučby, osnov a dôležitého školenia, ktoré franšízant neabsolvuje len na začiatku spolupráce, ale priebežne počas celej doby jej trvania. Licencia Maple Bear umožňuje franšízantom otvoriť všetky „formáty“ škôl, od materských po stredné školy. Nie je to však povinnosťou.

Prečítaj články

Franšízová sieť s originálnym taiwanským bubble tea sa úspešne rozvíja v krajinách Európy. Aktuálne hľadá dlhodobých partnerov pre vstup na slovenský trh.
Prinášame aktuálny rebríček 100 najúspešnejších globálnych franšízových značiek. V TOP 10 nechýbajú franšízy známe z tuzemského trhu. Najsilnejším sektorom zostáva gastro.
Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Zaujímajú vás nové franšízové koncepty? Určite navštívte Franchise Expo 3. apríla 2025 v Budapešti.
Stárnutie populácie zvyšuje dopyt po službách starostlivosti o seniorov. Franšízové príležitosti vznikajú aj v tomto odbore. Na trhu zatiaľ chýbajú.
Najčítanejšie

Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Riaditeľ spoločnosti Solodoor Centrum Martin Kupka hodnotí uplynulý rok v znamení rastu. Približuje tiež, čo je podľa neho kľúčom k fungujúcej franšízovej spolupráci.
Franšízová sieť UGO vsádza na inovácie, vyváženú ponuku a partnerov zapojených do každodennej prevádzky. Rastúci obrat o 160% svedčí o stabilnom rozvoji siete.
Ak sa rozhodnete podnikať na vlastnú päsť, máte na výber dve možnosti. Môžete otvoriť vlastný podnik alebo podnikať formou franchisy. V nasledujúcich krokoch Vám poradíme, ako založiť vlastnú firmu.
Predstavujeme vám 12 kľúčových tém, ktoré by mala obsahovať každá franšízová zmluva.