Môjobchod odteraz aj na čerpacej stanici
Po úspešnom otvorení 4 nových ambassador obchodov, ktoré spĺňajú najvyšší štandard nákupného zážitku, rozširuje Môjobchod svoje pôsobenie aj na čerpacie stanice. Prvá predajňa Môjobchod na čerpacej stanici Veľké Úľany otvorila svoje brány začiatkom apríla 2023. Obchod ponúka produkty obľúbených značiek, no zastúpenie v ňom majú aj potraviny vlastných značiek Metro, a to Fine Life a Aro.
Projekt potravín na čerpacích staniciach je súčasťou inovácií, ktoré ponúka Môjobchod s cieľom uspokojiť náročné potreby svojich zákazníkov. V digitálnej sfére franšíza napreduje s mobilnou aplikáciou Môjobchod Extra, ktorá zákazníkom umožňuje šetriť vďaka zľavám v podobe kupónov a stieracích žrebov, možnosť prelistovania aktuálneho akciového letáku alebo vyhľadanie najbližšej predajne.
"Našim cieľom je neustále napredovať a rozširovať pôsobnosť našej franšízy. Potraviny Môjobchod na čerpacej stanici neslúžia len tankujúcim zákazníkom, no sú k dispozícii aj obyvateľom okolitých bytových domov a novovzniknutých štvrtí. Keďže heslom našej značky je Môjobchod – Ten správny sused, dotvárame v tejto časti obce chýbajúcu vybavenosť blízkych dostupných potravín,“ vysvetľuje Matej Varga, Head of Franchise.
Môjobchod je franšízová sieť potravín, ktorá vznikla v roku 2012 a momentálne združuje pod svojou značkou viac ako 760 obchodov. Za 11 rokov svojho pôsobenia sa Môjobchod dostal na druhé miesto v počte franšízových predajní na slovenskom trhu. Za konceptom značky Môjobchod stojí silný partner METRO Cash and Carry SR.

Prečítaj články

Franšízová sieť potravín v centre Bratislavy ponúka najžiadanejší sortiment sedem dní v týždni už desať rokov. Aké podmienky ponúka franšízantom?
Franšízová sieť predajní alkoholu rastie každoročne o dvadsať nových pobočiek. Jednoduchý nákup a široký výber značiek si Slováci obľúbili.
Koncept krabičkovej diéty FITeat pôsobí zatiaľ u našich susedov v Českej republike. Do ďalších regiónov a na Slovensko chce vstúpiť vďaka franšízantom.
Značka obchodov s alkoholickými nápojmi 1.Day má na trhu 88 pobočiek. Všetky prevádzkujú externí partneri, tri z nich sú 100% franšízové.
Sieť maloobchodných predajní Malina potraviny chce previesť zabehnuté pobočky na partnerov. Je novinkou v Katalógu franšíz.
Najčítanejšie

Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.