Môjobchod odteraz aj na čerpacej stanici
Po úspešnom otvorení 4 nových ambassador obchodov, ktoré spĺňajú najvyšší štandard nákupného zážitku, rozširuje Môjobchod svoje pôsobenie aj na čerpacie stanice. Prvá predajňa Môjobchod na čerpacej stanici Veľké Úľany otvorila svoje brány začiatkom apríla 2023. Obchod ponúka produkty obľúbených značiek, no zastúpenie v ňom majú aj potraviny vlastných značiek Metro, a to Fine Life a Aro.
Projekt potravín na čerpacích staniciach je súčasťou inovácií, ktoré ponúka Môjobchod s cieľom uspokojiť náročné potreby svojich zákazníkov. V digitálnej sfére franšíza napreduje s mobilnou aplikáciou Môjobchod Extra, ktorá zákazníkom umožňuje šetriť vďaka zľavám v podobe kupónov a stieracích žrebov, možnosť prelistovania aktuálneho akciového letáku alebo vyhľadanie najbližšej predajne.
"Našim cieľom je neustále napredovať a rozširovať pôsobnosť našej franšízy. Potraviny Môjobchod na čerpacej stanici neslúžia len tankujúcim zákazníkom, no sú k dispozícii aj obyvateľom okolitých bytových domov a novovzniknutých štvrtí. Keďže heslom našej značky je Môjobchod – Ten správny sused, dotvárame v tejto časti obce chýbajúcu vybavenosť blízkych dostupných potravín,“ vysvetľuje Matej Varga, Head of Franchise.
Môjobchod je franšízová sieť potravín, ktorá vznikla v roku 2012 a momentálne združuje pod svojou značkou viac ako 760 obchodov. Za 11 rokov svojho pôsobenia sa Môjobchod dostal na druhé miesto v počte franšízových predajní na slovenskom trhu. Za konceptom značky Môjobchod stojí silný partner METRO Cash and Carry SR.
Ideálny franšízant / Môjobchod franšíza je zároveň otvorená pre všetkých, ktorí snívajú o vlastnom obchode. Podmienkami je koncept vyhovujúci pre takmer každého či už začínajúceho podnikateľa, ale aj skúseného obchodníka. Prečítaj články
Obchod ako Malina
/06.01.2025
Franšízová sieť potravín v centre Bratislavy ponúka najžiadanejší sortiment sedem dní v týždni už desať rokov. Aké podmienky ponúka franšízantom?
Franšízová sieť predajní alkoholu rastie každoročne o dvadsať nových pobočiek. Jednoduchý nákup a široký výber značiek si Slováci obľúbili.
Koncept krabičkovej diéty FITeat pôsobí zatiaľ u našich susedov v Českej republike. Do ďalších regiónov a na Slovensko chce vstúpiť vďaka franšízantom.
Značka obchodov s alkoholickými nápojmi 1.Day má na trhu 88 pobočiek. Všetky prevádzkujú externí partneri, tri z nich sú 100% franšízové.
Sieť maloobchodných predajní Malina potraviny chce previesť zabehnuté pobočky na partnerov. Je novinkou v Katalógu franšíz.
Najčítanejšie
Nová príležitosť v kaviarenskom biznise
/13.10.2025
Originálne kaviarne Spezax Caffe úspešne prevádzkujú dve pobočky. Teraz hľadajú prvých franšízových partnerov pre ďalší rast.
„Nutriadapt som poznala zo všetkých strán. Vedela som, že má potenciál a hodnoty blízke mne. Vlastná klinika bola prirodzený krok,“ hovorí franšízantka Silvia Večerová.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Sieť Aplend spravuje 17 ubytovacích jednotiek vo Vysokých Tatrách. Víta v nich až 80 tisíc hostí ročne. Teraz hľadá pre franšízovú spoluprácu ďalšie hotely a apartmány.
Predstavujeme vám 12 kľúčových tém, ktoré by mala obsahovať každá franšízová zmluva.