Môjobchod odteraz aj na čerpacej stanici
Po úspešnom otvorení 4 nových ambassador obchodov, ktoré spĺňajú najvyšší štandard nákupného zážitku, rozširuje Môjobchod svoje pôsobenie aj na čerpacie stanice. Prvá predajňa Môjobchod na čerpacej stanici Veľké Úľany otvorila svoje brány začiatkom apríla 2023. Obchod ponúka produkty obľúbených značiek, no zastúpenie v ňom majú aj potraviny vlastných značiek Metro, a to Fine Life a Aro.
Projekt potravín na čerpacích staniciach je súčasťou inovácií, ktoré ponúka Môjobchod s cieľom uspokojiť náročné potreby svojich zákazníkov. V digitálnej sfére franšíza napreduje s mobilnou aplikáciou Môjobchod Extra, ktorá zákazníkom umožňuje šetriť vďaka zľavám v podobe kupónov a stieracích žrebov, možnosť prelistovania aktuálneho akciového letáku alebo vyhľadanie najbližšej predajne.
"Našim cieľom je neustále napredovať a rozširovať pôsobnosť našej franšízy. Potraviny Môjobchod na čerpacej stanici neslúžia len tankujúcim zákazníkom, no sú k dispozícii aj obyvateľom okolitých bytových domov a novovzniknutých štvrtí. Keďže heslom našej značky je Môjobchod – Ten správny sused, dotvárame v tejto časti obce chýbajúcu vybavenosť blízkych dostupných potravín,“ vysvetľuje Matej Varga, Head of Franchise.
Môjobchod je franšízová sieť potravín, ktorá vznikla v roku 2012 a momentálne združuje pod svojou značkou viac ako 760 obchodov. Za 11 rokov svojho pôsobenia sa Môjobchod dostal na druhé miesto v počte franšízových predajní na slovenskom trhu. Za konceptom značky Môjobchod stojí silný partner METRO Cash and Carry SR.
Prečítaj články
Franšízová sieť predajní alkoholu rastie každoročne o dvadsať nových pobočiek. Jednoduchý nákup a široký výber značiek si Slováci obľúbili.
Koncept krabičkovej diéty FITeat pôsobí zatiaľ u našich susedov v Českej republike. Do ďalších regiónov a na Slovensko chce vstúpiť vďaka franšízantom.
Značka obchodov s alkoholickými nápojmi 1.Day má na trhu 88 pobočiek. Všetky prevádzkujú externí partneri, tri z nich sú 100% franšízové.
Sieť maloobchodných predajní Malina potraviny chce previesť zabehnuté pobočky na partnerov. Je novinkou v Katalógu franšíz.
Neponáhľať a franšízových partnerov si dôkladne preveriť. Taká je stratégia konceptu DietaFit pri rozširovaní siete.
Najčítanejšie
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Franšízová sieť finančných služieb Simplea má za prvý polrok veľmi priaznivé ekonomické výsledky. V krajských mestách chce posilniť o nových franšízantov.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?
Stárnutie populácie zvyšuje dopyt po službách starostlivosti o seniorov. Franšízové príležitosti vznikajú aj v tomto odbore. Na trhu zatiaľ chýbajú.
Franchising umožňuje rýchly a intenzívny rozvoj siete odbytu produktov a služieb.