Podnikanie bez investície
Pod hlavičkou Malina potraviny aktuálne na slovenskom trhu funguje celkovo 34 pobočiek, v ktorých pracuje 100 ľudí. Všetky z nich nájdu zákazníci v Bratislave. Cieľom spoločnosti Potraviny BA, ktorá za konceptem stojí, je zverenie aspoň časti z nich partnerom. Môžu sa tak stať súčasťou rodinného podniku.
Asi najväčším lákadlom pre záujemcov o podnikanie môže byť nulová počiatočná investícia, ak nepočítame vratnú kauciu vo výške 5000 eur, ktorá bude partnerovi vrátená po skončení spolupráce. Celú predajňu, ktorá má pre zákazníkov otvorené 7 dní v týždni, financuje poskytovateľ licencie. Bonusom pre uchádzačov o licenciu je možnosť výberu z už fungujúcich bratislavských pobočiek, a to napríklad s ohľadom na miesto bydliska. Ako prevádzkovateľovi jednej z pobočiek náleží partnerom, ktorí sú v úlohe manažérov predajne, garantovaná fixná mesačná odmena s možnosťou dosiahnuť extra variabilnú zložku.
Partneri s vášňou pre podnikanie
Od partnera vedenie spoločnosti očakáva, že zabezpečí bezproblémový chod predajne, prevezme zodpovednosť za objednávky a predaj tovarov. Čakajú na ňho aj záležitosti týkajúce sa práce s personálom a tiež zodpovednosť za dosahovanie dopredu stanoveného obratu. K tomu, aby sa mu to darilo, bude využívať zabehnutý systém predaja potravin a know-how značky Malina. K dispozícii je aj nepretržitá odborná, technická, personálna a IT pomoc pri riešení problémov.
Zájujemca o podnikanie so značkou Malina musí mať pozitívny prístup k podnikaniu, a hlavne schopnosť motivovať k výkonom nielen seba, ale aj celý tím. Dobrou správou je, že od potenciálnych partnerov sa nepožadujú skúsenosti z odboru. Všetko potrebné na správne vedenie pobočky sa naučí v rámci povinného školenia v školiacom centre.
Prečítaj články
Franšízová sieť predajní alkoholu rastie každoročne o dvadsať nových pobočiek. Jednoduchý nákup a široký výber značiek si Slováci obľúbili.
Koncept krabičkovej diéty FITeat pôsobí zatiaľ u našich susedov v Českej republike. Do ďalších regiónov a na Slovensko chce vstúpiť vďaka franšízantom.
Franšízový reťazec Môjobchod v spolupráci s čerpacou stanicou Ava Jett vítajú nový koncept predajní.
Značka obchodov s alkoholickými nápojmi 1.Day má na trhu 88 pobočiek. Všetky prevádzkujú externí partneri, tri z nich sú 100% franšízové.
Neponáhľať a franšízových partnerov si dôkladne preveriť. Taká je stratégia konceptu DietaFit pri rozširovaní siete.
Najčítanejšie
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Franšízová sieť finančných služieb Simplea má za prvý polrok veľmi priaznivé ekonomické výsledky. V krajských mestách chce posilniť o nových franšízantov.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?
Stárnutie populácie zvyšuje dopyt po službách starostlivosti o seniorov. Franšízové príležitosti vznikajú aj v tomto odbore. Na trhu zatiaľ chýbajú.
Franchising umožňuje rýchly a intenzívny rozvoj siete odbytu produktov a služieb.