Podnikanie bez investície
Pod hlavičkou Malina potraviny aktuálne na slovenskom trhu funguje celkovo 34 pobočiek, v ktorých pracuje 100 ľudí. Všetky z nich nájdu zákazníci v Bratislave. Cieľom spoločnosti Potraviny BA, ktorá za konceptem stojí, je zverenie aspoň časti z nich partnerom. Môžu sa tak stať súčasťou rodinného podniku.
Asi najväčším lákadlom pre záujemcov o podnikanie môže byť nulová počiatočná investícia, ak nepočítame vratnú kauciu vo výške 5000 eur, ktorá bude partnerovi vrátená po skončení spolupráce. Celú predajňu, ktorá má pre zákazníkov otvorené 7 dní v týždni, financuje poskytovateľ licencie. Bonusom pre uchádzačov o licenciu je možnosť výberu z už fungujúcich bratislavských pobočiek, a to napríklad s ohľadom na miesto bydliska. Ako prevádzkovateľovi jednej z pobočiek náleží partnerom, ktorí sú v úlohe manažérov predajne, garantovaná fixná mesačná odmena s možnosťou dosiahnuť extra variabilnú zložku.
Partneri s vášňou pre podnikanie
Od partnera vedenie spoločnosti očakáva, že zabezpečí bezproblémový chod predajne, prevezme zodpovednosť za objednávky a predaj tovarov. Čakajú na ňho aj záležitosti týkajúce sa práce s personálom a tiež zodpovednosť za dosahovanie dopredu stanoveného obratu. K tomu, aby sa mu to darilo, bude využívať zabehnutý systém predaja potravin a know-how značky Malina. K dispozícii je aj nepretržitá odborná, technická, personálna a IT pomoc pri riešení problémov.
Zájujemca o podnikanie so značkou Malina musí mať pozitívny prístup k podnikaniu, a hlavne schopnosť motivovať k výkonom nielen seba, ale aj celý tím. Dobrou správou je, že od potenciálnych partnerov sa nepožadujú skúsenosti z odboru. Všetko potrebné na správne vedenie pobočky sa naučí v rámci povinného školenia v školiacom centre.

Prečítaj články

Franšízová sieť potravín v centre Bratislavy ponúka najžiadanejší sortiment sedem dní v týždni už desať rokov. Aké podmienky ponúka franšízantom?
Franšízová sieť predajní alkoholu rastie každoročne o dvadsať nových pobočiek. Jednoduchý nákup a široký výber značiek si Slováci obľúbili.
Koncept krabičkovej diéty FITeat pôsobí zatiaľ u našich susedov v Českej republike. Do ďalších regiónov a na Slovensko chce vstúpiť vďaka franšízantom.
Franšízový reťazec Môjobchod v spolupráci s čerpacou stanicou Ava Jett vítajú nový koncept predajní.
Značka obchodov s alkoholickými nápojmi 1.Day má na trhu 88 pobočiek. Všetky prevádzkujú externí partneri, tri z nich sú 100% franšízové.
Najčítanejšie

Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej franšízovej siete Extra Services.
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
McDonald's pokračuje v plánovanej expanzii. Na konci septembra otvorilauž už tridsiatu 39. reštauráciu, ktorá svoje miesto našla na dialnici.
Americká sieť Dairy Queen sa spojila s filmom Strážcovia galaxie 2. Progresívna značka sa ale nespolieha iba na reklamu.