Podnikanie bez investície
Pod hlavičkou Malina potraviny aktuálne na slovenskom trhu funguje celkovo 34 pobočiek, v ktorých pracuje 100 ľudí. Všetky z nich nájdu zákazníci v Bratislave. Cieľom spoločnosti Potraviny BA, ktorá za konceptem stojí, je zverenie aspoň časti z nich partnerom. Môžu sa tak stať súčasťou rodinného podniku.
Asi najväčším lákadlom pre záujemcov o podnikanie môže byť nulová počiatočná investícia, ak nepočítame vratnú kauciu vo výške 5000 eur, ktorá bude partnerovi vrátená po skončení spolupráce. Celú predajňu, ktorá má pre zákazníkov otvorené 7 dní v týždni, financuje poskytovateľ licencie. Bonusom pre uchádzačov o licenciu je možnosť výberu z už fungujúcich bratislavských pobočiek, a to napríklad s ohľadom na miesto bydliska. Ako prevádzkovateľovi jednej z pobočiek náleží partnerom, ktorí sú v úlohe manažérov predajne, garantovaná fixná mesačná odmena s možnosťou dosiahnuť extra variabilnú zložku.
Partneri s vášňou pre podnikanie
Od partnera vedenie spoločnosti očakáva, že zabezpečí bezproblémový chod predajne, prevezme zodpovednosť za objednávky a predaj tovarov. Čakajú na ňho aj záležitosti týkajúce sa práce s personálom a tiež zodpovednosť za dosahovanie dopredu stanoveného obratu. K tomu, aby sa mu to darilo, bude využívať zabehnutý systém predaja potravin a know-how značky Malina. K dispozícii je aj nepretržitá odborná, technická, personálna a IT pomoc pri riešení problémov.
Zájujemca o podnikanie so značkou Malina musí mať pozitívny prístup k podnikaniu, a hlavne schopnosť motivovať k výkonom nielen seba, ale aj celý tím. Dobrou správou je, že od potenciálnych partnerov sa nepožadujú skúsenosti z odboru. Všetko potrebné na správne vedenie pobočky sa naučí v rámci povinného školenia v školiacom centre.
Zákazníkom na dosah / Pobočky MALINA zákazníci nájdu v lokalitách, kde bývajú, pracujú, kam bežne chodia. Svoje miesto majú v rezidenčných častiach miest, business centrách a v peších zónach. Prečítaj články
Obchod ako Malina
/06.01.2025
Franšízová sieť potravín v centre Bratislavy ponúka najžiadanejší sortiment sedem dní v týždni už desať rokov. Aké podmienky ponúka franšízantom?
Franšízová sieť predajní alkoholu rastie každoročne o dvadsať nových pobočiek. Jednoduchý nákup a široký výber značiek si Slováci obľúbili.
Koncept krabičkovej diéty FITeat pôsobí zatiaľ u našich susedov v Českej republike. Do ďalších regiónov a na Slovensko chce vstúpiť vďaka franšízantom.
Franšízový reťazec Môjobchod v spolupráci s čerpacou stanicou Ava Jett vítajú nový koncept predajní.
Značka obchodov s alkoholickými nápojmi 1.Day má na trhu 88 pobočiek. Všetky prevádzkujú externí partneri, tri z nich sú 100% franšízové.
Najčítanejšie
Domáce potreby mieria do nových regiónov
/03.11.2025
„Nehľadáme iba investora, ale človeka, ktorý bude venovať svojej predajni aj čas a srdce,“ hovorí Josefina Rusová, manažérka rozvoja franšízovej siete Kinekus.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.
Originálne kaviarne Spezax Caffe úspešne prevádzkujú dve pobočky. Teraz hľadajú prvých franšízových partnerov pre ďalší rast.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.