Odbor, ktorý frčí aj počas krízi

Sieť rastie / Na českom a slovenskom trhu pociťuje Extéria Market zvýšený záujem o jednanie o franšízových licenciách. Územie Česka je postupne službami pokrýva. Vďaka stále sa ozývajúcim uchádzačom o franšízu na Slovensku by rovnaká situácia mohla čoskoro nastať aj u nás.
Pondelok
01.03.2021
Bezpečnosť práce a hygienické predpisy sa počas uplynulého roka dostali do popredia záujmu. Ťažia z toho aj franšízanti Extéria Market.
 

Pôvodom český franšízový koncept vstúpil na slovenský trh pred zhruba 4 rokmi s cieľom vybudovať prostredníctvom franšízantov sieť Extéria Marketov, ktoré poskytujú svojim klientom služby v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci. Rozširovať počet nových kancelárií sa franšíze darí aj v období, ktoré rozvoju podnikania v mnohých ďalších odboroch nepraje. Nového franšízanta našiel koncept v Prievidzi, na spoluprácu sa momentálne pripravuje tiež nový majiteľ Extéria Marketu v Bratislave.

Podľa riaditeľa franšízovej siete Extéria Market na Slovensku Aleša Krčmara, záujem o podnikanie pod touto značkou je kontinuálny, no v poslednej dobe je možné pozorovať zaujímavý trend. „V 3. a 4. štvrťroku minulého roka v pomyselnom rebríčku záujemcov o licencie vedú záujemcovia, ktorí nemajú podnikateľskú históriu. Uvedomujú si však, že je pre nich ten správny čas postaviť sa na vlastné nohy a rozbehnúť svoje podnikanie v rámci franšízového konceptu,“ prezradzuje Aleš Krčmar s tým, že podnikateľské skúsenosti nie sú pre budúcich franšízantov Extéria Market nevyhnutné. Všetko potrebné sa totiž dozvedia v rámci komplexného školenia od franšízora.

Motiváciou pre záujemcov o licencie je iste aj to, že služby Extéria Marketov sa týkajú problematiky, ktorú musí podľa legislatívy riešiť každá firma, OSVČ, na ktorých sa niekedy zabúda. Potenciálnych klientov je na trhu veľa a vplyvom pandémie bude na dodržiavanie predpisov veľký tlak. Aj na Slovensku je stále priestor pre ďalší rozvoj tejto siete, a tým aj dostatok príležitostí pre franšízantov.


Vlastná firma na dosah / Franšízová licencia Extéria Market stojí franšízanta 10 tisíc eur. Uchádzač o ňu by mal mať okrem potrebných finančných prostriedkov obchodného ducha a tiež musí byť odhodlaný budovať vlastné podnikanie v regióne, na ktorý získa exkluzivitu.

Populárne na fóre