Pandémia ako príležitosť
Franšízový systém Extéria Market poskytuje svojim klientom služby v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, ktorá je v rámci Európskej únie legislatívne sprísňovaná a vzhľadom na vzniknutú pandémiu aj viac vyžadovaná zo strany štátnych kontrolných orgánov. Kvôli pandemickej situácii je povinnosť dodržiavať BOZP pre všetkých zamestnavateľov aj OSVČ bez zamestnancov oveľa prísnejšia a mali by viac dbať na dodržiavanie zákoníkov práce, hygieny práce, bezpečnostných predpisov a nariadení. Práve v tomto období potrebujú hlavne malí a strední podnikatelia podporu a rady, ako sa správať vo firmách, ešte viac ako pred koronavírusovou krízou.
Podľa Miroslava Ramacha, zakladateľa franšízového konceptu Extéria Market, je možné očakávať, že po uvolnení núdzového stavu bude služba BOZP viac vyžadovaná u zamestnavateľov, ktorí si viac uvedomia riziko z nákazy na pracovisku a ekonomické dopady na ich podnikanie. „Možnosti vzniku ochorenia COVID-19 by za určitých okolností mohli byť kvalifikované ako choroba z povolania. Chybajúca pracovná sila a nemožnosť výroby produktov má za následok ťažké ekonomické dopady a krachy. Tomu je možné predchádzať kvalitným, a hlavne komplexným zaistením opatrení, ktoré v boji proti tomu firmám pomôžu. A to aj vrátane zastupovania u probiehajúcich control,“ dopĺňa.
O nedostatok práce sa franšízanti, ktorí prevádzkujú 18 pobočiek na tuzemskom a 7 na slovenskom trhu, nemusia strachovať. Vedenie siete očakáva, že by sa mohlo objaviť viac záujemcov o franšízové licencie, ktorí budú uvažovať o vlastnom podnikaní. V rámci franšízy získajú územnú exkluzivitu na okres, v ktorom chcú pôsobiť, a tým aj potenciálnych klientov, ktorými sú zamestnavatelia z rôznych firiem, úradov, škôl, domovov pre seniorov a pod. Tým môžu ponúkať tzv. produktové balíčky, ktoré okrem BOZP obsahujú aj služby týkajúce sa požiarnej ochrany.
Podpora od A do Z / Podľa vyjadrenia franšízora získa nový franšízant Extéria Market podporu tzv. na kľúč vrátane vstupného a následného zaškolenia, pomoc s náborom spolupracovníkov atď. Záujemca o podnikanie dostane presný návod, ako podnikať a uspieť. Prečítaj články
Zdieľanie skúseností ako biznis
/15.07.2025
TAB Board chce rásť do ďalších regiónov Slovenska. Akých franšízantov hľadá a prečo rastie dopyt po zdieľaní skúseností a koučingu aj v dobe umelej inteligencie?
„Chceme zvýšiť dosah našich programov a prísť s novinkami, ktoré podnikateľom uľahčia nielen riadenie firiem, ale aj ich osobný rozvoj,“ hovorí Šimon Mastný, riaditeľ franšízy TAB Board.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?
Mail Boxes Etc. sa zameriava na baliace, doručovacie, tlačiarenske a ďalšie služby pre menších a stredných podnikateľov. Franšízové plány na Slovensku priblížila Maria Ilicheva.
Podnikanie s TAB Board stojí na zdieľaní myšlienok a skúseností, ako výzvy meniť na úspechy. Daniela Jurča tento koncept oslovil natoľko, že sa z člena boardu stal franšízantom.
Najčítanejšie
Ako zarobiť peniaze na YouTube?
/27.08.2021
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Ak sa rozhodnete podnikať na vlastnú päsť, máte na výber dve možnosti. Môžete otvoriť vlastný podnik alebo podnikať formou franchisy. V nasledujúcich krokoch Vám poradíme, ako založiť vlastnú firmu.
Ambiciózny Taco Bell je v skupine YUM! Brands najmenší, má menej pobočiek ako KFC aj Pizza Hut. Franšízy však vykazujú najväčšie zisky.
Známy chorvátsky fast-casual reťazec Koykan hľadá franšízantov s vášňou pre svetovú gastronómiu. Po otvorení reštaurácií v Bratislave chce expandovať aj do ďalších miest.