Podpora pre podnikateľov v sieti
Fungovanie konceptu TAB Board je založené najmä na pravidelnom osobnom stretnutí členov. To bohužiaľ v dnešnej dobe nie je možné, a preto vedeniu nezostávalo nič iné ako reagovať na komplikácie. Práve v tomto období totiž malí a strední podnikatelia potrebujú podporu, rady a inšpiráciu, ešte viac ako v období pokoja.
TAB Board sa rozhodol presunúť svoju aktivitu do online priestoru a využiť moderné technológie na pravidelné organizovanie zasadnutí boardov. „V dobrých časoch je dôležité mať okolo seba tím skúsených kolegov, s ktorými sa môžeme poradiť. V dobách ekonomickej neistoty nie je prístup k podpore, expertíze a kvalitným radám žiadny luxus – je to nutnosť,“ hovorí spolumajiteľ master-franšízovej licencie TAB Board Šimon Mastný.
Okrem zasadnutí boardov na sieti realizuje TAB Board rovnakou cestou aj individuálne tréningy. Ponúkaná podpora sa nutne neobmedzuje iba na súčastných členov. Pomocnú ruku je tím master-franšízanta a jeho franšízanov pripravený podať zdarma aj tým, ktorí sa doteraz nestali súčasťou jeho podnikateľskej komunity a potýkajú sa v súčasnosti s ekonomickými problémami spôsobenými touto krízou.
Bezpečnosť na prvom mieste
Na podnikateľov a firmy cieli aj franšízová sieť Extéria Market, ktorá sa zaoberá poskytovaním služieb v oblasti zabezpečenia bezpečnosti práce a požiarnej ochrany. Franšízantom tohto konceptu nahráva, že túto problematiku musí riešiť každá firma, a to aj v čase, kedy je podnikanie v určitých oblastiach prostredníctvom vládnych nariadení obmedzené. Samozrejme aj spôsob fungovania tejto siete je nimi ovplyvnený.
„Pobočky sú v súčasnosti viacmenej zatvorené, je to samozrejme na rozhodnutí každého franšízanta, snaží sa však fungovať aspoň online, byť klientom k dispozícii, poprípade oslovovať potenciálnych klientov telefonicky či mailom,“ hovorí riaditeľka franšízovej siete Extéria Market Lucie Šimíková. Pravdou je, že kontroly a tiež pracovné úrazy sa firmám, ktoré sa snažia a môžu ďalej fungovať, nevyhýbajú ani dnes.
Rozvoj pokračuje
Majitelia pobočiek Extéria Market momentálne za zvýšených hygienických podmienok klientom poskytujú napríklad školenia zamestnancov aj zastupovanie u prípadných kontrol, ktoré aj v tejto dobe chodia, a tiež riešenia úrazov či chorôb z povolania zamestnanov. Významnou témou, ktorú momentálne franšízanti so svojimi klientmi riešia, je hygiena a jej zaistenie na pracoviskách.
Ani táto situácia však nezastavuje plány siete na ďalšiu expanziu. Ako Lucie Šimíková vysvetľuje, s potenciálnymi záujemcami o franšízové licencie je pripravena rokovať. V prípade, že sa na spolupráci dohodnú, môžu sa v tejto dobe zamerať hlavne na prípravné práce, ako je hľadanie vhodných priestorov a ich úpravy a zariadenie na kľúč.

Prečítaj články

Podnikanie s TAB Board stojí na zdieľaní myšlienok a skúseností, ako výzvy meniť na úspechy. Daniela Jurča tento koncept oslovil natoľko, že sa z člena boardu stal franšízantom.
Celosvetová franšíza The Alternative Board poskytuje manažérske a obchodné poradenstvo už vyše 30 rokov. Na Slovensku dopyt po ich službách rastie a preto hľadá nových franšízantov.
„Každý rok sa nám darí rozširovať pôsobenie o jeden až dva regióny,“ prezrádza Jana Škabradová, Operation Manager franšízovej siete TAB Board.
Pred vstupom do franšízy TAB mal Jaroslav Krkoška štvrť storočia svoju vlastnú firmu, ktorá pôsobila v oblasti interiérov. Teraz pomáha podnikateľom rasť.
„Úspešný franšízant vidí v systéme TAB oporu a vie využívať výhody overeného konceptu,“ hovorí Šimon Mastný, spolumajiteľ master-franšízy TAB Board pre ČR a SR.
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
Franchisové fitness centrá Contours obsadzujú Slovensko. Majú v pláne tu preniknúť do všetkých krajských miest.