Podnikanie v krabičke
Vo franšízovom koncepte DietaFit zúročuje spoločnosť Nuvys Food, ktorá za ním stojí, svoje 30ročné skúsenosti s podnikaním v oblasti gastronómie a 10ročné v odbore krabičkových diét. V súčasnosti prevádzkuje sedem vlastných pobočiek v Česku. Prostredníctvom franšízantov chce zdravé a nutrične vyvážené stravovanie ponúknuť zákazníkom aj u nás.
Ideálnym kandidátom na franšízového partnera je človek, ktorý má už skúsenosti s prácou v gastro prevádzke. Blízko by mal mať aj k zdravému životnému štýlu, vďaka čomu bude schopná s chuťou odovzdávať túto myšlienku ďalej svojim zákazníkom. Investícia, ktorá na neho čaká sa odvíja najmä od nutnosti úprav a zariadenia budúcich výrobných priestorov. Za licenciu, ktorá franšízantovi zaistí územnú exkluzivitu vo zvolenom regióne a tiež prístup k potrebným surovinám, zaplatí uchádzač 2 tisíc až 5 tisíc Eur, podľa veľkosti regiónu. V prípade zariadenia úplne novej výrobne na kľúč sa výška investície pohybuje okolo 40 tisíc Eur, čo pri rozbehnutí podnikania v gastronómii nie je veľmi vysoká hodnota.
Aby ponúkané pokrmy boli pre koncových zákazníkov čo najkvalitnejšie, spoločnosť sa zameriava nie iba na predaj, ale tiež na vývoj a výrobu surovín, ktoré sú následne využívané v originálnych receptúrach DietaFit. „Súčasťou konceptu je aj veľkoobchod, odkiaľ sú tieto suroviny dodávané našim partnerom. Veľkoobchod disponuje aj ďalšími surovinami, ktoré nakupuje od pestovateľov a prvodovozcov, čím je možné docieliť efekt maximálneho ekonomického výsledku,“ vysvetľuje Robert Šefraný, majiteľ siete DietaFit.
Kto sú zákazníci, ktorí využívajú služby tejto franšízovej siete? Robert Šefraný upozorňuje, že ide najmä o širokú skupinu ľudí, ktorí sa aktívne zaujímajú o svoje zdravie a zdravý životný štýl je ich každodennou súčasťou. Nie sú to však iba športovci, ako by sa na prvý pohľad mohlo zdať, ale aj ľudia ktorí chcú zdravo redukovať svoju váhu, alebo iba majú záujem sa zdravo stravovať a využiť tento stravovací systém. „V našich programoch si môžu zákazníci vybrať konkrétny program pre ich potreby – pre šport – pre zdravie – pre redukciu. Ponúkame tiež program office, ktorý vďaka trojchodovému menu pomáha zdravo sa stravovať aj v práci,“ dopĺňa Šefraný.
Prečítaj články
Koncept krabičkovej diéty FITeat pôsobí zatiaľ u našich susedov v Českej republike. Do ďalších regiónov a na Slovensko chce vstúpiť vďaka franšízantom.
Neponáhľať a franšízových partnerov si dôkladne preveriť. Taká je stratégia konceptu DietaFit pri rozširovaní siete.
Väčšinu gastronomických konceptov ovplyvnila súčasná situácia negatívne, výrazne obmedzila ich prevádzku. Sú však aj také, ktorým kríza priviedla zákazníkov aj franšízantov.
Franšíza DietaFit sa snaží o rozvoj aj na slovenskom trhu. Podľa vedenie spoločnosti sa v nich skrýva veľký potenciál, napriek koronavírusu zaznamenala väčší záujem o služby.
Nariadenia vlády budú ešte nejakú chvíľu ovplyvňovať podnikanie na Slovensku. Franšízy hľadajú nové cesty k zákazníkom. Môžu sa im hodiť aj v budúcnosti?
Najčítanejšie
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Franšízová sieť finančných služieb Simplea má za prvý polrok veľmi priaznivé ekonomické výsledky. V krajských mestách chce posilniť o nových franšízantov.
Voľný čas po práci pre väčšinu ľudí znamená príjemné aktivity, zároveň je to aj podnikateľská príležitosť. Franšízová sieť Regatta to naučila už vyše 250 franšízantov v Európe.
Franšízová sieť s jazykovými kurzami Zaraz v posledných rokoch rastie v zisku až o 70 %. Dve prosperujúce pobočky vedie Eva Králová, ktorá nám prezradila, prečo by svoju prácu nemenila.
McDonald's ide zákazníkom bližšie aj do menších miest a radi by našli nových franšízantov. Čím chcú aktuálne zákazníkov osloviť?