Hor sa za oceán
Vedenie pôvodom českej značky Extéria Market sa rozhodlo propagovať svoj franšízový systém prostredníctvom účasti na medzinárodných franšízových veľtrhoch a výstavách. Po prezentovaní ponuky spolupráce na akciách v Budapešti, Viedni a Londýne, sa Extéria chystá ešte ďalej. Ako jediná česká franšíza vystavovala na Medzinárodnej franšízovej výstave v New Yorku.
Dôkazom toho, že predstavenie franšízovej ponuky „naživo“ priamo potenciálnym záujemcom o franšízové licencie funguje, je fakt, že z už absolvovaných franšízových výstav v európskych metropolách vzišlo hneď niekoľko záujemcov o kúpu master-franšízovej licencie pre celú krajinu. „S týmito záujemcami a investormi z Maďarska, Rakúska a Veľkej Británie naďalej prebiehajú individuálne jednania o udelenie Master licencie v ich štáte,“ prezradzuje riaditeľka franšízovej siete Extéria Market Lucia Eliášová s tým, že jedným z faktorov, ktorý vzbudil v zahraničí medzi investormi záujem je aj to, že sme jedinou franšízou so zameraním na bezpečnosť práce a požiarnu ochranu v EÚ.
Franšízový koncept, ktorý sa zaoberá poskytovaním zákonných služieb v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a požiarnej ochrany, má na domácom trhu v súčasnosti 14 pobočiek. Aktívne pôsobí aj na Slovensku, kde momentálne fungujú 3 Extéria Markety. "Na Slovensku hľadáme momentálne master-franšízanta, ktorý získa licenciu na celé územie, dodáva Eliášová.
Ing. Lucie Eliášová: / Investícia franšízanta do založenia jednoho obchodného miesta Extéria Market činí 10 tisíc eur. Dobre vedená pobočka dosahuje zisk už rok po svojom otvorení, a do 5 rokov predstavuje pre majiteľa pasívny príjem. Prečítaj články
Nebyť na podnikanie sám
/17.03.2025
„Chceme zvýšiť dosah našich programov a prísť s novinkami, ktoré podnikateľom uľahčia nielen riadenie firiem, ale aj ich osobný rozvoj,“ hovorí Šimon Mastný, riaditeľ franšízy TAB Board.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?
Mail Boxes Etc. sa zameriava na baliace, doručovacie, tlačiarenske a ďalšie služby pre menších a stredných podnikateľov. Franšízové plány na Slovensku priblížila Maria Ilicheva.
Podnikanie s TAB Board stojí na zdieľaní myšlienok a skúseností, ako výzvy meniť na úspechy. Daniela Jurča tento koncept oslovil natoľko, že sa z člena boardu stal franšízantom.
Od roku 2017 sa pobočky franšízy so službami BOZP rozšírila po Slovensku a nedávno pribudla pobočka v Trenčíne.
Najčítanejšie
Nová príležitosť v kaviarenskom biznise
/13.10.2025
Originálne kaviarne Spezax Caffe úspešne prevádzkujú dve pobočky. Teraz hľadajú prvých franšízových partnerov pre ďalší rast.
„Nutriadapt som poznala zo všetkých strán. Vedela som, že má potenciál a hodnoty blízke mne. Vlastná klinika bola prirodzený krok,“ hovorí franšízantka Silvia Večerová.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.
Sieť Aplend spravuje 17 ubytovacích jednotiek vo Vysokých Tatrách. Víta v nich až 80 tisíc hostí ročne. Teraz hľadá pre franšízovú spoluprácu ďalšie hotely a apartmány.