Svet propagácie a reklamy so zaujímavými možnosťami
Reklama má silný presvedčovací vplyv, je vnímaná ako seriózny komunikačný nástroj a zároveň dobrý pomocník. Ak sa správne používa, je možné prostredníctvom nej dosiahnuť požadované výsledky. Spoločnosť Grupo Overnews k reklame pristupuje kreatívne a svojím klientom ponúka klasickú aj neopozerajú možnosť, ako na seba upútať žiadanú pozornosť. Vďaka úspešnému nápadu má už v rodnom Španielsku 2 vlastné prevádzky vrátane centrály v prístavnom meste Alicante, 25 franšízantov a plány na expanziu do zahraničia v podobe franšízových prevádzok. Prvá z nich, na princípe master-franšízingu už funguje vo Veľkej Británii.
Viac ako 20ročné skúsenosti v odbore viedli k vytvoreniu základného princípu ponúkaných služieb – španielskeho konceptu reklamného systému Overnews zameraného na tzv. priamy marketing. Spočíva vo využití titulnej strany, prebale periodika alebo pohľadovej strany obalu produktu ako reklamného nosiča. Pre prehľadnosť je systém rozčlenený do šiestich základných oblastí pôsobnosti, kde je možné uplatniť reklamu a propagačnú potlač, ako je napríklad periodická tlač, sektor pohostinstva, obaly výrobkov či akcidenčná tlač ako sú napríklad obľúbené firemné novoročné priania, papierové tašky alebo najrôznejšie pozvánky.
Franšízové pakety
A práve tento systém je v podobe komplexného franšízového balíčka ponúkaný potenciálnym franšízantom aj na našom trhu, pričom franšízantovi dovoľuje sa špecializovať. Stále je tu však základná požiadavka na aktívnu činnosť, rozvoj podnikania, vyhľadávanie nových klientov. Ako spoločnosť uvádza, ide o franšízový balíček výnosných produktov s vysokou ziskovosťou (min. 100 %), v závislosti na výške zvolenej vstupnej jednorazovej ročnej investície. Tá je v rozmedzí od 4 do 7 tisíc Eur + DPH. „Franšízant si vždy sám zvolí, akú výšku investície uplatní. Vždy však získa dostatok produktov na celý rok, ktoré sú potrebné na dosiahnutie návratnosti investície a vytvorenie až 5násobného zisku,“ hovorí Mario Brondani, majiteľ spoločnosti Grupo Overnews s tým, že samozrejmosťou je vstupné zaškolenie, buď dvojdenné v centrále spoločnosti, alebo priamo u franšízanta.

Prečítaj články

„Chceme zvýšiť dosah našich programov a prísť s novinkami, ktoré podnikateľom uľahčia nielen riadenie firiem, ale aj ich osobný rozvoj,“ hovorí Šimon Mastný, riaditeľ franšízy TAB Board.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?
Mail Boxes Etc. sa zameriava na baliace, doručovacie, tlačiarenske a ďalšie služby pre menších a stredných podnikateľov. Franšízové plány na Slovensku priblížila Maria Ilicheva.
Podnikanie s TAB Board stojí na zdieľaní myšlienok a skúseností, ako výzvy meniť na úspechy. Daniela Jurča tento koncept oslovil natoľko, že sa z člena boardu stal franšízantom.
Od roku 2017 sa pobočky franšízy so službami BOZP rozšírila po Slovensku a nedávno pribudla pobočka v Trenčíne.
Najčítanejšie

Ako sa darí Coffeeshop Company od doby, čo si zobrala naspäť vedenie centrála vo Viedni? S odznením covidového obdobia je V4 pripravená na ďalší rast. Franšízanti majú dvere otvorené.
Mr. Kebab funguje už vyše 20 rokov, prežil aj covidové obmedzenia bez uzatvárania pobočiek a prepúšťania. Ako vidí ďalší rozvoj majiteľ Ľubor Lelovits?
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Franšízová sieť Kaliforňan novo umožňuje rast aj zamestnancom. Zakladateľka Michaela Smrtičová opisuje, ako značka otvára cestu k podnikaniu bez nutnosti vysokej investície.
Ak sa rozhodnete podnikať na vlastnú päsť, máte na výber dve možnosti. Môžete otvoriť vlastný podnik alebo podnikať formou franchisy. V nasledujúcich krokoch Vám poradíme, ako založiť vlastnú firmu.