Plná reštaurácia aj správna trasa s Eazi-Apps
Britská značka Eazi-Apps patrí medzi zástupcov moderných technológií, ktoré obohacujú hlavne firemný marketing. Špecializuje sa najmä na podporu pre začínajúceho podnikateľa cez mobilné aplikácie, jeho vzdelávanie a získavanie dát a materiálov, potrebných na vybudovanie úspešnej spoločnosti. Prostredníctvom franšízovej siete predávajú jej franšízanti aplikácie do mobilných telefónov v 25 krajinách, a celkovo ponúka 1500 produktov.
Eazi-Apps podnikom a podnikateľom pomáha cez špeciálnu aplikáciu zlepšovať obchodný obrat a zisky vďaka napríklad vlastnému firemnému systému objednávok tovaru ako sú potraviny. Systém sa špecializuje tiež na všemožné pokročilé vernostné programy, vie zaistiť individuálnu komunikáciu so zákazníkmi a cieľovou skupinou, umožniť svojim zákazníkom jednoducho nájsť tiež napríklad smer trasy cez GPS, alebo dokonca naplniť reštauráciu pomocou integrovanej tabuľkovej rezervácie.
Orientuje sa priamo na niektoré podnikateľské odbory ako je obchod s realitami a nehnuteľnosťami, dokáže sa spojiť so zákazníkmi spoločnosti, s ktorými spolupracuje, a generovať potenciálne nové cieľové skupiny tým, že rozošle a spracuje formulár s údajmi ich záujmu o nákup a predaj nehnuteľností. Používatelia si potom môžu cez aplikáciu zobrazovať nehnuteľnosti určené na predaj či prenájom, a vyberať si na diaľku odkiaľkoľvek, a dokonca si môžu vybrať spôsob platby za poskytnuté služby.
Klienti v každom odbore
Ďalšou cieľovou skupinou Eazi-Apps sú tiež účtovníci, právnici, fotografické štúdia, športové kluby, veterinári či lekári, autoservisy a požičovne, školy a univerzity, cirkev, a samozrejme tiež všelijaké obchodné siete. E-shopom Eazi-Apps ponúka aplikácie na objednávky a predaj cez telefón, či pre vernostné programy. Umožňuje tiež posielať správy priamo zákazníkom. Spoločnosť, ktorá má centrálu v britskom Leicesteri, zatiaľ prostredníctvom Master-franšízanta Latzi Gubelinyho zo spoločnosti Latz Trade s. r. o., v SR franšízantov iba hľadá.
„Licencia pre obchodovanie s Eazi-Apps stojí jednorazovo 8,5 tisíc eur bez DPH. Franšízant dostane na starosť oblasť s približne 400 tisícmi obyvateľov, za jednu aplikáciu platia zákazníci približne 5 000 eur. Ceny sú pritom odporučené, a každý obchodník má možnosť poskytovať napríklad množstevnú zľavu," upresňuje Gubeliny. Podľa prepočtov centrály v Košiciach franšízantovi stačí predať 6 aplikácií, aby sa mu vrátila vstupná investícia.
Ďalšie príjmy mu môžu plynúť zo servisu, keď sa musí postarať napríklad o aktualizácie aplikácií pre nové tipy telefónov. Podnikanie v oblasti mobilných aplikácií je podmienené absolvovaním školení s odborníkmi, prípadne účasťou na online tréningu. Skôr ako technický talent, znalosti a myslenie, je žiaduca ambiciózna osobnosť so záujmom o dlhodobú spoluprácu.

Prečítaj články

TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?
Mail Boxes Etc. sa zameriava na baliace, doručovacie, tlačiarenske a ďalšie služby pre menších a stredných podnikateľov. Franšízové plány na Slovensku priblížila Maria Ilicheva.
Podnikanie s TAB Board stojí na zdieľaní myšlienok a skúseností, ako výzvy meniť na úspechy. Daniela Jurča tento koncept oslovil natoľko, že sa z člena boardu stal franšízantom.
Od roku 2017 sa pobočky franšízy so službami BOZP rozšírila po Slovensku a nedávno pribudla pobočka v Trenčíne.
Franšízová sieť Extéria Market sa stará o BOZP, požiarnu ochranu a ďalšie zákonné povinnosti klientov. Firmy, ktoré ich nemajú splnené, sú príležitosťou na rast na trhu.
Najčítanejšie

Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Značka ICE’N’GO pôsobí na slovenskom trhu už 12 rokov. Kto sa môže stať jej franšízantom?