Plná reštaurácia aj správna trasa s Eazi-Apps
Britská značka Eazi-Apps patrí medzi zástupcov moderných technológií, ktoré obohacujú hlavne firemný marketing. Špecializuje sa najmä na podporu pre začínajúceho podnikateľa cez mobilné aplikácie, jeho vzdelávanie a získavanie dát a materiálov, potrebných na vybudovanie úspešnej spoločnosti. Prostredníctvom franšízovej siete predávajú jej franšízanti aplikácie do mobilných telefónov v 25 krajinách, a celkovo ponúka 1500 produktov.
Eazi-Apps podnikom a podnikateľom pomáha cez špeciálnu aplikáciu zlepšovať obchodný obrat a zisky vďaka napríklad vlastnému firemnému systému objednávok tovaru ako sú potraviny. Systém sa špecializuje tiež na všemožné pokročilé vernostné programy, vie zaistiť individuálnu komunikáciu so zákazníkmi a cieľovou skupinou, umožniť svojim zákazníkom jednoducho nájsť tiež napríklad smer trasy cez GPS, alebo dokonca naplniť reštauráciu pomocou integrovanej tabuľkovej rezervácie.
Orientuje sa priamo na niektoré podnikateľské odbory ako je obchod s realitami a nehnuteľnosťami, dokáže sa spojiť so zákazníkmi spoločnosti, s ktorými spolupracuje, a generovať potenciálne nové cieľové skupiny tým, že rozošle a spracuje formulár s údajmi ich záujmu o nákup a predaj nehnuteľností. Používatelia si potom môžu cez aplikáciu zobrazovať nehnuteľnosti určené na predaj či prenájom, a vyberať si na diaľku odkiaľkoľvek, a dokonca si môžu vybrať spôsob platby za poskytnuté služby.
Klienti v každom odbore
Ďalšou cieľovou skupinou Eazi-Apps sú tiež účtovníci, právnici, fotografické štúdia, športové kluby, veterinári či lekári, autoservisy a požičovne, školy a univerzity, cirkev, a samozrejme tiež všelijaké obchodné siete. E-shopom Eazi-Apps ponúka aplikácie na objednávky a predaj cez telefón, či pre vernostné programy. Umožňuje tiež posielať správy priamo zákazníkom. Spoločnosť, ktorá má centrálu v britskom Leicesteri, zatiaľ prostredníctvom Master-franšízanta Latzi Gubelinyho zo spoločnosti Latz Trade s. r. o., v SR franšízantov iba hľadá.
„Licencia pre obchodovanie s Eazi-Apps stojí jednorazovo 8,5 tisíc eur bez DPH. Franšízant dostane na starosť oblasť s približne 400 tisícmi obyvateľov, za jednu aplikáciu platia zákazníci približne 5 000 eur. Ceny sú pritom odporučené, a každý obchodník má možnosť poskytovať napríklad množstevnú zľavu," upresňuje Gubeliny. Podľa prepočtov centrály v Košiciach franšízantovi stačí predať 6 aplikácií, aby sa mu vrátila vstupná investícia.
Ďalšie príjmy mu môžu plynúť zo servisu, keď sa musí postarať napríklad o aktualizácie aplikácií pre nové tipy telefónov. Podnikanie v oblasti mobilných aplikácií je podmienené absolvovaním školení s odborníkmi, prípadne účasťou na online tréningu. Skôr ako technický talent, znalosti a myslenie, je žiaduca ambiciózna osobnosť so záujmom o dlhodobú spoluprácu.

Prečítaj články

Mail Boxes Etc. sa zameriava na baliace, doručovacie, tlačiarenske a ďalšie služby pre menších a stredných podnikateľov. Franšízové plány na Slovensku priblížila Maria Ilicheva.
Podnikanie s TAB Board stojí na zdieľaní myšlienok a skúseností, ako výzvy meniť na úspechy. Daniela Jurča tento koncept oslovil natoľko, že sa z člena boardu stal franšízantom.
Od roku 2017 sa pobočky franšízy so službami BOZP rozšírila po Slovensku a nedávno pribudla pobočka v Trenčíne.
Franšízová sieť Extéria Market sa stará o BOZP, požiarnu ochranu a ďalšie zákonné povinnosti klientov. Firmy, ktoré ich nemajú splnené, sú príležitosťou na rast na trhu.
Celosvetová franšíza The Alternative Board poskytuje manažérske a obchodné poradenstvo už vyše 30 rokov. Na Slovensku dopyt po ich službách rastie a preto hľadá nových franšízantov.
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
Franchisové fitness centrá Contours obsadzujú Slovensko. Majú v pláne tu preniknúť do všetkých krajských miest.