Víno, ktoré má štýl

Na špičkové moravské i zahraničné vína sa špecializuje franšízová sieť Víno Hruška. Tento rok otvorila už 4 nové franšízy, a jednu vlastnú vinotéku. Dve nové franšízy sa nachádzajú v Prahe. Celkovo pod značkou Víno Hruška funguje po celej krajine 19 franšízových pobočiek, a 8 vlastných. Mottom spoločnosti pre výrobu a produkciu tých najlepších moravských odrodových vín a cuvée, je "Víno, ktoré chutí". Špecialitou sú dizajnové darčekové kazety a personalizované darčeky.
Ďalšie franšízy má v pláne Víno Hruška otvárať až budúci rok. Hľadá preto franšízantov predovšetkým v okolí Jičína a Plzne, ale nebránia sa ani ďalším oblastiam aj na Slovensku. Vinotéky, reštaurácie a vinné bary musia byť dostupné pre peších zákazníkov, ale tiež pre cestujúcich, ktorí zastavujú na krátky nákup. Osvedčené sú lokality umiestené okolo frekventovaných miest, svojich zákazníkov si nájdu tiež prevádzky v pokojných a obytných zónach. Podľa typu franíšízy je nutná prevádzka s velikosťou 50m2, 100m2 a nad 100m2.
Obchodný talent je najdôležitejší
"Náš ideálny franšízant ovláda trochu IT, má už skúsenosti s gastronómiou a asi najdôležitejší je obchodný talent," hovorí projektový manažér Michal Morrison s tým, že pokiaľ je franšízant nadšený do svojej práce, môže byť i laikom v oblasti vinárstva. Franšízanti značky Víno Hruška platia licenčný poplatok vo výške 10 000 Eur, ročný prevádzkový a marketingový poplatok 1 000 Eur, a zmluvy sa uzatvárajú na 5, 10 a 20 rokov. Franšízanti musia počítať i s ďalšími investíciami do zariadenia predajne a naskladnenia tovaru, ktorého výška sa liší podľa veľkosti príslušnej prevádzky.
Štylizáciu každej vinotéky franšízor rieši vždy v spolupráci s dizajnérom, novým franšízantom sľubuje podporu i pri výbere vhodného typu prevádzky, miesta a priestorov. K dispozícii majú tiež poradenstvo a zdieľané know-how prostredníctvom obchodných manažérov a prevádzkovej príručky, vlastnej pokladne, prevádzkový a objednávkový systém, a pripojenie k zákazníckemu vernostnému programu. Personál vinoték a vinných barov absolvuje vždy zaškolenie od degustátorov a sommeliérov. Víno Hruška podporuje tiež rozvoj sociálnych sietí, a svojim franšízantom ponúka tiež poradenstvo v oblasti firemných zakáziek a reklamných služieb.
Prečítaj články

Franšízová sieť predajní alkoholu rastie každoročne o dvadsať nových pobočiek. Jednoduchý nákup a široký výber značiek si Slováci obľúbili.
Koncept krabičkovej diéty FITeat pôsobí zatiaľ u našich susedov v Českej republike. Do ďalších regiónov a na Slovensko chce vstúpiť vďaka franšízantom.
Franšízový reťazec Môjobchod v spolupráci s čerpacou stanicou Ava Jett vítajú nový koncept predajní.
Značka obchodov s alkoholickými nápojmi 1.Day má na trhu 88 pobočiek. Všetky prevádzkujú externí partneri, tri z nich sú 100% franšízové.
Sieť maloobchodných predajní Malina potraviny chce previesť zabehnuté pobočky na partnerov. Je novinkou v Katalógu franšíz.
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?