Franšíza, ktorá rastie z úspor

Poradenské kancelárie ERA optimalizujú a následne znižujú výrobné a prevádzkové náklady, a pomáhajú firemným zákazníkom zvyšovať ziskovosť pri podnikaní. Svoje služby ERA poskytuje malým a stredným podnikom, tiež veľkým nadnárodným spoločnostiam. V súčasnosti ERA pôsobí v 25 krajinách na 4 kontinentoch vo viac ako 650 franšízových kanceláriách. Franšízanti ERA často preto spolupracujú na rovnakých projektoch, čo im umožňuje sústrediť sa na svoje silné stránky a zároveň poskytnúť široké služby svojim klientom.
"Pre firmy existujú dva spôsoby, ako môžu zvýšiť svoje zisky: viac predávať alebo viac šetriť," hovorí Fred Marfleet, zakladateľ a prezident spoločnosti Expense Reduction Analysts. "Skúsenosti ukazujú, že redukovať náklady o 15 až 20 % je možné u väčšiny prosperujúcich firiem," dodáva. Od svojho založenia v roku 1992 spoločnosť so sídlom v Spojenom kráľovstve obslúžila viac ako 18 tisíc klientov, priemerná úspora firemných zákazníkov činila po ich službách okolo 20 % predchádzajúcich nákladov. Klienti nie sú pri projektoch ERA vystavovaní absolútne žiadnemu finančnému riziku, výplata poradcov ERA pochádza z usporených peňazí.
Poradca musí mať sebavedomie
Odbornosť poradcov ERA sa týka asi 40 rôznych odborov, medzi ktoré patria napríklad telekomunikácie, energetika, poistenie, doprava, logistika, bankové služby, správa vozového parku a ďalšie. V Českej republike je ERA aktívna od roku 2011 a má v súčasnosti 14 poradcov. Svoje si v ERA nájdu business developeri, projektoví manažéri i analytickí odborníci z rôznych odborov. "Nie sme iba konzultanti, ale poskytovatelia služieb. Klientom nie iba radíme, ale uskutočňujeme riešenia, ktoré im prinášajú úspory a efektivitu," vysvetľuje Area Developer pre Českú republiku Jiří Rybár.
Noví franšízanti konceptu ERA môžu pri svojom podnikaní okrem iného zhodnotiť svoje kontakty, schopnosti a skúsenosti, a objaviť poradenskú franšízu, ktorá im umožní rozbehnúť prestížne ziskové podnikanie bez potreby zaistenia zamestnancov, prenájmu nehnuteľností a nákupu tovaru. Počiatočná investícia na nákup partnerskej licencie je 35 tisíc eur, financie by mal mať záujemca k dispozícii z vlastných zdrojov. Príležitosťou je ERA predovšetkým pre skúsených expertov v jednotlivých odboroch a business developerov, ktorí majú vysoké mienenie o svojich schopnostiach a skúsenostiach a chcú ich využiť pre seba a svoj vlastný podnik.
Prečítaj články

Mail Boxes Etc. sa zameriava na baliace, doručovacie, tlačiarenske a ďalšie služby pre menších a stredných podnikateľov. Franšízové plány na Slovensku priblížila Maria Ilicheva.
Podnikanie s TAB Board stojí na zdieľaní myšlienok a skúseností, ako výzvy meniť na úspechy. Daniela Jurča tento koncept oslovil natoľko, že sa z člena boardu stal franšízantom.
Od roku 2017 sa pobočky franšízy so službami BOZP rozšírila po Slovensku a nedávno pribudla pobočka v Trenčíne.
Franšízová sieť Extéria Market sa stará o BOZP, požiarnu ochranu a ďalšie zákonné povinnosti klientov. Firmy, ktoré ich nemajú splnené, sú príležitosťou na rast na trhu.
Celosvetová franšíza The Alternative Board poskytuje manažérske a obchodné poradenstvo už vyše 30 rokov. Na Slovensku dopyt po ich službách rastie a preto hľadá nových franšízantov.
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
Franchisové fitness centrá Contours obsadzujú Slovensko. Majú v pláne tu preniknúť do všetkých krajských miest.