Pan Kashtan mieri k nám

Do slovenských ulíc chce so svojimi vozíkmi upravenými na pečenie jedlých gaštanov vyraziť značka Pan Kashtan, ktorá si pre svoj rozvoj zvolila cestu franchisy. Momentálne môžeme túto franchisovú sieť nájsť hlavne na Ukrajine, kde prevádzkuje 12 vlastných a niekoľko franchisových pobočiek. Ďalej sa s jeho vozíkmi môžete stretnúť na ruskom a poľskom trhu, kam prenikli prostredníctvom franchisových licencií. Celkom tak značka má v zmienených troch krajinách 14 franchis.
K tomu, aby Pan Kashtan mohol preniknúť i na tuzemský trh, hľadá u nás master-franchisového partnera. Záujemca o licenciu si musí pripraviť pre prvotnú investíciu 4800 eur bez započítania nákladov na dopravu a cla. Okrem školenia personálu získa franchisant v rámci franchisového balíčku školenia pre seba i zamestnancov, prevádzkovú príručku a neustálu marketingovú podporu. Ako výhodu svojho konceptu vidí jeho majiteľ Igor Finyak okrem iného fakt, že ponúka záujemcom o podnikanie ľahký štart a i následnú nenáročnú prevádzku pobočiek.
Každý vozík, ktorý si ľahko môžete pomýliť s lokomotívou, je vybavený panvicou na pečenie gaštanov, priestorom, vďaka ktorému zostávajú gaštany dlhú dobu horúce, a miestom na skladovanie polotovarov. Každý prevádzkovateľ stánku dostane tiež jednorazové vrecká na pečené gaštany a ďalšie doplnky vrátane špeciálneho oblečenia.
Prečítaj články

Franšízová sieť potravín v centre Bratislavy ponúka najžiadanejší sortiment sedem dní v týždni už desať rokov. Aké podmienky ponúka franšízantom?
Franšízová sieť predajní alkoholu rastie každoročne o dvadsať nových pobočiek. Jednoduchý nákup a široký výber značiek si Slováci obľúbili.
Koncept krabičkovej diéty FITeat pôsobí zatiaľ u našich susedov v Českej republike. Do ďalších regiónov a na Slovensko chce vstúpiť vďaka franšízantom.
Franšízový reťazec Môjobchod v spolupráci s čerpacou stanicou Ava Jett vítajú nový koncept predajní.
Sieť maloobchodných predajní Malina potraviny chce previesť zabehnuté pobočky na partnerov. Je novinkou v Katalógu franšíz.
Najčítanejšie

Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Značka ICE’N’GO pôsobí na slovenskom trhu už 12 rokov. Kto sa môže stať jej franšízantom?