Pan Kashtan mieri k nám
Do slovenských ulíc chce so svojimi vozíkmi upravenými na pečenie jedlých gaštanov vyraziť značka Pan Kashtan, ktorá si pre svoj rozvoj zvolila cestu franchisy. Momentálne môžeme túto franchisovú sieť nájsť hlavne na Ukrajine, kde prevádzkuje 12 vlastných a niekoľko franchisových pobočiek. Ďalej sa s jeho vozíkmi môžete stretnúť na ruskom a poľskom trhu, kam prenikli prostredníctvom franchisových licencií. Celkom tak značka má v zmienených troch krajinách 14 franchis.
K tomu, aby Pan Kashtan mohol preniknúť i na tuzemský trh, hľadá u nás master-franchisového partnera. Záujemca o licenciu si musí pripraviť pre prvotnú investíciu 4800 eur bez započítania nákladov na dopravu a cla. Okrem školenia personálu získa franchisant v rámci franchisového balíčku školenia pre seba i zamestnancov, prevádzkovú príručku a neustálu marketingovú podporu. Ako výhodu svojho konceptu vidí jeho majiteľ Igor Finyak okrem iného fakt, že ponúka záujemcom o podnikanie ľahký štart a i následnú nenáročnú prevádzku pobočiek.
Každý vozík, ktorý si ľahko môžete pomýliť s lokomotívou, je vybavený panvicou na pečenie gaštanov, priestorom, vďaka ktorému zostávajú gaštany dlhú dobu horúce, a miestom na skladovanie polotovarov. Každý prevádzkovateľ stánku dostane tiež jednorazové vrecká na pečené gaštany a ďalšie doplnky vrátane špeciálneho oblečenia.
Prečítaj články
Obchod ako Malina
/06.01.2025
Franšízová sieť potravín v centre Bratislavy ponúka najžiadanejší sortiment sedem dní v týždni už desať rokov. Aké podmienky ponúka franšízantom?
Franšízová sieť predajní alkoholu rastie každoročne o dvadsať nových pobočiek. Jednoduchý nákup a široký výber značiek si Slováci obľúbili.
Koncept krabičkovej diéty FITeat pôsobí zatiaľ u našich susedov v Českej republike. Do ďalších regiónov a na Slovensko chce vstúpiť vďaka franšízantom.
Franšízový reťazec Môjobchod v spolupráci s čerpacou stanicou Ava Jett vítajú nový koncept predajní.
Sieť maloobchodných predajní Malina potraviny chce previesť zabehnuté pobočky na partnerov. Je novinkou v Katalógu franšíz.
Najčítanejšie
Domáce potreby mieria do nových regiónov
/03.11.2025
„Nehľadáme iba investora, ale človeka, ktorý bude venovať svojej predajni aj čas a srdce,“ hovorí Josefina Rusová, manažérka rozvoja franšízovej siete Kinekus.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.
Originálne kaviarne Spezax Caffe úspešne prevádzkujú dve pobočky. Teraz hľadajú prvých franšízových partnerov pre ďalší rast.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.