Pan Kashtan mieri k nám

Do slovenských ulíc chce so svojimi vozíkmi upravenými na pečenie jedlých gaštanov vyraziť značka Pan Kashtan, ktorá si pre svoj rozvoj zvolila cestu franchisy. Momentálne môžeme túto franchisovú sieť nájsť hlavne na Ukrajine, kde prevádzkuje 12 vlastných a niekoľko franchisových pobočiek. Ďalej sa s jeho vozíkmi môžete stretnúť na ruskom a poľskom trhu, kam prenikli prostredníctvom franchisových licencií. Celkom tak značka má v zmienených troch krajinách 14 franchis.
K tomu, aby Pan Kashtan mohol preniknúť i na tuzemský trh, hľadá u nás master-franchisového partnera. Záujemca o licenciu si musí pripraviť pre prvotnú investíciu 4800 eur bez započítania nákladov na dopravu a cla. Okrem školenia personálu získa franchisant v rámci franchisového balíčku školenia pre seba i zamestnancov, prevádzkovú príručku a neustálu marketingovú podporu. Ako výhodu svojho konceptu vidí jeho majiteľ Igor Finyak okrem iného fakt, že ponúka záujemcom o podnikanie ľahký štart a i následnú nenáročnú prevádzku pobočiek.
Každý vozík, ktorý si ľahko môžete pomýliť s lokomotívou, je vybavený panvicou na pečenie gaštanov, priestorom, vďaka ktorému zostávajú gaštany dlhú dobu horúce, a miestom na skladovanie polotovarov. Každý prevádzkovateľ stánku dostane tiež jednorazové vrecká na pečené gaštany a ďalšie doplnky vrátane špeciálneho oblečenia.
Prečítaj články

Franšízová sieť predajní alkoholu rastie každoročne o dvadsať nových pobočiek. Jednoduchý nákup a široký výber značiek si Slováci obľúbili.
Koncept krabičkovej diéty FITeat pôsobí zatiaľ u našich susedov v Českej republike. Do ďalších regiónov a na Slovensko chce vstúpiť vďaka franšízantom.
Franšízový reťazec Môjobchod v spolupráci s čerpacou stanicou Ava Jett vítajú nový koncept predajní.
Značka obchodov s alkoholickými nápojmi 1.Day má na trhu 88 pobočiek. Všetky prevádzkujú externí partneri, tri z nich sú 100% franšízové.
Sieť maloobchodných predajní Malina potraviny chce previesť zabehnuté pobočky na partnerov. Je novinkou v Katalógu franšíz.
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?