Slovensko otvorené

Tento rok sa franchisovej sieti The PUB podarilo nájsť master-franchisového partnera na Slovensku, ktorý bude mať na starosti rozvoj značky na tomto trhu. V súčasnej dobe sa pracuje na projektoch nových reštaurácií v Bratislave a Košiciach. Tie by mali začať fungovať najneskôr počas novembra. „Zároveň na začiatku septembra zahájila činnosť historicky prvá pobočka franchisovej siete The PUB na Balkánskom polostrove. Nachádza sa v rumunskom hlavnom meste Bukurešti,“ hovorí jednateľ firmy The PUB Jan Stuna s tým, že nasledovať by mala prevádzkareň v bulharskej Sofii.
Napriek tomu že oblasť gastronómie, v ktorej The PUB pôsobí, je pre podnikanie jedna z najzložitejších, sieti sa darí. Celkovo totiž v danej všadeprítomnej recesii registruje mierny medziročný rast. Stojí za tým však veľa práce. „Neustále sa snažíme o zdokonaľovanie našich služieb, hlavne s dôrazom na kvalitnú domácu kuchyňu, pokračujúci redizajn prevádzok a nové formy marketingovej komunikácie,“ vysvetľuje Jan Stuna.
Na ďalší rozvoj myslí pôvodom český koncept z Plne i na domácom trhu. Nedávno sa otvorili dvere novej reštaurácie The PUB v Českých Budejoviciach. Celkovo je 16 prevádzkarní, z ktorých 12 je na území Českej republiky. Do konca tohto roka by značka chcela uviesť do prevádzky reštauráciu v Ostrave. Ďalší rozvoj v Nemecku a Rakúsku, kde môžeme bary tejto značky tiež nájsť, plánuje firma v roku 2014.
Prečítaj články

Franšízová sieť potravín v centre Bratislavy ponúka najžiadanejší sortiment sedem dní v týždni už desať rokov. Aké podmienky ponúka franšízantom?
Franšízová sieť predajní alkoholu rastie každoročne o dvadsať nových pobočiek. Jednoduchý nákup a široký výber značiek si Slováci obľúbili.
Koncept krabičkovej diéty FITeat pôsobí zatiaľ u našich susedov v Českej republike. Do ďalších regiónov a na Slovensko chce vstúpiť vďaka franšízantom.
Franšízový reťazec Môjobchod v spolupráci s čerpacou stanicou Ava Jett vítajú nový koncept predajní.
Sieť maloobchodných predajní Malina potraviny chce previesť zabehnuté pobočky na partnerov. Je novinkou v Katalógu franšíz.
Najčítanejšie

Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.