Slovensko otvorené

Tento rok sa franchisovej sieti The PUB podarilo nájsť master-franchisového partnera na Slovensku, ktorý bude mať na starosti rozvoj značky na tomto trhu. V súčasnej dobe sa pracuje na projektoch nových reštaurácií v Bratislave a Košiciach. Tie by mali začať fungovať najneskôr počas novembra. „Zároveň na začiatku septembra zahájila činnosť historicky prvá pobočka franchisovej siete The PUB na Balkánskom polostrove. Nachádza sa v rumunskom hlavnom meste Bukurešti,“ hovorí jednateľ firmy The PUB Jan Stuna s tým, že nasledovať by mala prevádzkareň v bulharskej Sofii.
Napriek tomu že oblasť gastronómie, v ktorej The PUB pôsobí, je pre podnikanie jedna z najzložitejších, sieti sa darí. Celkovo totiž v danej všadeprítomnej recesii registruje mierny medziročný rast. Stojí za tým však veľa práce. „Neustále sa snažíme o zdokonaľovanie našich služieb, hlavne s dôrazom na kvalitnú domácu kuchyňu, pokračujúci redizajn prevádzok a nové formy marketingovej komunikácie,“ vysvetľuje Jan Stuna.
Na ďalší rozvoj myslí pôvodom český koncept z Plne i na domácom trhu. Nedávno sa otvorili dvere novej reštaurácie The PUB v Českých Budejoviciach. Celkovo je 16 prevádzkarní, z ktorých 12 je na území Českej republiky. Do konca tohto roka by značka chcela uviesť do prevádzky reštauráciu v Ostrave. Ďalší rozvoj v Nemecku a Rakúsku, kde môžeme bary tejto značky tiež nájsť, plánuje firma v roku 2014.
Prečítaj články

Franšízová sieť predajní alkoholu rastie každoročne o dvadsať nových pobočiek. Jednoduchý nákup a široký výber značiek si Slováci obľúbili.
Koncept krabičkovej diéty FITeat pôsobí zatiaľ u našich susedov v Českej republike. Do ďalších regiónov a na Slovensko chce vstúpiť vďaka franšízantom.
Franšízový reťazec Môjobchod v spolupráci s čerpacou stanicou Ava Jett vítajú nový koncept predajní.
Značka obchodov s alkoholickými nápojmi 1.Day má na trhu 88 pobočiek. Všetky prevádzkujú externí partneri, tri z nich sú 100% franšízové.
Sieť maloobchodných predajní Malina potraviny chce previesť zabehnuté pobočky na partnerov. Je novinkou v Katalógu franšíz.
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?