V znamení troch

Franchisová sieť Fruitisimo pôvodom z Česka ponúka svoje produkty už 10 rokov. Za túto dobu sa jej podarilo dostať sa aj na Slovensko a pomaly ale iste zatína pazúry v ďalších štátoch, konkrétne v Poľsku a Nemecku. „ Sme práve vo fáze vyjednávania podmienok pre pilotné predajne, ktoré by sme chceli otvoriť do konca tohto roka,“ komentuje prípravy Ján Hummel, jednateľ spoločnosti.
V Bratislave Fruitisimo aktuálne prevádzkuje 3 predajne a rozhliada sa po ďalších mestách. Ako uvádza Ján Hummel, spoločnosť tu uvažuje o rozvoji výhradne formou franchisingu a už eviduje niekoľko záujemcov. Počíta, že na Slovensku sa nachádza priestor pre 20 fresh barov. A expanzia pokračuje i v domácej krajine. Fruitisimu sa tento rok podarilo otvoriť 3 nové predajne vlastnými silami. „Za zmienku stojí predovšetkým predajňa v Centre Černý Most, kde je i presklená výroba našej zmrzliny a tiež nedávno otvorená predajňa Nový Smíchov, ktorá nám v zozname lokalít dlho chýbala,“ doplňuje Ján Hummel s tým, že firma tiež podpísala 3 nové franchisové zmluvy.
Slovenský trh je pre Fruitisimo ešte nenasýtený a spoločnosť cíti, že má veľký potenciál. Naopak podľa Jána Hummela český trh predaja ovocných džúsov a zmrzliny je takmer nasýtený a nie je tu miesto pre ďalšieho veľkého hráča. Aj napriek tomu sa nájdu zahraničné firmy, ktoré na českom trhu skúšajú preraziť. Situácia nemusí byť konečná, ako sa na prvý pohľad zdá.
Prečítaj články

Franšízová sieť predajní alkoholu rastie každoročne o dvadsať nových pobočiek. Jednoduchý nákup a široký výber značiek si Slováci obľúbili.
Koncept krabičkovej diéty FITeat pôsobí zatiaľ u našich susedov v Českej republike. Do ďalších regiónov a na Slovensko chce vstúpiť vďaka franšízantom.
Franšízový reťazec Môjobchod v spolupráci s čerpacou stanicou Ava Jett vítajú nový koncept predajní.
Značka obchodov s alkoholickými nápojmi 1.Day má na trhu 88 pobočiek. Všetky prevádzkujú externí partneri, tri z nich sú 100% franšízové.
Sieť maloobchodných predajní Malina potraviny chce previesť zabehnuté pobočky na partnerov. Je novinkou v Katalógu franšíz.
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?