produkty pre detí

Slovensko | 28.05.2018

Futbalom ku zdraviu aj zisku

Britská franšízová značka Socatots učí deti na kurzoch nie iba základy futbalu. Licenciu ponúka od tisíc eur.

Britská franšízová značka Socatots učí deti na kurzoch nie iba základy futbalu. Licenciu ponúka od tisíc eur.

Slovensko | 12.12.2017

LEGO. Značka, ktorá má ego

Najväčší výrobca hračiek na svete oslávil v lete 85 rokov od svojho vzniku. Dánska značka ponúka spoluprácu aj podnikateľom v Česku.

zahraničie | 20.09.2017

Poklad z centra fantázie

Že uspieť s franšízami je možné i v zahraničí, dokladá Modrý slon. Internetové knižné vydavateľstvo sa pripravuje na expanziu do ďalších krajín.

Slovensko | 18.07.2017

Biznis a deti do nepohody

Značka detského oblečenia do každého počasia Skiby Kids vie vďaka e-shopu franšízantom vytipovať mestá, kde je o ich ponuku záujem.

zahraničie | 11.04.2017

Najsilnejšia značka? LEGO

Výrobca hračiek LEGO bol menovaný najrýchlejšie rastúcou značkou sveta. Druhý zostal Google, tretia skončila firma Nike.

rozhovor týždňa | 30.01.2017

Správny podnikateľ nie je nikdy spokojný

Po úspechu na tuzemskom trhu sa koncept Tulec Trend rozširuje na Slovensko. O plánoch nie iba v zahraničí hovoril majiteľ firmy na výrobu detského oblečenia Tomáš Tulec.

Slovensko | 12.09.2016

Detské tovary zarábajú

Českému maloobchodnému predajcovi Tulec Trend sa podarilo otvoriť tri franšízové obchody v priebehu šiestich mesiacov. Franšízanti najviac zarábajú na textile pre dojčatá.

rozhovor týždňa | 26.10.2015

Zmena smeru pomohla

Sieť predajní LEGO wear nedávno otvorila svoj prvý outlet v Českej republike. O ďalšom smerovaní značky sme sa rozprávali s Jarmilou Janíková riaditeľka divízie LEGO wear.

Slovensko | 22.01.2015

Zmena smeru

Značka Lego Wear sa bude orientovať skôr na expanziu tzv. Shop-in-shop. Stále však hľadá partnerov i na Slovensku.