18.07.2017

Biznis a deti do nepohody

Značka detského oblečenia do každého počasia Skiby Kids vie vďaka e-shopu franšízantom vytipovať mestá, kde je o ich ponuku záujem.

Deti, ktoré nesedia doma, ale trávia čas aktívne, sú šťastnejšie, pretože pohyb prospieva ich zdravému vývoju a psychike. Myslia si to aspoň majitelia českej značky detského oblečenia Skibi Kids, ktorí pre tých najmenších dobrodruhov a cestovateľov vyrábajú a distribuujú do siete obchodov už niekoľko rokov oblečenie do prírody. Doteraz vlastní zatiaľ 3 predajne, pobočka v OC Kotva sa nedávno presťahovala do väčších priestorov. Pre tento rok mala firma v pláne hľadať ďalších potenciálnych franšízantov. Jedna z franšízových pobočiek sa už pripravuje, otvárať sa bude až budúci rok v septembri.

Skibi prodejna Kotva Foto Skibi Kids

Franšízant Skibi Kids by nemal byť iba investor, ale mal by sa podieľať na dennom chode predajne. Majitelia značky vyžadujú obchodného ducha, naopak skúsenosti v odbore ani podnikanie nutnou podmienkou nie sú.

"Radi by sme do tej doby otvorili ešte aspoň jednu či dve ďalšie franšízy, záujemcov preto stále hľadáme," hovorí majiteľka Skibi Kids Kateřina Princová s tým, že príprava predajne pred jej otvorením trvá asi 6 mesiacov. Detské oblečenie do prírody sa predáva v oveľa väčšom objeme na jeseň a v zime. Preto by podľa Kateřiny Princové bolo i z hľadiska motivácie lepšie, pokiaľ by franšízant otváral nový obchod práve na začiatku zimnej sezóny. Nebol by tak hneď vystavený možnému riziku nízkych predajov v prvých mesiacoch.

I predajňa potrebuje starostlivosť

Miesta ani mesta, kde by nové obchody Skibi Kids mali stáť, majitelia spoločnosti nešpecifikujú. "Konkrétnym záujemcom o franšízy sme schopní podľa dopytu cez e-shop odporučiť či vytipovať vhodnú oblasť, kde už vieme, že je o naše oblečenie záujem," dodáva majiteľka pôvodom radotínskej firmy, ktorá vznikla ako pobočka Ski and Bike Centra. Majiteľom bol jej otec, ktorý ju tiež inšpiroval podnikať. S výberom franšízantov si Skibi Kids dáva záležať, a tiež sú podľa Princovej váhaví i záujemcovia o franšízovú licenciu.

"Niektorí majú dostatok financií, ale nechcú sa na obchode osobne podieľať a starať sa o neho. O takú spoluprácu nemáme záujem," vysvetľuje Kateřina Princová. Tí, ktorí majú iba časť financií, sú podľa jej skúseností obozretní. Často a dlho váhajú. I preto Skiby Kids vďaka e-shopu začína vytipovávať mesta a miesta, kde je o ich ponuku záujem.

Zdieľaj článok

Komentáre na fórum

0
Biznis a deti do nepohody

K tomuto článku nie je zatiaľ komentár. Váš bude prvý.

Fórum 5 téma, 5 komentáre

chcete viac?

newsletter Franchising.sk

If you see this, leave this form field blank