rozhovor týždňa
Pripravte franšízu na zahraničnú expanziu
„Pri vstupe na nový trh, musíte dôkladne analyzovať, či vaše pravidlá budú fungovať aj v iných krajinách,“ hovorí Lenka Nováková, konzultantka PROFIT system franchise services
„Pri vstupe na nový trh, musíte dôkladne analyzovať, či vaše pravidlá budú fungovať aj v iných krajinách,“ hovorí Lenka Nováková, konzultantka PROFIT system franchise services
Silný partner eliminuje veľké riziká
„Aj keď sa nezmenil počet našich pobočiek, zisk sa zdvihol o 70 %. Je čas naskočiť na dobrú vlnu v našom podnikaní,“ hovorí riaditeľ franšízy jazykových škôl Zaraz Martin Kňoška.
Stálica McDonald’s nehasne
„Stratégiou našej spoločnosti je, aby postupne všetky reštaurácie na slovenskom trhu prešli do rúk franšízantov,“ hovorí Operation&Franchising Director McDonald’s Jaroslav Sedláček.
Franšízori preberajú finančné riziká
Ako sa vyvíja franšízing v súčasnej ekonomickej a politickej situácii? Vyhliadky na rok 2024 sme prebrali s Markom Halfarom z poradenskej spoločnosti PROFIT system.
Franšíza na misii
„Každý, kto rozpozná krásu nášho vzdelávacieho poslania, je spôsobilý stať sa franšízantom Young Engineers,“ hovorí zakladateľ tohto amerického vzdelávacieho konceptu Amir Asor.
Podnikanie s detskou radosťou
Vydavateľstvo Modrý slon je na trhu už od roku 1998 a knižky urobili radosť už 100 000 detí. Aké možnosti ponúka franšíza na Slovensku priblíži zakladateľ značky Marek Halfar.
Staviame na individulálnych službách
Mail Boxes Etc. je franšíza pre vás, ktorí hľadáte podnikanie s medzinárodným úspechom. To je prípad aj Saši Cvetojeviča, master-franšízanta pre jadranský región. Čo záujemcom radí?
Podnikanie s perspektívou
Hovorili sme s Radoslavom Kuleszom o vzdelávacej franšíze Coding Giants, ktorá rozvíja programovacie zručnosti mladých ľudí.
Úspech závisí od aktivity franšízanta
„Každý rok sa nám darí rozširovať pôsobenie o jeden až dva regióny,“ prezrádza Jana Škabradová, Operation Manager franšízovej siete TAB Board.
Franšíza na skúšku
„Sme jedinou franšízovou sieťou v odbore v EÚ, ktorá ponúka jednoročné skúšobné obdobie „partnerstva“, hovorí Radek Straka, majiteľ franšízy Extra Services.
Rozumné a produktívne riešenie
„Centrálne riadený, na dátach postavený marketing, s využitím modernej dátovej platformy, môže priniesť viac výhod pre všetkých“ hovorí Jaroslav Novák z konzultačnej agentúry ePace.
Od franšízantov očakávame 100% nasadenie
„V najbližších dvoch rokoch chystáme otvoriť až 10 franšízových pobočiek Extéria Market. Na rade je aj vstup na nový trh,“ prezrádza zakladateľ siete Miloslav Ramach.
Návrat investície do pol roka
„Zaškolenie a odovzdanie know-how zo strany Lomaxu zaberie iba pár týždňov. Franšízant môže začať čoskoro zarábať,“ hovorí Miloslav Kopeček, obchodný riaditeľ B2B siete Lomax.
Zo športového kouča biznis kouč
Pred vstupom do franšízy TAB mal Jaroslav Krkoška štvrť storočia svoju vlastnú firmu, ktorá pôsobila v oblasti interiérov. Teraz pomáha podnikateľom rasť.
Nový obchodný model pre nové časy
„Vzdelávacie workshopy sú naším najžiadanejším produktom. Preto sa na ne zameriavame v novom obchodnom modeli pre franšízantov," hovorí Kamila Holody z Edukida.
V pobočkách vidím väčší potenciál ako doteraz
„O franšízu Zaraz sa môže uchádzať takmer každý, kto chce podnikať a myslí to vážne,“ hovorí Martin Knoška, riaditeľ jazykovej školy ZARAZ.
Sme na ceste za hranice
„V tomto roku sa zameriame najmä na expanziu mimo Bratislavu. Chceme otvoriť štyri nové pobočky," hovorí Michaela Smrtičová z vedenia franšízovej siete Kaliforňan.
Franšízor so skúsenosťami
„Vzdelávacie aktivity pre deti sú to posledné, čoho sa uvedomelí rodičia vzdávajú,” hovorí Kamila Holody, špecialistka pre kľúčových zákazníkov spoločnosti Edukido.
Správny čas na franšízu
„Premýšľate o franšíze? Posledné tri roky preverili ich ponuku. Tých, čo uspeli, si zaslúžia pozornosť franšízantov,“ hovorí Marek Halfar, riaditeľ poradenskej spoločnosti PROFIT system.
Ponúkame podnikanie pre budúcnosť
„Naše produkty testujeme už mnoho rokov, vieme, čo poradiť franšízantom, aby dosiahli úspech," hovorí Arkadiusz Markowski, majiteľ a zakladateľ spoločnosti Edu3Dcation.
Na trhu môže byť až 30 pobočiek
„V súčasnom nepredvídateľnom období by som si ako začínajúci podnikateľ prioritne vybral franchísu pred samostatnosťou," hovorí Ľubor Lelovits, majiteľ Mr. Kebab.