Otvárame obchod s detským oblečením

Dodávky od franšízora / Centrála TulecTrend pravidelne zásobuje obchody tovarmi, za ktoré franšízanti neplatia. Ich zisk tvorí rozdiel medzi veľkoobchodnou a maloobchodnou cenou predaného oblečenia.
Nedeľa
20.02.2022
Produkty značky Tulec Trend je možné nakúpiť hlavne v multibrandových obchodoch. Príležitosť sa ponúka aj záujemcom o franšízu.
 

Už pred piatimi rokmi prešla pôvodom česká spoločnosť Tulec Trend na predaj produktov výhradne vo firemných, franchisových, alebo partnerských prevádzkach. Uchádzači o podnikanie pod hlavičkou tejto siete musia byť pripravení financovať rozbehnutie svojho podnikania. Investícia do otvorenia obchodu sa pohybuje okolo 5,5 tisíca eur. Licenčný poplatok franšízor nevyberá.

Dôležitú úlohu hrá aj priestor vybraný pre budúcu predajňu. Mala by sa ideálne nachádzať v nákupných centrách, obchodných pasážach alebo kamenných obchodoch v centrách miest. Veľkosť franšízovej predajne by sa mala pohybovať od 25 do 80 m2. Na základe dlhoročných skúseností franšízor odporúča na začiatku spolupráce otvoriť menší obchod, ale v kvalitnej lokalite s dostatočným obchodným potenciálom. Predajňa TulecTrend býva do prevádzky uvedená obvykle po 2 až 3 mesiacoch príprav.

Predavač aj investor

Po podpise zmluvy franšízant skladá kauciu na výrobu kompletného zariadenia predajne. Konkrétna podoba predajného miesta je vždy na individuálnej dohode, obchody sa vyrábajú „na kľúč“. TulecTrend ponúka drahší aj lacnejší typ nábytku, franšízant si môže vybrať. Spoločnosť z Olomouca, ktorá funguje na českom trhu už od roku 1993 ponúka franšízantom výhodné podmienky aj ohľadom predaja, pretože môžu napríklad vracať do skladu nepredané kusy oblečenia, a netratia tak zbytočne. Výhodou je určite aj to, že franšízant nemusí tovar nakupovať, vďaka čomu zbytočne neplytvá finančnými prostriedkami. Hodí  sa to najmä na začiatku podnikania.

Majitelia spoločnosti Tulec Trend ponúkajú franšízu hlavne v mestách s viac ako 20 tisíc obyvateľmi, ale ani to nemusí platiť vo všetkých prípadoch. Potenciál pre predajne totiž môžu skrývať aj niektoré rozvíjajúce sa predmestia veľkých miest, alebo aj niektoré obchodne veľmi zaujímavé lokality v malých mestách. Licencia Tulec Trend je vhodná pre tých, ktorí sa chcú na chode pobočky aktívne podieľať ale aj pre tých, čo si predajňu obstarali ako investíciu. Pre oba typy franšízových partnerov má koncept pripravený konkrétne možnosti spolupráce.


Vizitka Tulec Trend

  • Rok vstupu na trh: 1993
  • Vstupná investícia: cca 5555 EUR
  • Lokalita: oblasť s viac ako 20 tis. obyvateľmi

Made in Czech Republic / Značka Tulec Trend nie je iba predajcom, ale zaoberá sa hlavne návrhmi a výrobou značkového oblečenia a doplnkov pre deti.

Populárne na fóre