12.09.2016

Detské tovary zarábajú

Českému maloobchodnému predajcovi Tulec Trend sa podarilo otvoriť tri franšízové obchody v priebehu šiestich mesiacov. Franšízanti najviac zarábajú na textile pre dojčatá.

Spoločnosť Tulec Trend sa na začiatku roka rozhodla ponúkať franšízovú spoluprácu nie iba dlhodobým odberateľom, ale aj úplne novým záujemcom. Výsledkom je, že za posledný polrok sa podarilo otvoriť tri nové predajne s detským oblečením a s ďalšími záujemcami sa momentálne jedná. „Vďaka reklame sa nám podarilo osloviť s ponukou väčší počet záujemcov ako doteraz,“ vysvetľuje nárast záujmu spolumajiteľ firmy Michal Tulec s tým, že záujem bol väčší ako očakávania.

Tulec Trend Foto Tulec Trend

Začínajúci franšízanti podľa Michala Tulca najviac ocenia, že minimálna investícia 5 555 Eur je iba časťou bežných nákladov s ohľadom na to, že podnikatelia nemusia nakupovať tovary na sklad a plytvať zbytočne finančnými prostriedkami.

Zvýšený záujem o franšízu je podľa konateľa firmy daný okrem reklamy aj tým, že investície do sprevádzkovania obchodu predstavujú minimálnu záťaž. Franšízant nemusí mať ani presné znalosti o koncepte, pretože mu budú odovzdané franšízorom s dlhoročnými skúsenosťami z reálnej prevádzky. „Systém je nastavený tak, aby nedochádzalo k investíciám, do ktorých by partner musel zbytočne investovať,“ hovorí Michal Tulec s tým, že franšízantom centrála asistuje pri celkovom dizajne predajne, v zaisťovaní reklamy alebo výrobou podporných prostriedkov  na predaj ako sú napríklad igelitové tašky alebo vernostné karty. Celková investícia pritom zahŕňa náklady na vratnú kauciu 5 555 Eur a franšízant by mal počítať aj s investíciou do zariadenia predajne.

Po predchádzajúcich úspechoch na tuzemskom trhu chce firma zapracovať na ďalšom rozšírení sortimentu a na propagácii konceptu na Slovensku, kde bola po štyroch mesiacoch ponúkania licencie otvorená prvá predajňa v Žiline. S ďalšími záujemcami sa vedú jednania. Ponúkaný sortiment sa snaží firma neustále dopĺňať. Medzi najnovšie tovary patria zavinovačky s kokosovým vláknom, nové prikrývky, osušky, výrobky z ekobavlny alebo nová kolekcia pančúch. „Čo sa množstva tovarov týka, sme pripravení  tak, aby každá nová predajňa bola plne zásobená,“ uzatvára Michal Tulec, ktorého spoločnosť momentálne dodáva tovary do približne 70 obchodov, z čoho je 6 prevádzkovaných ako franšízy a 4 ako vlastné.

Zdieľaj článok

Komentáre na fórum

0
Detské tovary zarábajú

K tomuto článku nie je zatiaľ komentár. Váš bude prvý.

Fórum 5 téma, 5 komentáre

chcete viac?

newsletter Franchising.sk

If you see this, leave this form field blank