OBCHOD

zahraničie | 17.08.2018

Nová IKEA vo virtuálnej realite

Švédska franšízová ikona IKEA testuje možnosť vyskúšať si nábytok v obchodoch vo virtuálnej realite. Plánuje aj ďalší rast medzinárodnej siete.

Švédska franšízová ikona IKEA testuje možnosť vyskúšať si nábytok v obchodoch vo virtuálnej realite. Plánuje aj ďalší rast medzinárodnej siete.

Slovensko | 06.08.2018

Štýlový, moderný. A výnimočný

Chcete patriť medzi špičku vo svojom odbore? Francúzska značka pánskej módy Pierre Cardin ponúka v ČR franšízovú licenciu.

rozhovor týždňa | 16.07.2018

Hľadáme príležitosť na expanziu na Slovensku

Ak chcete rýchlo vstúpiť do inovatívneho kozmetického priemyslu, Collagen Cocktail je správnou voľbou, hovorí zástupkyňa maďarského konceptu Ěva Farkas a Tímea Bús.

Slovensko | 28.05.2018

Futbalom ku zdraviu aj zisku

Britská franšízová značka Socatots učí deti na kurzoch nie iba základy futbalu. Licenciu ponúka od tisíc eur.

Slovensko | 07.05.2018

TulecTrend sa chce šíriť v Európe

Česká franšízová značka detskej konfekcie sa po 25 rokoch skúseností chystá vstúpiť na rumunský trh.

Slovensko | 03.04.2018

Sila čistej prírody aj tradície

Franšízu známej francúzskej kozmetickej značky Yves Rocher je možné obstarať už od 60 tisíc eur. Hodí sa aj do menších miest.

rozhovor týždňa | 03.04.2018

Franšízor má byť ako tréner

Športovci vyhrávajú medaile, prácu franšízantov zhodnocuje zisk. Je to ich odmena, hovorí Mariusz Włochkowski, úspešný franšízor portugalskej spoločnosti DepilConcept.

zahraničie | 23.03.2018

Levi’s zažil rekordný rok

Levi Strauss & Co. chce otvoriť počas roka 100 nových pobočiek. V poslednom štvrťroku 2017 jej predaje v Európe vzrástli o 28 %.

Slovensko | 14.03.2018

Voňavý biznis, vysoké zisky

Minimálne investičné riziko predstavuje franšíza chorvátskej značky L’Arome. Pri nulových poplatkoch ponúka vysoké marže na tovar.

zahraničie | 22.01.2018

Tým najmenším na mieru

Česká firma na výrobu a predaj oblečenia pre batoľatá Tulec Trend pomaly vstupuje do 25. roka existencie s novými franšízami v ČR i SR.

rozhovor týždňa | 17.01.2018

KiwiSun chce dobyť celú Európu

V Maďarsku patrí KiwiSun medzi najúspešnejšie franšízy, pôsobí aj v Británii, Írsku či Taliansku. O koncepcii a plánoch do budúcnosti hovoril zakladateľ siete biosolárií Péter Klein.

môj franchising | 04.01.2018

Čajová franšíza ako investícia

Markéta Puzrlová bola štátnou úradníčkou, keď sa rozhodla postaviť sa na vlastné nohy. Ako franšízantka nemeckej značky TeaGschwendner sa cíti voľná a slobodná.

Slovensko | 27.12.2017

Naturhouse upevnil svoju sieť

Španielska značka výživových poradní patrí v ČR a SR k najprogresívnejším franšízám. Vhodná je pre manažérsky zdatných podnikateľov.

zahraničie | 15.12.2017

Aj Adidas chce bližšie k ľuďom

Nemecká značka športového oblečenia a topánok sa chce zamerať na digitálny trh a globálnu kontrolu svojich 13 tisíc franšízových pobočiek.

Slovensko | 12.12.2017

LEGO. Značka, ktorá má ego

Najväčší výrobca hračiek na svete oslávil v lete 85 rokov od svojho vzniku. Dánska značka ponúka spoluprácu aj podnikateľom v Česku.

Slovensko | 07.12.2017

Víno, ktoré má štýl

Franšízová sieť Víno Hruška sa tento rok rozrástla o 4 nové franšízy, dve z toho otvorila vinarská spoločnosť z Blatničky v Prahe.

Slovensko | 13.11.2017

Ako uspieť v biznise

Nový magazín Vlastní firma FRANCHISING prináša rozhovor s bratmi Sedláčkovými, nájdete v ňom i 10 NAJ franšíz roka 2017.

Slovensko | 10.11.2017

Konope rastie u susedov

Koncept českých Konopných lekární expanduje na Slovensku. Franšízanti majú okrem predaja za úlohu aj šíriť osvetu o konope.

Slovensko | 31.10.2017

Biznis s krásnymi rukami

ENII-NAILS otvorila nové pobočky v Olomouci a Bratislave. Značka hľadá nových franšízantov so záujmom o prevádzkovanie nechtového salónu.

2
3
4
5
<next>  
posledný