Esotiq

Informácie o franchisovom systéme
popis franchisového systému
Značka ESOTIQ & HENDERSON je na trhu už viac ako 20 rokov. V Poľsku má gigant spodného prádla viac ako 260 vlastných a franšízových obchodov a už niekoľko rokov úspešne otvára nové prevádzky mimo Poľska.
ESOTIQ je značka spodnej bielizne pre energické, moderné a sebavedomé ženy. Naším poslaním je modelovať ženské telo cez spodnú bielizeň, rafinovane v každom detaile! Takže pri nosení sa vždy cítite sebaisto a jedinečne. To je možné vďaka našim viac ako 20-ročným skúsenostiam s dizajnom podprseniek, ktoré vytvárame z najlepších materiálov podľa umenia zostavenia podprsenky, t.j. profesionálneho prispôsobenia spodnej bielizne na vaše telo. Veríme, že dokonale zvolená podprsenka znamená pohodlie na každý deň.
Okrem spodného prádla ponúkajú obchody ESOTIQ aj kolekciu loungewear, pyžám, plaviek a kozmetiky.
Spoločnosť ponúka svojim zahraničným partnerom možnosť otvoriť obchody ESOTIQ.
Od samého začiatku sa potenciálny obchodný partner môže spoľahnúť na radu pri výbere vhodnej lokality a možnosť zúčastniť sa na rokovaniach o obchodných podmienkach. Celý proces otvárania prevádzky koordinujeme my, môžeme pomôcť zabezpečiť návrh salónu spodnej bielizne, ako aj nájsť dodávateľa nábytku, ak si zákazník želá, aby ich nábytok bol vyrobený v Poľsku. Potenciálny obchodný partner nemusí mať skúsenosti - všetky vedomosti mu môžu byť odovzdané počas tréningu. Najdôležitejšou vecou pre nás je záväzok viesť prevádzku .
ESOTIQ kladie veľký dôraz na podporu predaja prostredníctvom školení zamestnancov, zdieľania jedinečného know-how a vývoja sortimentu v spolupráci s poprednými odborníkmi v módnom priemysle.
Franchisové pobočky
260 (Poľsko)
Obrázok pobočky systému
Informácie pre franchisantov
Podpora pre franchisantov
Podpora partnera:
- Ponúkame osvedčený obchodný model, ktorý zaručuje zaujímavé príjmy.
- Starostlivosť o zamestnancov ESOTIQ v každej fáze spolupráce. Zabezpečujeme kontinuitu služieb - od procesu zariadenia priestorov až po nepretržitú podporu v každodennej prevádzke.
- Každý salón ESOTIQ je súčasťou reťazca - jeho vzhľad musí byť jednotný. Naši partneri využívajú služby našich dizajnérov pri zariadení svojich priestorov, ktorí dokážu realizovať dizajn obchodu, vrátane nábytku, pultov, usporiadania osvetlenia atď. Ide o nastavenie, ktoré zaručuje pohodlie pre zákazníka, ako aj správnu prezentáciu tovaru, ktorá zaručuje dobrý predaj.
- Kontakt na výrobcov nábytku v prípade, že nábytok môže byť vyrobený v Poľsku.
- Pomoc pri usporiadaní výkladov v obchode vrátane pomoci pri vystavovaní tovaru na vešiakoch
- Podpora v optimalizácii skladových zásob predajne na základe kapacity obchodu.
- Školenie o produktoch a bra-fittingu.
- Obrázky produktov, katalógy a grafické materiály pre obchody a webové stránky ESOTIQ.
- Pomoc pri riadení propagačných akcií a akcií v obchode a na webových stránkach
Nevyhnutná investícia na začiatku
Predpokladaná výška investície:
- Investičné náklady sa líšia v závislosti od stavu priestorov, rozsahu potrebných zmien alebo krajiny, v ktorej bude salón otvorený.
- Investičné náklady súvisiace so zariadením salónu predstavujú 225 EUR netto/m2 (nábytok a dekoratívne prvky).
Základné požiadavky
Základné požiadavky:
- salón vo vybranej lokalite s počtom obyvateľov nad 50 tisíc;
- priestory 50 - 100 m2 umiestnené v centre mesta, na hlavnej obchodnej ulici alebo v nákupnom centre;
- pokrytie nákladov na dizajn predajne, nábytok a iné potrebné vybavenie;
- znášanie nákladov na prenájom obchodných priestorov a najímanie zamestnancov obchodov;
- nákup tovaru;
- monitorovanie predaja.
Informácie o franchisorovi
Esotiq & Henderson S.A.
ul. Budowlanych 31C, 80-298 Gdańsk, Poľsko
+48 693 990 346
Kontaktná osoba pre záujemcov o licenciu
Emilia Romanowska (English)
Zistite viac
Prečítaj články
Najčítanejšie

Presadiť sa v módnej brandži je v súčasnosti veľmi ťažké. Riešením pre tých, čo s tým chcú začať, môže byť franšíza, napríklad značky Esotiq.
Spodná bielizeň, pyžamá, plavky aj kozmetiku – to všetko nájdu zákazníci v predajniach Esotique & Henderson. Na Slovensku chce uspieť vďaka franšíze.
Značka Esotiq&Henderson sa snaží o vstup na slovenský trh. Je novinkou v Katalógu franšíz.

Franšízantova znalost lokality, ve které působí, je přínosem pro celou franšízovou síť. Právě tak to vidí vedení poskytovatel licence Ekotopánky.
Expanzia značky Coccodrillo u nás pokračuje. Od začiatku roka pribudli 3 nové pobočky. Aká vysoká investícia na franšízantov čaká?
Značka BBrutale má viac ako 10 rokov skúseností s pôsobením v módnej brandži. Profitovať z nich môžu aj franšízanti zo Slovenska.
50 vlastných pobočiek v Turecku a 15 franšíz v ďalších európskych krajinách. Pribudne medzi ne aj Slovensko?
„V našich franšízantoch hľadáme hlavne nasadenie, vieru v koncept a ochotu pracovať,“ hovorí Gerdi Vanfleteren, majiteľ franšízového konceptu Ekotopánky.

Nové pobočky na Slovensku aj v Česku. Taký bol rok 2020 pre značku Coccodrillo. Franšízantom pomohli loajálni zákazníci.
Slovensko je druhou krajinou, kde majú topánky značky Natural World špecializovaný obchod. Ich počet by sa mal vďaka franšíze čoskoro rozrásť.
Bulharská značka Brutale hľadá na Slovensku franšízantov. Koľko peňazí musíte investovať do rozbehnutia svojho módneho podnikania?
Preniknúť do každej európskej krajiny vrátane Slovenska. Taký je plán módnej značky Brutale, ktorá je novinkou v Katalógu franšíz.
Značka Triumph inovuje súčasné obchody a posúva svoj imidž na novú úroveň. Má tiež záujem o ďalší rast franšízovej siete.
Cieľom módnej značky Pierre Cardin pre tento rok je preniknúť s franšízou na český a slovenský trh. Zameriava sa hlavne na mestá nad 100 tisíc obyvateľov.

Informácie zadané v katalógu dodávajú samotné franchisové systémy. Pred podpisom zmluvy o spoluprácu by mal každý záujemca posúdiť ponuku danej firmy. Redakcia si vyhradzuje právo upraviť informácie o systémoch udávaných v katalógu. V prípade zistenia, že udávané informácie nie sú pravdivé či neaktuálne, prosíme kontaktuje redakciu.