Coffeeshop Company

Informácie o franchisovom systéme
popis franchisového systému
COFFEESHOP COMPANY je rodinná rakúska značka s viac ako 25 rokmi medzinárodných skúseností s vývojom a prevádzkovaním ziskových reštaurácií ponúkajúcich bezkonkurenčnú odbornosť v oblasti nápojov a produktovú kompetenciu založenú na prémiových produktoch.
Značka COFFEESHOP COMPANY, založená v roku 1999 skupinou Schärf s viac ako 60 rokmi skúseností s kávou, je osvedčeným konceptom naprieč kontinentmi, mení pozíciu kávy ako lifestylového produktu, mieša rakúske kávové tradície s modernými inováciami, čo vedie k ziskovým obchodným modelom založeným na prevádzkovej dokonalosti po celom svete.
Značka si už vybudovala pozíciu a povedomie na trhu so zameraním na regionálne vyvinuté prémiové produkty, aj na rozvoj celosvetovej franchisovej siete, ktorá je uznávaná pre vynikajúcu kvalitu produktov a skúsenosti so službami.
Coffeeshop Company CEE sro patriacej spoločnosti The Coffeeshop Company GmbH v Rakúsku je držiteľom master-franchise licencie značky COFFEESHOP COMPANY v Poľsku, Maďarsku, Českej republike a na Slovensku od roku 2007.
Výhody franchisy COFFEESHOP COMPANY
- Viac ako 25 rokov skúseností s vývojom konceptov kávy.
- Odbornosť v oblasti nápojov založená na špeciálne vyvinutých ingredienciách a receptoch.
- Moduly obchodov majú dokonalý koncept a hodia sa na každú veľkosť obchodu.
- Skúsenosti s celosvetovou sieťou a gastronomickými službami naprieč kontinentmi.
- Neustále školenie a vývoj, optimalizácia produktov a udržateľný rozvoj.
Typy franchisových jednotiek
- Prémiový modul < 120 m2
- Štandardný modul < 60 m2
- Vysokofrekvenčný modul cca. 20m2
- Riešenie typu Shop-in-Shop
- Riešenie Prout-to-server
- Samoobslužné kiosky
Franchisové pobočky
- 100+ kaviarní v 9 krajinách (Rakúsko, Nemecko, Česká republika, Slovensko, Maďarsko, Gruzínsko, Arménsko, Turecko, Katar)
Obrázok pobočky systému
Informácie pre franchisantov
Podpora pre franchisantov
- Pred otvorením a nepretržite po ňom je poskytované praktické koncepčné školenie založené na odovzdávaní znalostí, intenzívnej príprave produktov a vynikajúcich prevádzkových štandardoch.
- Všetkým franchisantom sú ponúkaní kvalifikovaní a skúsení profesionáli naprieč všetkými oddeleniami, manuálmi, príručkami a prispôsobené školiace balíčky.
- Marketingová podpora
- Kompletná logistika, controlling
Nevyhnutná investícia na začiatku
Poplatok za franchisu:
- 25 000 EUR > 90 m2
- 20 000 EUR 30 - 90 m2
- 10 000 EUR < 30 m2
COFFEESHOP COMPANY má franchisový poplatok od 20 000 €, s celkovou počiatočnou investíciou od 60 000 €.
Investícia do kaviarne je závislá od typu modulu, umiestnenia a podmienok miestneho trhu. Očakáva sa v rozmedzí 60 000 až 350 000 EUR a zahŕňa zriadenie kaviarne vrátane vybavenia, nábytku.
Mesačný poplatok:
- 3% franchisový poplatok z obratu
- 3% marketingový poplatok
Dobu návratnosti v závislosti na lokalite možno očakávať v rozmedzí 18-30 mesiacov.
Základné požiadavky
- Kandidát sa musí stotožniť s princípmi a s manuálom nášho konceptu, uvedených vo franchisovej a obchodnej zmluve.
- Kandidát musí byť pripravený na financovanie celého projektu.
Informácie o franchisorovi
Coffeeshop Company CEE s.r.o.
Jánoškova 4 831 02 Bratislava - mestská časť Nové Mesto
Kontaktná osoba pre záujemcov o licenciu
Zhanna Alanova – výkonná riaditeľka
Zistite viac
Prečítaj články
Najčítanejšie

Ako sa darí Coffeeshop Company od doby, čo si zobrala naspäť vedenie centrála vo Viedni? S odznením covidového obdobia je V4 pripravená na ďalší rast. Franšízanti majú dvere otvorené.
„Na trhu sme už veľa rokov a dokázali sme, že dokážeme franšízantom zabezpečiť ziskovú prevádzku a podnikanie," hovorí Peter Ondrej, Managing Director Coffeeshop Company.
Franšízanti CoffeeshopCompany si môžu vybrať, ako veľkú kaviareň chcú prevádzkovať. Koľko potom do nej musia investovať?
„Náklady na rebranding pobočiek nikdy nenesú v plnej miere franšízanti. Podieľame sa na nich aj my a prenajímateľ priestorov,“ hovorí Peter Ondrej, riaditeľ Coffeeshop Company.

Franšízová sieť s originálnym taiwanským bubble tea sa úspešne rozvíja v krajinách Európy. Aktuálne hľadá dlhodobých partnerov pre vstup na slovenský trh.
Franšízová sieť UGO vsádza na inovácie, vyváženú ponuku a partnerov zapojených do každodennej prevádzky. Rastúci obrat o 160% svedčí o stabilnom rozvoji siete.
Mr. Kebab funguje už vyše 20 rokov, prežil aj covidové obmedzenia bez uzatvárania pobočiek a prepúšťania. Ako vidí ďalší rozvoj majiteľ Ľubor Lelovits?
Franšízová sieť Kaliforňan novo umožňuje rast aj zamestnancom. Zakladateľka Michaela Smrtičová opisuje, ako značka otvára cestu k podnikaniu bez nutnosti vysokej investície.
Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?

Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Franšízová sieť s čerstvým ovocím v pravej belgickej čokoláde Choco Boss ponúka zaujímavý nápad na podnikanie s priaznivými vstupnými investíciami.
McDonald's ide zákazníkom bližšie aj do menších miest a radi by našli nových franšízantov. Čím chcú aktuálne zákazníkov osloviť?
Franšízová sieť ponúka zdravšiu alternatívu v oblasti fast foodu už dvadsať rokov. Zaujímavé je, že sa na inováciách aktívne podieľajú aj franšízanti.

Informácie zadané v katalógu dodávajú samotné franchisové systémy. Pred podpisom zmluvy o spoluprácu by mal každý záujemca posúdiť ponuku danej firmy. Redakcia si vyhradzuje právo upraviť informácie o systémoch udávaných v katalógu. V prípade zistenia, že udávané informácie nie sú pravdivé či neaktuálne, prosíme kontaktuje redakciu.