Coffeeshop Company
Informácie o franchisovom systéme
popis franchisového systému
Coffeeshop Company CEE s.r.o. patriace spoločnosti The Coffeeshop Company GmbH v Rakúsku je držiteľom master-franchise licencie značky Coffeeshop Company v Poľsku, Maďarsku, Českej republike a na Slovensku od roku 2007.
Koncept Coffeeshop Company vznikol v roku 1999 v Rakúsku pod spoločnosťou Schärf Coffee, ktorá má 60-ročnú históriu v dovoze a pražení kávy a výroby espresso strojov. Od otvorenia prvej kaviarne vo Viedni sa značka postupne rozšírila až do 28 krajín sveta. Na Slovensku začal koncept prevádzkovať svoju prvnú kaviareň v roku 2007.
Kvalita tejto tradičnej značky je tvorená s tradičnou pridanou hodnotou podávania kávy cez plný servis na prevádzkach a využitia moderných trendov prípravy kávových špecialít s použitím vlastnej technológie. Koncept vsádza na to, že se káva stává súčasťou životného štýlu a je spojená so špecifickou kultúrou. Coffeeshop Company prináša atmosféru viedenskej kaviarne spojenú s klasickým ale moderným interiérom a vynikajúcou obsluhou hostí.
Franchisové pobočky
- Slovensko: 24 kaviarní
- Česká republika: 9 kaviarní
- Maďarsko 12 kaviarní
- Poľsko 2 kaviarne
Obrázok pobočky systému
Informácie pre franchisantov
Podpora pre franchisantov
- Podpora pri výbere lokality, negociácia podmienok nájmu, investičný a finančný plán, realizácia „na kľúč”.
- Školenia a tréning vo vlastných prevádzkach, mystery shopping.
- Marketingová podpora.
- Kompletná logistika, controling.
Nevyhnutná investícia na začiatku
Hodnota licencie platnej na 10 rokov je závislá od veľkosti a typu konceptu a pohybuje sa od 5.000 do 15.000 EUR bez DPH.
Investícia do kaviarne závisí od lokality, priestoru, veľkosti či typu konceptu, bližšie informácie poskytneme na konkrétnu lokalitu a priestor, ale najnižšia úroveň je od 30.000 EUR až do najvyššej v hodnote 120.000 EUR.
Mesačné poplatky: 3 % licenční poplatky + 3 % reklamný fond, franšízové poplatky – v závislosti od veľkosti predajne a lokality.
Základné požiadavky
Ponúkame rôzne typy konceptov a naše kaviarne vieme umiestniť do malých lokácií (tzv. typ "TO GO" - kde je nevyhnutný len priestor od cca 5m2) až po veké ľokácie (typu "Lounge" - s priestorem až do 250m2).
Kandidát sa musí stotožniť s princípmi a s manuálom nášho konceptu, uvedených vo franchisingovej a obchodnej zmluve.
Kandidát musí být pripravený na financovanie celého projektu
Informácie o franchisorovi
Coffeeshop Company CEE s.r.o.
Jánoškova 4 831 02 Bratislava - mestská časť Nové Mesto
+421 907 818 274
Kontaktná osoba pre záujemcov o licenciu
Lukáš Jagnešák – Area Manager SK
Zistite viac
Prečítaj články
Najčítanejšie
„Na trhu sme už veľa rokov a dokázali sme, že dokážeme franšízantom zabezpečiť ziskovú prevádzku a podnikanie," hovorí Peter Ondrej, Managing Director Coffeeshop Company.
Franšízanti CoffeeshopCompany si môžu vybrať, ako veľkú kaviareň chcú prevádzkovať. Koľko potom do nej musia investovať?
„Náklady na rebranding pobočiek nikdy nenesú v plnej miere franšízanti. Podieľame sa na nich aj my a prenajímateľ priestorov,“ hovorí Peter Ondrej, riaditeľ Coffeeshop Company.
Franšízová sieť s čerstvým ovocím v pravej belgickej čokoláde Choco Boss ponúka zaujímavý nápad na podnikanie s priaznivými vstupnými investíciami.
McDonald's ide zákazníkom bližšie aj do menších miest a radi by našli nových franšízantov. Čím chcú aktuálne zákazníkov osloviť?
Franšízová sieť ponúka zdravšiu alternatívu v oblasti fast foodu už dvadsať rokov. Zaujímavé je, že sa na inováciách aktívne podieľajú aj franšízanti.
„Franšízová sieť gurmánskych bagiet sa úspešne rozrastá a cieli na ďalšie vhodné lokality,“ prezradila Markéta Krejčíková, manažérka pre franšízovú spoluprácu.
Kaliforňan sa so svojím bowl konceptom dostáva už aj do susednej Českej republiky. Kto stojí za úspechom slovenskej franšízy v Brne?
Fruitissimo je na trhu dvadsať rokov a zavedený franšízový model sa presadzuje v nových krajinách. Aké sú najbližšie plány značky?
„Stratégiou našej spoločnosti je, aby postupne všetky reštaurácie na slovenskom trhu prešli do rúk franšízantov,“ hovorí Operation&Franchising Director McDonald’s Jaroslav Sedláček.
Popularita kebabu je v posledných rokoch v strednej Európe veľká. Grilované kurčatá tu zase majú tradíciu. Práve na to vsádza franšízor Mr. Kebab s novou značkou Pipi Grill.
Street food s možnosťou zostaviť si misku z čerstvých a zdravých surovín Bratislavčanov baví. Teraz sa franšíza rozrastá aj do ďalších miest a ponúka podnikat aj novým záujemcom.
Roark uspeli nad konkurenčnou skupinou vedenou investičnými firmami TDR Capital a Sycamore Partners. Dražba trvala od februára a cena sa vyšplhala na 9,55 miliardy dolárov.
V nákupnom centre Eurovea 2 sa pobočka McDonald's nedávno predstavila dizajnom, ktorý je inšpirovaný Mesiacom. Celkovo ide už o 41. reštauráciu na Slovensku.
Informácie zadané v katalógu dodávajú samotné franchisové systémy. Pred podpisom zmluvy o spoluprácu by mal každý záujemca posúdiť ponuku danej firmy. Redakcia si vyhradzuje právo upraviť informácie o systémoch udávaných v katalógu. V prípade zistenia, že udávané informácie nie sú pravdivé či neaktuálne, prosíme kontaktuje redakciu.