Coffeeshop Company
Informácie o franchisovom systéme
popis franchisového systému
COFFEESHOP COMPANY je rodinná rakúska značka s viac ako 25 rokmi medzinárodných skúseností s vývojom a prevádzkovaním ziskových reštaurácií ponúkajúcich bezkonkurenčnú odbornosť v oblasti nápojov a produktovú kompetenciu založenú na prémiových produktoch.
Značka COFFEESHOP COMPANY, založená v roku 1999 skupinou Schärf s viac ako 60 rokmi skúseností s kávou, je osvedčeným konceptom naprieč kontinentmi, mení pozíciu kávy ako lifestylového produktu, mieša rakúske kávové tradície s modernými inováciami, čo vedie k ziskovým obchodným modelom založeným na prevádzkovej dokonalosti po celom svete.
Značka si už vybudovala pozíciu a povedomie na trhu so zameraním na regionálne vyvinuté prémiové produkty, aj na rozvoj celosvetovej franchisovej siete, ktorá je uznávaná pre vynikajúcu kvalitu produktov a skúsenosti so službami.
Coffeeshop Company CEE sro patriacej spoločnosti The Coffeeshop Company GmbH v Rakúsku je držiteľom master-franchise licencie značky COFFEESHOP COMPANY v Poľsku, Maďarsku, Českej republike a na Slovensku od roku 2007.
Výhody franchisy COFFEESHOP COMPANY
- Viac ako 25 rokov skúseností s vývojom konceptov kávy.
- Odbornosť v oblasti nápojov založená na špeciálne vyvinutých ingredienciách a receptoch.
- Moduly obchodov majú dokonalý koncept a hodia sa na každú veľkosť obchodu.
- Skúsenosti s celosvetovou sieťou a gastronomickými službami naprieč kontinentmi.
- Neustále školenie a vývoj, optimalizácia produktov a udržateľný rozvoj.
Typy franchisových jednotiek
- Prémiový modul < 120 m2
- Štandardný modul < 60 m2
- Vysokofrekvenčný modul cca. 20m2
- Riešenie typu Shop-in-Shop
- Riešenie Prout-to-server
- Samoobslužné kiosky
Franchisové pobočky
- 97 kaviarní (Slovensko, Rakúsko, Nemecko, Česká republika, Maďarsko, Gruzínsko, Arménsko)
Obrázok pobočky systému
Informácie pre franchisantov
Podpora pre franchisantov
- Pred otvorením a nepretržite po ňom je poskytované praktické koncepčné školenie založené na odovzdávaní znalostí, intenzívnej príprave produktov a vynikajúcich prevádzkových štandardoch.
- Všetkým franchisantom sú ponúkaní kvalifikovaní a skúsení profesionáli naprieč všetkými oddeleniami, manuálmi, príručkami a prispôsobené školiace balíčky.
- Marketingová podpora
- Kompletná logistika, controlling
Nevyhnutná investícia na začiatku
Poplatok za franchisu:
- 25 000 EUR > 90 m2
- 20 000 EUR 30 - 90 m2
- 10 000 EUR < 30 m2
COFFEESHOP COMPANY má franchisový poplatok od 20 000 €, s celkovou počiatočnou investíciou od 60 000 €.
Investícia do kaviarne je závislá od typu modulu, umiestnenia a podmienok miestneho trhu. Očakáva sa v rozmedzí 60 000 až 350 000 EUR a zahŕňa zriadenie kaviarne vrátane vybavenia, nábytku.
Mesačný poplatok:
- 3% franchisový poplatok z obratu
- 3% marketingový poplatok
Dobu návratnosti v závislosti na lokalite možno očakávať v rozmedzí 18-30 mesiacov.
Základné požiadavky
- Kandidát sa musí stotožniť s princípmi a s manuálom nášho konceptu, uvedených vo franchisovej a obchodnej zmluve.
- Kandidát musí byť pripravený na financovanie celého projektu.
Informácie o franchisorovi
Coffeeshop Company CEE s.r.o.
Jánoškova 4 831 02 Bratislava - mestská časť Nové Mesto
Kontaktná osoba pre záujemcov o licenciu
Zhanna Alanova – výkonná riaditeľka
Zistite viac
Prečítaj články
Najčítanejšie
„Na trhu sme už veľa rokov a dokázali sme, že dokážeme franšízantom zabezpečiť ziskovú prevádzku a podnikanie," hovorí Peter Ondrej, Managing Director Coffeeshop Company.
Franšízanti CoffeeshopCompany si môžu vybrať, ako veľkú kaviareň chcú prevádzkovať. Koľko potom do nej musia investovať?
„Náklady na rebranding pobočiek nikdy nenesú v plnej miere franšízanti. Podieľame sa na nich aj my a prenajímateľ priestorov,“ hovorí Peter Ondrej, riaditeľ Coffeeshop Company.
Franšízová sieť s čerstvým ovocím v pravej belgickej čokoláde Choco Boss ponúka zaujímavý nápad na podnikanie s priaznivými vstupnými investíciami.
McDonald's ide zákazníkom bližšie aj do menších miest a radi by našli nových franšízantov. Čím chcú aktuálne zákazníkov osloviť?
Franšízová sieť ponúka zdravšiu alternatívu v oblasti fast foodu už dvadsať rokov. Zaujímavé je, že sa na inováciách aktívne podieľajú aj franšízanti.
„Franšízová sieť gurmánskych bagiet sa úspešne rozrastá a cieli na ďalšie vhodné lokality,“ prezradila Markéta Krejčíková, manažérka pre franšízovú spoluprácu.
Kaliforňan sa so svojím bowl konceptom dostáva už aj do susednej Českej republiky. Kto stojí za úspechom slovenskej franšízy v Brne?
Fruitissimo je na trhu dvadsať rokov a zavedený franšízový model sa presadzuje v nových krajinách. Aké sú najbližšie plány značky?
„Stratégiou našej spoločnosti je, aby postupne všetky reštaurácie na slovenskom trhu prešli do rúk franšízantov,“ hovorí Operation&Franchising Director McDonald’s Jaroslav Sedláček.
Popularita kebabu je v posledných rokoch v strednej Európe veľká. Grilované kurčatá tu zase majú tradíciu. Práve na to vsádza franšízor Mr. Kebab s novou značkou Pipi Grill.
Street food s možnosťou zostaviť si misku z čerstvých a zdravých surovín Bratislavčanov baví. Teraz sa franšíza rozrastá aj do ďalších miest a ponúka podnikat aj novým záujemcom.
Roark uspeli nad konkurenčnou skupinou vedenou investičnými firmami TDR Capital a Sycamore Partners. Dražba trvala od februára a cena sa vyšplhala na 9,55 miliardy dolárov.
V nákupnom centre Eurovea 2 sa pobočka McDonald's nedávno predstavila dizajnom, ktorý je inšpirovaný Mesiacom. Celkovo ide už o 41. reštauráciu na Slovensku.
Informácie zadané v katalógu dodávajú samotné franchisové systémy. Pred podpisom zmluvy o spoluprácu by mal každý záujemca posúdiť ponuku danej firmy. Redakcia si vyhradzuje právo upraviť informácie o systémoch udávaných v katalógu. V prípade zistenia, že udávané informácie nie sú pravdivé či neaktuálne, prosíme kontaktuje redakciu.