Ekotopánky

Informácie o franchisovém systému
popis franchisového systému
Ekotopánky sú dovozcom španielskej značky obuvi Natural World. Zakladatelia Natural World sa viac ako štyri desaťročia venujú výrobe obuvi. Preto všetky naše výrobky kombinujú tradíciu a know-how s najnovšími trendmi a ponúkajú kvalitnú obuv - pohodlné, farebné a ekologické topánky za férovú cenu.
Celá produkcia je vyrábaná výlučne v Španielsku a používa iba 100% organické suroviny ako je organická bavlna alebo prírodný kaučuk. Výsledkom je značka ekologickej obuvi pre mužov, ženy a deti.
Naším cieľom je šíriť našu filozofiu a životný štýl našim zákazníkom, aby sme sa pripojili k úsiliu zabezpečiť lepší svet pre tých mladších.
Prvý obchod bol otvorený v Liptovskom Mikuláši ako ukážkový obchod, ale cieľom je nájsť záujemcov, ktorí veria v koncept a produkt a chcú otvoriť / prevádzkovať obchod v ich meste.
Vlastné pobočky
Liptovský Mikuláš
Obrázok pobočky systému
Informácie pre franchisantov
Podpora pre franchisantov
Pomôžeme pri usporiadaní obchodu, vysvetľovaní produktu, ponúkaní výstav. Na stretnutiach si môžeme vymieňať skúsenosti a nápady týkajúce sa produktu a predaja. Súčasťou je zdieľanie marketingových materiálov.
Nevyhnutná investícia na začiatku
- Minimálne 10 000 EUR (podľa veľkosti a stavu priestorov).
- Zahŕňa výrobu interiéru v podobnom štýle ako náš obchod v Liptovskom Mikuláši, nákup prvých skladových zásob, prenájom miesta a prípadne personálne náklady.
Základné požiadavky
- Mesto s min. 20 000 obyvateľov
- Predajňa minimálne 20 m2
Štýl predajne musí byť rozpoznateľný v celej krajine, v obchode sa môžu predávať iba topánky Natural World a ďalšia ponuka ako ponožky, čistiace prostriedky atď. môže predstavovať iba 10% obchodu.
TIP: prenájom obchodu v centre mesta (pešia zóna) je oveľa lacnejší a jednoduchší ako v nákupnom centre. Náš ekologický produkt, produkt pre lepší život, môže tiež pomôcť oživiť centrá miest.
Informácie o franchisorovi
Magura Village s.r.o.
Malatíny 104, 032 15 Malatíny, SK
+421 903 480 580
Kontaktná osoba pre záujemcov o licenciu
Gerdi Vanfleteren (komunikace slovensky nebo anglicky)
Zistite viac
Prečítaj články
Najčítanejšie

Nové pobočky na Slovensku aj v Česku. Taký bol rok 2020 pre značku Coccodrillo. Franšízantom pomohli loajálni zákazníci.
Bulharská značka Brutale hľadá na Slovensku franšízantov. Koľko peňazí musíte investovať do rozbehnutia svojho módneho podnikania?
Preniknúť do každej európskej krajiny vrátane Slovenska. Taký je plán módnej značky Brutale, ktorá je novinkou v Katalógu franšíz.
Značka Triumph inovuje súčasné obchody a posúva svoj imidž na novú úroveň. Má tiež záujem o ďalší rast franšízovej siete.
Cieľom módnej značky Pierre Cardin pre tento rok je preniknúť s franšízou na český a slovenský trh. Zameriava sa hlavne na mestá nad 100 tisíc obyvateľov.

Otvorenie obchodu Pierre Cardin stojí minimálne 100 tisíc EUR. Ako dlho musíte čakať, kým sa vám investícia vráti?
Tradičný výrobca spodnej bielizne Triumph expanduje prostredníctvom licencií. Je novinkou v Katalógu franšíz.
Chcete patriť medzi špičku vo svojom odbore? Francúzska značka pánskej módy Pierre Cardin ponúka v ČR franšízovú licenciu.
Levi Strauss & Co. chce otvoriť počas roka 100 nových pobočiek. V poslednom štvrťroku 2017 jej predaje v Európe vzrástli o 28 %.
Nemecká značka športového oblečenia a topánok sa chce zamerať na digitálny trh a globálnu kontrolu svojich 13 tisíc franšízových pobočiek.
Podnikateľský príbeh módnej návrhárky Blanky Matragi je verejnosti všeobecne známy. Aké je však podľa nej tajomstvo úspechu v módnej brandži?

Informácie zadané v katalógu dodávajú samotné franchisové systémy. Pred podpisom zmluvy o spoluprácu by mal každý záujemca posúdiť ponuku danej firmy. Redakcia si vyhradzuje právo upraviť informácie o systémoch udávaných v katalógu. V prípade zistenia, že udávané informácie nie sú pravdivé či neaktuálne, prosíme kontaktuje redakciu.