Diverse prináša do módy inakosť
Diverse vlani oslávila tridsať rokov od založenia a je známou značkou na poľskom módnom trhu. Zameriava sa na ponuku pohodlného, kvalitného a štýlového oblečenia pre aktívne osobnosti. V rodnom Poľsku sa môže pochváliť 300 pobočkami, tiež majú franšízové zastúpenie na Ukrajine a v Bielorusku.
Pre pobočky je typické to, že franšízor starostlivo dbá na vizuálnu atraktivitu franšízových predajní a správne využitie maloobchodných priestorov. Preto centrála Diverse poveruje svojich interiérových dizajnérov, aby vytvorili jedinečný projekt pre každú predajňu. Tým je zaistené, že každá predajňa má originálny dizajn a príjemnú atmosféru, ktorá prispieva k výraznej identite značky. Franšízová sieť tiež môže využívať komplexnú marketingovú podporu Diverse – partneri získajú plný prístup k bohatému úložisku marketingových materiálov, vďaka ktorým môžu vytvárať vlastné marketingové kampane.
Dobrou správou pre tých, ktorí potrebujú pomôcť s počiatočnými investíciami, je možnosť oneskorených platieb – prvú zásielku je možné zaplatiť až za šesť mesiacov a ďalšie platia v trojmesačnom intervale, čo franšízantom poskytuje finančnú flexibilitu. Veľkú nezávislosť franšízor poskytuje pri cenotvorbe – franšízant si môže nastaviť ceny podľa svojich preferencií. Táto flexibilita umožňuje prispôsobiť sa podmienkam miestneho trhu a vyhovieť očakávaniam zákazníkov.
Potenciálny franšízant musí mať skúsenosti s predajom a znalosť maloobchodného trhu, skúsenosti v odevnom priemysle nie sú nutné – určite je však potrebný silný vzťah k móde, dizajnu a životnému štýlu, ktorý značka vyjadruje.
Na Slovensku hľadajú partnerov v mestách nad 30 000 obyvateľov. Podmienkou spolupráce je mať prevádzku v atraktívnej časti mesta, kde prúdia potenciálni zákazníci. Tiež je potrebné nájsť prevádzku s rozlohou 80 m2 až 250 m2 na prízemí, s oknom smerom k hlavnej pešej trase. Nutnou investíciou pre franšízanta sú náklady na prenájom priestorov, prípadnú renováciu, nábytok, personál a zásobovanie predajne.

Prečítaj články

Prečo franšíza s módnym oblečením značky Diverse verí v úspech na slovenskom trhu? Odpovedá manažérka pre Export Olga Nosko.
,,Esotiq funguje na základe depozitného modelu, takže franšízantom nevznikajú náklady na skladovanie tovaru” – hovorí Aleksandra Sobotka z Esotiq & Henderson.
Pre tematiku detskej módy musí byť franšízant nadšený. Potom sa mu budú zákazníci vracať.
Turecká odevná franšíza so zameraním na milovníkov originálnej mestskej módy má za sebou 30 rokov skúseností. Na Slovensku je otvorenie prvej franšízy výzvou.
Stačí zaistiť priestor s veľkosťou minimálne 50 m2, mať finančné prostriedky na jeho premenu a zariadenie a môžete začať podnikať. Napríklad so spodnou bielizňou.
Najčítanejšie

Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.