Diverse prináša do módy inakosť

Dizajn prevádzky predáva / Franšízantovi na začiatku s atraktívnym dizajnom pomôže profesionálny tím franšízora.
Nedeľa
25.02.2024
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.
 

Diverse vlani oslávila tridsať rokov od založenia a je známou značkou na poľskom módnom trhu. Zameriava sa na ponuku pohodlného, ​​kvalitného a štýlového oblečenia pre aktívne osobnosti. V rodnom Poľsku sa môže pochváliť 300 pobočkami, tiež majú franšízové ​​zastúpenie na Ukrajine a v  Bielorusku.

Pre pobočky je typické to, že franšízor starostlivo dbá na vizuálnu atraktivitu franšízových predajní a správne využitie maloobchodných priestorov. Preto centrála Diverse poveruje svojich interiérových dizajnérov, aby vytvorili jedinečný projekt pre každú predajňu. Tým je zaistené, že každá predajňa má originálny dizajn a príjemnú atmosféru, ktorá prispieva k výraznej identite značky. Franšízová sieť tiež môže využívať komplexnú marketingovú podporu Diverse – partneri získajú plný prístup k bohatému úložisku marketingových materiálov, vďaka ktorým môžu vytvárať vlastné marketingové kampane.

Dobrou správou pre tých, ktorí potrebujú pomôcť s počiatočnými investíciami, je možnosť oneskorených platieb – prvú zásielku je možné zaplatiť až za šesť mesiacov a ďalšie platia v trojmesačnom intervale, čo franšízantom poskytuje finančnú flexibilitu. Veľkú nezávislosť franšízor poskytuje pri cenotvorbe – franšízant si môže nastaviť ceny podľa svojich preferencií. Táto flexibilita umožňuje prispôsobiť sa podmienkam miestneho trhu a vyhovieť očakávaniam  zákazníkov.

Potenciálny franšízant musí mať skúsenosti s predajom a znalosť maloobchodného trhu, skúsenosti v odevnom priemysle nie sú nutné – určite je však potrebný silný vzťah k móde, dizajnu a životnému štýlu, ktorý značka vyjadruje.

Na Slovensku hľadajú partnerov v mestách nad 30 000 obyvateľov. Podmienkou spolupráce je mať prevádzku v atraktívnej časti mesta, kde prúdia potenciálni zákazníci. Tiež je potrebné nájsť prevádzku s rozlohou 80 m2 až 250 m2 na prízemí, s oknom smerom k hlavnej pešej trase. Nutnou investíciou pre franšízanta sú náklady na prenájom priestorov, prípadnú renováciu, nábytok, personál a zásobovanie predajne.


Diverse oblieka inak / Franšízová sieť v Poľsku už 30 rokov úspešne rastie. Na Slovensku čaká na franšízantov, ktorí vstúpia na trh.

Populárne na fóre