Biznis na mieru
So svojimi službami franšíza BBrutale mieri najmä na mužov, ktorí majú štýl, hľadajú originalitu v obliekaní a najlepšie sa cítia v oblekoch na mieru. Práve tie, vrátane košieľ, svojim zákazníkom tento módny brand ponúka. Po vybudovaní vlastných pobočiek v domácom Bulharsku, Miláne a Londýne, sa franšízor rozhodol k ďalšej expanzii za hranice. A jeden z cieľov, kam sa svojou ponukou mieri, je aj Slovensko.
Aktuálne tak značka u nás hľadá franšízantov, ktorí by ideálne mali mať vzťah k móde. Nemusia mať nutne profesijné skúsenosti v módnej brandži, všetko potrebné sa naučia v rámci úvodného školenia. Rozbehnúť následne biznis sa dá pomerne rýchlo, a to najmä vďaka tomu, že franšízant nemusí investovať do otvorenia predajne, šijacích strojov, či do služieb profesionálnych krajčírov a krajčíriek. Rovnako tak sa nemusí starať o obstarávanie látok. To všetko za neho urobí poskytovateľ licencie.
Oblek do 4 týždňov
Ako spolupráca prebieha? Úlohou franšízanta je najmä rozširovať povedomie o značke v ich regióne, oslovovanie nových zákazníkov a príjem objednávok, vrátane zabezpečenia merania klientov. Objednávky následne odosiela do bulharskej centrály, kde sa o zhotovenie zákaziek postarajú, a to prostredníctvom profesionálnych krajčírov z krajín Európskej únie. Zákazník sa na svoj oblek, či košeľu môže vďaka nastavenej spolupráci tešiť do 4 týždňov.
Záujemca o podnikanie so značkou BBrutale na začiatku spolupráce investuje v prípade, že sa chce špecializovať výhradne na predaj oblekov na mieru, 20 tisíc eur. Ak chce svoju ponuku rozšíriť aj o košele, je výška počiatočnej investície 25 tisíc eur. Vynaložené financie pokryjú náklady spojené s franšízovými poplatkami, vzorky oblekov a materiálov, odovzdanie know-how a školenia. Ďalšie priebežné poplatky potom na franšízantov siete nečakajú.
Prečítaj články
Prečo franšíza s módnym oblečením značky Diverse verí v úspech na slovenskom trhu? Odpovedá manažérka pre Export Olga Nosko.
,,Esotiq funguje na základe depozitného modelu, takže franšízantom nevznikajú náklady na skladovanie tovaru” – hovorí Aleksandra Sobotka z Esotiq & Henderson.
Pre tematiku detskej módy musí byť franšízant nadšený. Potom sa mu budú zákazníci vracať.
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.
Turecká odevná franšíza so zameraním na milovníkov originálnej mestskej módy má za sebou 30 rokov skúseností. Na Slovensku je otvorenie prvej franšízy výzvou.
Najčítanejšie
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Ak sa Vám pri vyslovení slova franchising vôbec niečo vybavuje, je to skvelé!
Stárnutie európskej populácie zvyšuje dopyt po službách starostlivosti o seniorov. Franšízové príležitosti vznikajú aj v tomto odbore. Na trhu zatiaľ chýbajú.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Mail Boxes Etc. sa zameriava na baliace, doručovacie, tlačiarenske a ďalšie služby pre menších a stredných podnikateľov. Franšízové plány na Slovensku priblížila Maria Ilicheva.