Biznis na mieru
So svojimi službami franšíza BBrutale mieri najmä na mužov, ktorí majú štýl, hľadajú originalitu v obliekaní a najlepšie sa cítia v oblekoch na mieru. Práve tie, vrátane košieľ, svojim zákazníkom tento módny brand ponúka. Po vybudovaní vlastných pobočiek v domácom Bulharsku, Miláne a Londýne, sa franšízor rozhodol k ďalšej expanzii za hranice. A jeden z cieľov, kam sa svojou ponukou mieri, je aj Slovensko.
Aktuálne tak značka u nás hľadá franšízantov, ktorí by ideálne mali mať vzťah k móde. Nemusia mať nutne profesijné skúsenosti v módnej brandži, všetko potrebné sa naučia v rámci úvodného školenia. Rozbehnúť následne biznis sa dá pomerne rýchlo, a to najmä vďaka tomu, že franšízant nemusí investovať do otvorenia predajne, šijacích strojov, či do služieb profesionálnych krajčírov a krajčíriek. Rovnako tak sa nemusí starať o obstarávanie látok. To všetko za neho urobí poskytovateľ licencie.
Oblek do 4 týždňov
Ako spolupráca prebieha? Úlohou franšízanta je najmä rozširovať povedomie o značke v ich regióne, oslovovanie nových zákazníkov a príjem objednávok, vrátane zabezpečenia merania klientov. Objednávky následne odosiela do bulharskej centrály, kde sa o zhotovenie zákaziek postarajú, a to prostredníctvom profesionálnych krajčírov z krajín Európskej únie. Zákazník sa na svoj oblek, či košeľu môže vďaka nastavenej spolupráci tešiť do 4 týždňov.
Záujemca o podnikanie so značkou BBrutale na začiatku spolupráce investuje v prípade, že sa chce špecializovať výhradne na predaj oblekov na mieru, 20 tisíc eur. Ak chce svoju ponuku rozšíriť aj o košele, je výška počiatočnej investície 25 tisíc eur. Vynaložené financie pokryjú náklady spojené s franšízovými poplatkami, vzorky oblekov a materiálov, odovzdanie know-how a školenia. Ďalšie priebežné poplatky potom na franšízantov siete nečakajú.

Prečítaj články

Prečo franšíza s módnym oblečením značky Diverse verí v úspech na slovenskom trhu? Odpovedá manažérka pre Export Olga Nosko.
,,Esotiq funguje na základe depozitného modelu, takže franšízantom nevznikajú náklady na skladovanie tovaru” – hovorí Aleksandra Sobotka z Esotiq & Henderson.
Pre tematiku detskej módy musí byť franšízant nadšený. Potom sa mu budú zákazníci vracať.
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.
Turecká odevná franšíza so zameraním na milovníkov originálnej mestskej módy má za sebou 30 rokov skúseností. Na Slovensku je otvorenie prvej franšízy výzvou.
Najčítanejšie

Deti v škole trávia minimálne 12 rokov. Mnohí z nich potrebujú pomoc s učením. Franšíza Škola Populo ponúka profesionálne riešenie ako podnikateľskú príležitosť.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Riaditeľ spoločnosti Solodoor Centrum Martin Kupka hodnotí uplynulý rok v znamení rastu. Približuje tiež, čo je podľa neho kľúčom k fungujúcej franšízovej spolupráci.
Predstavujeme vám 12 kľúčových tém, ktoré by mala obsahovať každá franšízová zmluva.
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.