Podnikanie s ochranou
Spoločnosť Signal 88 Security sa špecializuje na poskytovanie bezpečnostných služieb. Bola založená v roku 2003 v americkom meste Omaha. O štyri roky neskôr sa začala rozširovať prostredníctvom licencií po svete. Dnes má okrem domáceho trhu zastúpenie 340 franšízovými partnermi v štyroch krajinách – v Kanade, Veľkej Británii, Austrálii a na Novom Zélande. Svoje medzinárodné zastúpenie chce aj naďalej rozširovať, a to aj na Slovensku.
V súčasnosti hľadá záujemcu o master-franšízovú licenciu, ktorý by v tuzemsku vybudoval sieť jednotlivých pobočiek a staral sa o ich rozvoj. To všetko pod hlavičkou franšízy Signal 88 Security. Z tohto dôvodu by mal mať uchádzač o master-franšízu silné vodcovské schopnosti, ktoré sú na vybudovanie a stabilizáciu siete. Veľkou výhodou pri rozhodovaní o udelení licencie je aj to, či záujemca o ňu má v danej krajine dostatok relevantných kontaktov, ktoré by pomohli rásť podnikaniu. Dôležitou vecou je aj ochota a umenie pracovať s ľuďmi – ich najímanie, školenie, vedenie a motivovanie k tomu, aby sa stotožnili s víziou celej značky.
Cena, ktorú musí master-franšízant zaplatiť za licenciu, sa pohybuje od 150 do 200 tisíc dolárov. Na ďalšie prevádzkovanie vynaloží zhruba 50 až 100 tisíc dolárov. Za túto na prvý pohľad pomerne vysokú investíciu do master-franšízovej licencie získa know-how jedného z popredných poskytovateľov bezpečnostných služieb za oceánom a exkluzivitu na celú Slovenskú republiku s možnosťou predávať ďalšie sub-licencie jednotlivým franšízantom. Okrem odovzdania komplexných informácií ohľadom marketingu, riadenia a o ponúkaných službách, sú pre vedenie konceptu Signal 88 Security kľúčové školenia a personálne otázky.
Centrála master-franšízantovi poskytne školenia nie iba pre neho, ale zaistí celkovú podporu pri školení ďalších členov svojho tímu a ďalších franšízantov. Zároveň tiež dostane pomoc pri oslovovaní potenciálnych zákazníkov, franšízantov či dodávateľov. V záujme americkej centrály je, aby sieť v rukách master-franšízanta prosperovala a ďalej rástla. Preto veľkú pozornosť venuje pri odovzdaní know-how hlavne otázke rozvoja franšízy. A to je to, čo pre majiteľa master-franšízy predstavuje jeho core biznis a väčšinu jeho následných príjmov.

Prečítaj články

„Medziročne nám dopyt po sťahovaní, vyprataní a upratovaní rastie o 50 %,“ hovorí Bc. Radek Straka, riaditeľ franšízovej siete Extra Services.
„Naši franšízanti sú obvykle v pluse od prvého dňa a investície do počiatočných skútrov sa vrátia do 20 mesiacov,“ hovorí Eyþór Máni, CEO spoločnosti Hopp.
Nová franšíza Hopp osloví tých, ktorí dokážu myslieť mimo zabehnutých koľají. Podnikateľov potešia aj nízke vstupné náklady. Ako to rozbehnúť s Hoppom?
„Sme jedinou franšízovou sieťou v odbore v EÚ, ktorá ponúka jednoročné skúšobné obdobie „partnerstva“, hovorí Radek Straka, majiteľ franšízy Extra Services.
Vedenie siete Extra Služby mierne upravilo nastavenie celého franšízového konceptu. Za posledný rok počet franšízantov a partnerov výrazne narástol.
Najčítanejšie

Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
Franšízová sieť finančných služieb Simplea má za prvý polrok veľmi priaznivé ekonomické výsledky. V krajských mestách chce posilniť o nových franšízantov.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?