Príležitosť pre menšie mestá
Vedenie siete predajní so spodnou bielizňou Triumph si je vedomé, že ďalší rast je možný iba ak sa podarí nájsť silných franšízantov, ktorí chcú svoju budúcnosť spojiť práve s touto medzinárodnou značkou. A práve takých aktuálne hľadá. V súčasnosti je situácia na trhu taká, že obchody Triumph je možné nájsť vo väčšine najväčších nákupných centier. Teraz dáva príležitosť podnikateľom, ktorí by chceli svoje podnikanie rozbehnúť v menších mestách.
A kde by sa mohli nové obchody v blízkej dobe objaviť? V posledných rokoch zažívame na Slovensku a tiež v Česku rast a medzi zákazníkmi sme vybudovali silné povedomie o našej značke,“ hovorí Barbora Matějková, franšízová manažérka siete Triumph. A možno to je dôvod, prečo by sa tejto značke mohlo dariť aj mimo veľkých miest.
Medzi franšízantmi siete Triumph nájdeme takých, čo sa aktívne venujú chodu predajne a sú vo svojich obchodoch dennodenne prítomní, ale aj držiteľov licencie, ktorí „iba“ riadia ekonomickú stránku obchodu. Na riadenie chodu a fungovanie predajne majú zodpovedného manažéra, alebo v prípade viacerých predajní area manažéra, ktorý sa stará o fungovanie všetkých predajní franšízanta.
„V našom franšízovom systéme spolupracujeme so zasvätenými ľuďmi, ktorí sa hlboko angažujú vo svojom podnikaní. To nám umožňuje obmedziť našu manažérsku štruktúru na danom trhu – napríklad všetky náborové procesy pre obchody sú vedené našimi franšízantmi,“ vysvetľuje Barbora Matějková s tým, že veľkou pridanou hodnotou franšízantov sú ich znalosti lokálneho trhu. Vedenie siete ich môže využiť pri plánovaní ďalšej expanzie.

Prečítaj články

Prečo franšíza s módnym oblečením značky Diverse verí v úspech na slovenskom trhu? Odpovedá manažérka pre Export Olga Nosko.
,,Esotiq funguje na základe depozitného modelu, takže franšízantom nevznikajú náklady na skladovanie tovaru” – hovorí Aleksandra Sobotka z Esotiq & Henderson.
Pre tematiku detskej módy musí byť franšízant nadšený. Potom sa mu budú zákazníci vracať.
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.
Turecká odevná franšíza so zameraním na milovníkov originálnej mestskej módy má za sebou 30 rokov skúseností. Na Slovensku je otvorenie prvej franšízy výzvou.
Najčítanejšie

Ako sa darí Coffeeshop Company od doby, čo si zobrala naspäť vedenie centrála vo Viedni? S odznením covidového obdobia je V4 pripravená na ďalší rast. Franšízanti majú dvere otvorené.
Mr. Kebab funguje už vyše 20 rokov, prežil aj covidové obmedzenia bez uzatvárania pobočiek a prepúšťania. Ako vidí ďalší rozvoj majiteľ Ľubor Lelovits?
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Ak sa rozhodnete podnikať na vlastnú päsť, máte na výber dve možnosti. Môžete otvoriť vlastný podnik alebo podnikať formou franchisy. V nasledujúcich krokoch Vám poradíme, ako založiť vlastnú firmu.
TAB Board chce rásť do ďalších regiónov Slovenska. Akých franšízantov hľadá a prečo rastie dopyt po zdieľaní skúseností a koučingu aj v dobe umelej inteligencie?