Kvalita strieda kvantitu
Na nezáujem zo strany potenciálnych franšízantov si táto pôvodom česká sieť zameraná na predaj detského oblečenia nemohla sťažovať ani v minulosti. Spolumajiteľ Tulec Trend Tomáš Tulec hovorí, že dnes je situácia iná, ako bola v roku 2017. „Vtedy sme zaznamenávali veľké množstvo dotazov na franšízu, ale veľa z nich bolo bez finálneho efektu. Aktuálne je situácia odlišná najmä preto, že počet potenciálnych partnerov už nie je tak veľký, ale oveľa častejšie sú to partneri, ktorí majú konkrétnu predstavu, vhodný obchodný priestor a sú obchodne skúsenejší,“ vysvetľuje Tomáš Tulec.
Tento stav dnes teda nahráva tomu, že je možné novú pobočku otvoriť v kratšej dobe, ako v minulosti. Často totiž záujemcovia o licenciu značku Tulec Trend dobre poznajú, a najmä franšízorovi ponúkajú kvalitnejšie obchodné priestory. Sú to priestory, ktoré vo väčšine prípadov rozhodujú o tom, či a ako rýchlo budú môcť franšízanti svoju pobočku otvoriť. Kvalita obchodného priestoru je totiž zásadnou pre dlhodobú a hlavne úspešnú spoluprácu.
V súčasnej dobe sú produkty značky Tulec Trend k dostaniu v 15 obchodoch na Slovensku a 30 v Česku. Čo sa týka pobočiek, v tuzemsku má firma 3 vlastné predajne a 3 franšízové. U nás fungujú dva franšízové obchody. Franšízu ponúka hlavne v mestách s viac ako 20 tisíc obyvateľmi, ale ani to nemusí platiť vo všetkých prípadoch. „Potenciál pre naše predajne môžu skrývať aj niektoré rozvíjajúce sa predmestia veľkých miest, alebo aj niektoré obchodne veľmi zaujímavé lokality v malých mestách,“ prezradzuje Tomáš Tulec s tým, že franšíza značky Tulec Trend je vhodná pre tých, ktorí sa chcú na chode pobočky aktívne podieľať, aj pre tých, čo si predajňu obstarali ako investíciu. Pre oba typy franšízových partnerov má koncept pripravené konkrétne možnosti spolupráce.
Made in Czech Republic / Značka Tulec Trend nie je iba predajcom, ale zaoberá sa hlavne návrhmi a výrobou značkového oblečenia a doplnkov pre deti. Prostredníctvom franšízových licencií chce svoju ponuku rozšíriť do celej Slovenskej republiky. Produkty Tulec Trend však nájdeme nie iba v ich značkových obchodoch, ale tiež aj u iných predajcov, alebo na e-shope. Prečítaj články
S našimi partnermi približujeme deťom svet knih
/27.06.2022
„Na Slovensku hľadáme jedného master-franšízanta, ktorý od nás získa exkluzivitu na celý trh," hovorí Marek Halfar, zakladateľ vydavateľstva Modrý slon.
Produkty značky Tulec Trend je možné nakúpiť hlavne v multibrandových obchodoch. Príležitosť sa ponúka aj záujemcom o franšízu.
Zapojení do chodu predajní, takí sú franšízanti siete Coccodrillo. Investorov medzi nimi nenájdete. Ako sa im teraz darí?
Prievidza, Žilina a Poprad. Tri mestá, v ktorých fungujú obchody s oblečením pre deti Coccodrillo. Cieľom siete je ďalší rast.
V roku 1998 sa vydavateľstvo Modrý slon rozhodlo motivovať české deti na čítanie pomocou personálnych kníh. Jeho majiteľ Marek Halfar prezradzuje, ako sa im darí s franšízou v zahraničí.
Najčítanejšie
Domáce potreby mieria do nových regiónov
/03.11.2025
„Nehľadáme iba investora, ale človeka, ktorý bude venovať svojej predajni aj čas a srdce,“ hovorí Josefina Rusová, manažérka rozvoja franšízovej siete Kinekus.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.
Originálne kaviarne Spezax Caffe úspešne prevádzkujú dve pobočky. Teraz hľadajú prvých franšízových partnerov pre ďalší rast.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.