Aj Adidas chce bližšie k ľuďom
Spoločnosť Adidas predstavila novú smart mobilnú aplikáciu, ktorá dokáže spoznať záujmy zákazníka. Reagovať by mala vedieť vďaka personalizácie tiež napríklad na narodeniny, zákazníkov by mala informovať o novinkách v ponuke podľa ich veľkosti, veku, obľúbenej farbe a predchádzajúceho záujmu o tovar vrátane napríklad sociálnych sietí, ale i napríklad o aktuálnych výsledkoch športových stretnutí. Jej súčasťou bude tiež chat pre zákaznícke dotazy, kde bude okamžite reagovať obsluha, a samozrejme e-shop.
"S aplikáciou Adidas zlepšujeme služby zákazníkom a dávame im novú, osobnú rovinu. V niekoľkých krokoch môžu učiniť a následne sledovať objednávku priamo prostredníctvom aplikácie, komunikovať so značkou a ťažiť z personalizovaného spravodajstva," uviedol vedúci digitálnej sekcie Adidas Joseph Godsey. Viac ako 60% prevádzky na platformách Adidas pre online nákupy pochádza z mobilných zariadení a spoločnosť očakáva, že tento počet bude v nasledujúcich rokoch ešte podstatne vyšší.
Len prvotriedne tovary a špičkové predajné zážitky
Nemecký koncern Adidas má za cieľ dosiahnuť do roku 2020 ročný príjem 4 miliardy eur, nová aplikácia má byť podľa Godseya jedným z "kľúčových pilierov“ ďalšieho rastu. Spoločnosť sa súčasne chce zamerať tiež viac na svoje franšízové predajne, ktorým chce stanoviť jednotné obchodné pravidla v rámci celej globálnej siete, uviedol viceprezident pre franšízy Adidas Neelendra Singh. "Budeme nemilosrdní. Chceme si byť istí, že investujeme do ľudí, ktorí naopak chcú investovať do nás," povedal Singh.
Už v roku 2013 vedenie firmy prehodnotilo svoj prístup k franšízovým partnerom a oznámilo, že chce lepšie kontrolovať výsledky a obchodné procesy svojich 13 tisíc franšízových pobočiek po celom svete. I vďaka tomu bude mať k dispozícii neustále aktuálne dáta o svojich celkových predajoch a svojich zákazníkoch. Vznikol preto špeciálny franšízový tím, ktorý určuje štandardy pre všetky franšízy Adidas po celom svete. Cieľom bolo okrem iného zamedziť nedodržiavaniu prísnych pravidiel predaje, a pomôcť komunikovať značku ako výrobcu a predajcu špičkových produktov.
Prečítaj články
Slováci oceňujú kvalitu a štýl
/01.07.2024
Prečo franšíza s módnym oblečením značky Diverse verí v úspech na slovenskom trhu? Odpovedá manažérka pre Export Olga Nosko.
,,Esotiq funguje na základe depozitného modelu, takže franšízantom nevznikajú náklady na skladovanie tovaru” – hovorí Aleksandra Sobotka z Esotiq & Henderson.
Pre tematiku detskej módy musí byť franšízant nadšený. Potom sa mu budú zákazníci vracať.
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.
Turecká odevná franšíza so zameraním na milovníkov originálnej mestskej módy má za sebou 30 rokov skúseností. Na Slovensku je otvorenie prvej franšízy výzvou.
Najčítanejšie
Franchising – čo to je?
/03.10.2013
Ak sa Vám pri vyslovení slova franchising vôbec niečo vybavuje, je to skvelé!
Franšízová sieť Maxeco hľadá nových partnerov pre slovenský trh. Skúsenosti z odboru nie sú nutné, záujemcov čaká dôkladné školenie a následná podpora.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Predstavujeme vám 12 kľúčových tém, ktoré by mala obsahovať každá franšízová zmluva.
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.