Oblečenie s vlastným štýlom

Preraziť na trhu oblečenia nie je v dnešnej dobe prechádzka ružovou záhradou. Ľudia si môžu vybrať z veľa kolekcií viacerých firiem, a preto je dôležité dokázať zákazníkov osloviť. Vo svete sa dokázala predrať medzi tie lepšie značka Cipo & Baxx, ktorej franchisovú licenciu pre strednú a východnú Európu drží spoločnosť Yilba Tekstil. Franchisantov láka na prevádzku obchodu pod touto svetovou značkou.
Najviac obchodov franchisanti prevádzkujú v susednom Poľsku, kde sa firme darí viesť sieť už 60 obchodných miest, kde sa predáva oblečenie Cipo & Baxx, či už prostredníctvom samostatných predajní, alebo multibrandových. U nás sa zatiaľ obchody nachádzajú v Bratislave, Košiciach, Žiline, Poprade, Trnave a Šali. U českých susedov môžu zákazníci nakúpiť oblečenie na menšom počete miest, a to v Prahe, Karlových Varoch a multibrandovom obchode vo Veľkom Týnci.
Každý sa musí líšiť a týka sa to predovšetkým odevných značiek. „Naše šaty sú zamerané na mužov a ženy, ktorí majú radi zábavnú módu a chcú zdôrazniť svoju individualitu,“ dodáva manažér regiónu firmy Yilba Tekstil Erdal Celik s tým, že plusom pre záujemcov o franchisovú licenciu je, že nemusia platiť žiadne franchisové poplatky.
Prečítaj články

Prečo franšíza s módnym oblečením značky Diverse verí v úspech na slovenskom trhu? Odpovedá manažérka pre Export Olga Nosko.
,,Esotiq funguje na základe depozitného modelu, takže franšízantom nevznikajú náklady na skladovanie tovaru” – hovorí Aleksandra Sobotka z Esotiq & Henderson.
Pre tematiku detskej módy musí byť franšízant nadšený. Potom sa mu budú zákazníci vracať.
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.
Turecká odevná franšíza so zameraním na milovníkov originálnej mestskej módy má za sebou 30 rokov skúseností. Na Slovensku je otvorenie prvej franšízy výzvou.
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?