Oblečenie s vlastným štýlom

Preraziť na trhu oblečenia nie je v dnešnej dobe prechádzka ružovou záhradou. Ľudia si môžu vybrať z veľa kolekcií viacerých firiem, a preto je dôležité dokázať zákazníkov osloviť. Vo svete sa dokázala predrať medzi tie lepšie značka Cipo & Baxx, ktorej franchisovú licenciu pre strednú a východnú Európu drží spoločnosť Yilba Tekstil. Franchisantov láka na prevádzku obchodu pod touto svetovou značkou.
Najviac obchodov franchisanti prevádzkujú v susednom Poľsku, kde sa firme darí viesť sieť už 60 obchodných miest, kde sa predáva oblečenie Cipo & Baxx, či už prostredníctvom samostatných predajní, alebo multibrandových. U nás sa zatiaľ obchody nachádzajú v Bratislave, Košiciach, Žiline, Poprade, Trnave a Šali. U českých susedov môžu zákazníci nakúpiť oblečenie na menšom počete miest, a to v Prahe, Karlových Varoch a multibrandovom obchode vo Veľkom Týnci.
Každý sa musí líšiť a týka sa to predovšetkým odevných značiek. „Naše šaty sú zamerané na mužov a ženy, ktorí majú radi zábavnú módu a chcú zdôrazniť svoju individualitu,“ dodáva manažér regiónu firmy Yilba Tekstil Erdal Celik s tým, že plusom pre záujemcov o franchisovú licenciu je, že nemusia platiť žiadne franchisové poplatky.
Prečítaj články

Prečo franšíza s módnym oblečením značky Diverse verí v úspech na slovenskom trhu? Odpovedá manažérka pre Export Olga Nosko.
,,Esotiq funguje na základe depozitného modelu, takže franšízantom nevznikajú náklady na skladovanie tovaru” – hovorí Aleksandra Sobotka z Esotiq & Henderson.
Pre tematiku detskej módy musí byť franšízant nadšený. Potom sa mu budú zákazníci vracať.
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.
Turecká odevná franšíza so zameraním na milovníkov originálnej mestskej módy má za sebou 30 rokov skúseností. Na Slovensku je otvorenie prvej franšízy výzvou.
Najčítanejšie

Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Značka ICE’N’GO pôsobí na slovenskom trhu už 12 rokov. Kto sa môže stať jej franšízantom?