Brand č.2

V minulom roku získala licenciu na franchisový koncept značky Envy spoločnosť Ponature. Po stabilizácii franchisového reťazca sa tento rok rozhodla predstaviť novú outdoorovú značku Kilpi inšpirovanú severským podnebím, s ktorou chce expandovať po celom Slovensku a tiež v Českej republike. V súčasnej chvíli chystá spoločnosť rebranding predajní Envy na Kilpi, ktorý by mal prebehnúť na jeseň. Franchisovú licenciu však firma už predáva na obe značky.
"Značku Kilpi hodláme marketingovo podporiť a rozšíriť ju v rámci predajnej siete po celej Českej a Slovenskej republike formou monobrandových predajní," dodáva manažér franchisového reťazca firmy Ponature Roman Cahel s tým, že obchody Kilpi by sa mali okrem obchodných centier objaviť aj v menších mestách. Momentálne na českom a slovenskom trhu nájdeme dohromady 25 franchisových obchodov Envy, ktoré odevy pod značkou Kilpi ponúkajú v rámci svojho sortimentu.
Tento rok sa vlastné aj franchisové obchody Envy museli vysporiadať s miernou zimou, ktorá zasiahla predovšetkým oblasť trhu ponúkajúce zimné oblečenie. "Dovolím si povedať, že všetky firmy predávajúce prevažne zimný sortiment a špecializujúce sa na zimné športové oblečenie mali iné očakávania predaja v období január až apríl 2014," konštatuje Roman Cahel a dodáva, že konkurencia na trhu je veľká a spotrebiteľ viac vyberavý. Firma Ponature však verí, že značka Kilpi, ktoré znamená fínsky štít, si svojich zákazníkov nájde.
Prečítaj články

Prečo franšíza s módnym oblečením značky Diverse verí v úspech na slovenskom trhu? Odpovedá manažérka pre Export Olga Nosko.
,,Esotiq funguje na základe depozitného modelu, takže franšízantom nevznikajú náklady na skladovanie tovaru” – hovorí Aleksandra Sobotka z Esotiq & Henderson.
Pre tematiku detskej módy musí byť franšízant nadšený. Potom sa mu budú zákazníci vracať.
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.
Turecká odevná franšíza so zameraním na milovníkov originálnej mestskej módy má za sebou 30 rokov skúseností. Na Slovensku je otvorenie prvej franšízy výzvou.
Najčítanejšie

Prinášame aktuálny rebríček 100 najúspešnejších globálnych franšízových značiek. V TOP 10 nechýbajú franšízy známe z tuzemského trhu. Najsilnejším sektorom zostáva gastro.
„Nízke náklady a rýchla návratnosť robia z Edukido ideálnu voľbu pre tých, ktorí chcú podnikať a zároveň podporiť rozvoj detí,“ hovorí prevádzkový riaditeľ Bartłomiej Misztal.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
„Nastal vhodný čas pre získanie licencie v rámci regiónov Slovenska," hovorí Matúš Hrabko, Field Service Manažér pre McDonald's na Slovensku.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.