Brand č.2

V minulom roku získala licenciu na franchisový koncept značky Envy spoločnosť Ponature. Po stabilizácii franchisového reťazca sa tento rok rozhodla predstaviť novú outdoorovú značku Kilpi inšpirovanú severským podnebím, s ktorou chce expandovať po celom Slovensku a tiež v Českej republike. V súčasnej chvíli chystá spoločnosť rebranding predajní Envy na Kilpi, ktorý by mal prebehnúť na jeseň. Franchisovú licenciu však firma už predáva na obe značky.
"Značku Kilpi hodláme marketingovo podporiť a rozšíriť ju v rámci predajnej siete po celej Českej a Slovenskej republike formou monobrandových predajní," dodáva manažér franchisového reťazca firmy Ponature Roman Cahel s tým, že obchody Kilpi by sa mali okrem obchodných centier objaviť aj v menších mestách. Momentálne na českom a slovenskom trhu nájdeme dohromady 25 franchisových obchodov Envy, ktoré odevy pod značkou Kilpi ponúkajú v rámci svojho sortimentu.
Tento rok sa vlastné aj franchisové obchody Envy museli vysporiadať s miernou zimou, ktorá zasiahla predovšetkým oblasť trhu ponúkajúce zimné oblečenie. "Dovolím si povedať, že všetky firmy predávajúce prevažne zimný sortiment a špecializujúce sa na zimné športové oblečenie mali iné očakávania predaja v období január až apríl 2014," konštatuje Roman Cahel a dodáva, že konkurencia na trhu je veľká a spotrebiteľ viac vyberavý. Firma Ponature však verí, že značka Kilpi, ktoré znamená fínsky štít, si svojich zákazníkov nájde.
Prečítaj články

Prečo franšíza s módnym oblečením značky Diverse verí v úspech na slovenskom trhu? Odpovedá manažérka pre Export Olga Nosko.
,,Esotiq funguje na základe depozitného modelu, takže franšízantom nevznikajú náklady na skladovanie tovaru” – hovorí Aleksandra Sobotka z Esotiq & Henderson.
Pre tematiku detskej módy musí byť franšízant nadšený. Potom sa mu budú zákazníci vracať.
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.
Turecká odevná franšíza so zameraním na milovníkov originálnej mestskej módy má za sebou 30 rokov skúseností. Na Slovensku je otvorenie prvej franšízy výzvou.
Najčítanejšie

Originálne kaviarne Spezax Caffe úspešne prevádzkujú dve pobočky. Teraz hľadajú prvých franšízových partnerov pre ďalší rast.
„Nutriadapt som poznala zo všetkých strán. Vedela som, že má potenciál a hodnoty blízke mne. Vlastná klinika bola prirodzený krok,“ hovorí franšízantka Silvia Večerová.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.
Sieť Aplend spravuje 17 ubytovacích jednotiek vo Vysokých Tatrách. Víta v nich až 80 tisíc hostí ročne. Teraz hľadá pre franšízovú spoluprácu ďalšie hotely a apartmány.