Vonkajšie aktivity
Sieť predajní so športovým a outdoorovým Alpine Pro sa v tuzemsku rozvíja ako pomocou vlastných predajní, ktoré riadi predovšetkým v obchodných centrách, tak využíva aj franchisovú spoluprácu. Oblečenie mimo Česka a Slovenska môžu zákazníci nájsť aj v obchodoch na poľskom a maďarskom trhu. Obchodní zástupcovia však rozvíjajú značku Alpine Pro aj v iných krajinách.
Spoločnosť pokračuje s rozširovaním franchisového konceptu. "Náš franchisový koncept je zameraný predovšetkým na stredné a menšie mestá, ktoré sú pre nás dôležité, pretože dopĺňajú sieť našich vlastných predajní vo veľkých mestách," dodávajú zástupcovia spoločnosti Alpine Pro. Rozvíjať franchisový biznis sa darí, a to vďaka nastavenie nových podmienok.
Na slovenskom trhu prevádzkuje spoločnosť Alpine Pro 34 vlastných a 37 franchisových pobočiek. Na slovenskom sa nachádza 17 obchodov so športovým a outdoorovým oblečením, z čoho 3 sú riadené franchisantmi. V Poľsku môžu zákazníci nakúpiť na 64 miestach. "Výsledky nášho franchisového kanála sú v roku 2014 porovnateľné s rokom 2013. Avšak rok 2013 ovplyvnila nepriaznivá zima," uzatvára firma.
Prečítaj články
Slováci oceňujú kvalitu a štýl
/01.07.2024
Prečo franšíza s módnym oblečením značky Diverse verí v úspech na slovenskom trhu? Odpovedá manažérka pre Export Olga Nosko.
,,Esotiq funguje na základe depozitného modelu, takže franšízantom nevznikajú náklady na skladovanie tovaru” – hovorí Aleksandra Sobotka z Esotiq & Henderson.
Pre tematiku detskej módy musí byť franšízant nadšený. Potom sa mu budú zákazníci vracať.
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.
Turecká odevná franšíza so zameraním na milovníkov originálnej mestskej módy má za sebou 30 rokov skúseností. Na Slovensku je otvorenie prvej franšízy výzvou.
Najčítanejšie
Nová príležitosť v kaviarenskom biznise
/13.10.2025
Originálne kaviarne Spezax Caffe úspešne prevádzkujú dve pobočky. Teraz hľadajú prvých franšízových partnerov pre ďalší rast.
„Nutriadapt som poznala zo všetkých strán. Vedela som, že má potenciál a hodnoty blízke mne. Vlastná klinika bola prirodzený krok,“ hovorí franšízantka Silvia Večerová.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.
Sieť Aplend spravuje 17 ubytovacích jednotiek vo Vysokých Tatrách. Víta v nich až 80 tisíc hostí ročne. Teraz hľadá pre franšízovú spoluprácu ďalšie hotely a apartmány.