Vonkajšie aktivity

Sieť predajní so športovým a outdoorovým Alpine Pro sa v tuzemsku rozvíja ako pomocou vlastných predajní, ktoré riadi predovšetkým v obchodných centrách, tak využíva aj franchisovú spoluprácu. Oblečenie mimo Česka a Slovenska môžu zákazníci nájsť aj v obchodoch na poľskom a maďarskom trhu. Obchodní zástupcovia však rozvíjajú značku Alpine Pro aj v iných krajinách.
Spoločnosť pokračuje s rozširovaním franchisového konceptu. "Náš franchisový koncept je zameraný predovšetkým na stredné a menšie mestá, ktoré sú pre nás dôležité, pretože dopĺňajú sieť našich vlastných predajní vo veľkých mestách," dodávajú zástupcovia spoločnosti Alpine Pro. Rozvíjať franchisový biznis sa darí, a to vďaka nastavenie nových podmienok.
Na slovenskom trhu prevádzkuje spoločnosť Alpine Pro 34 vlastných a 37 franchisových pobočiek. Na slovenskom sa nachádza 17 obchodov so športovým a outdoorovým oblečením, z čoho 3 sú riadené franchisantmi. V Poľsku môžu zákazníci nakúpiť na 64 miestach. "Výsledky nášho franchisového kanála sú v roku 2014 porovnateľné s rokom 2013. Avšak rok 2013 ovplyvnila nepriaznivá zima," uzatvára firma.
Prečítaj články

Prečo franšíza s módnym oblečením značky Diverse verí v úspech na slovenskom trhu? Odpovedá manažérka pre Export Olga Nosko.
,,Esotiq funguje na základe depozitného modelu, takže franšízantom nevznikajú náklady na skladovanie tovaru” – hovorí Aleksandra Sobotka z Esotiq & Henderson.
Pre tematiku detskej módy musí byť franšízant nadšený. Potom sa mu budú zákazníci vracať.
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.
Turecká odevná franšíza so zameraním na milovníkov originálnej mestskej módy má za sebou 30 rokov skúseností. Na Slovensku je otvorenie prvej franšízy výzvou.
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?