Británia a Japonsko v jednom

Česi si budú môcť vybrať z ďalšej známej odevnej značky. V obchodnom Centre Chodov v Prahe sa v apríli otvorí predajňa so značkou Superdry. Britská značka zatiaľ u našich susedov vlastný obchod nemala, oblečenie bolo možné získať na internete alebo v iných multibrandových obchodoch. Otvorenie pobočky Superdry je v súlade so stratégiou spoločnosti SuperGroup viac expandovať v Európe, aj pomocou franchisy.
Spoločnosť SuperGroup, ktorá drží franchisové licencie britskej Superdry a Cult, v rámci plánovanej expanzie založila aj európsku centrálu v Nemecku. Počas fiškálneho tretieho štvrťroka, ktoré sa skončilo 26. januára, firma otvorila po celom svete 14 franchisových obchodov. Na konci sledovaného obdobia tak po celom svete fungovalo 177 predajní. Tržby spoločnosti za štvrťrok vzrástli o 22 % na 141,1 milióna libier.
K založeniu značky Superdry inšpiroval Juliana Dunkerton a Jamesa Holder výlet do Tokia. Vo svojich kolekciách kombinuje práve japonskú grafiku s tradičnou anglickou krajčovinou a vintage americkým športovým štýlom. "Som rada , že prinášame svojim zákazníkom ďalšiu unikátnu módnu značku. Verím, že originálny sortiment tejto celosvetovo obľúbenej značky Superdry si nájde veľa priaznivcov aj u nás," uviedla Marcela Hrdličková, riaditeľka Centra Chodov.
Prečítaj články

Prečo franšíza s módnym oblečením značky Diverse verí v úspech na slovenskom trhu? Odpovedá manažérka pre Export Olga Nosko.
,,Esotiq funguje na základe depozitného modelu, takže franšízantom nevznikajú náklady na skladovanie tovaru” – hovorí Aleksandra Sobotka z Esotiq & Henderson.
Pre tematiku detskej módy musí byť franšízant nadšený. Potom sa mu budú zákazníci vracať.
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.
Turecká odevná franšíza so zameraním na milovníkov originálnej mestskej módy má za sebou 30 rokov skúseností. Na Slovensku je otvorenie prvej franšízy výzvou.
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?