aktuality

S jazykmi za hranice
Franšízovej sieti jazykových škol Zaraz sa darilo rásť aj počas pandémie, počas ktorej našla 2 franšízantov. Aktuáne sa zaškoľujú. Ich pobočky sa pripoja k 27 existujúcim.

Biznis ve 3D
Vzdelávanie s ohľadom na prípravu na budúcnosť v súčasnosti naberá na obrátkach. Inovatívnemu vzdelávaniu detí a mládeže sa venuje aj franšíza Edu3Dcation.

Naše pobočky ponúkajú kávu aj zážitok
„Ak chcete byť najlepší, musíte mať všetky najlepšie znalosti a prax,“ Crina Ciocian, Managing Partner a šéfka Business Development spoločnosti Meron.

Otvárame mexickú fast food reštauráciu
Manažérske schopnosti, finančná stabilita, vášeň pre jedlo a prezákaznícky servis. To je to, čo vo svojich franšízantoch hľadá koncept Burrito Loco.

DepilConcept – novinka v Katalógu franšíz
Záujemcovia o podnikanie pod značkou DepilConcept si môžu vybrať, koľko investujú do štartu svojho nového podnikania. Je možné začať na 18 600 Eur.

Pizzerie s medzinárodnou značkou
„V rámci stratégie sa zameriavame na udržateľný rast, ktorého cieľom je generovať zisk,“ hovorí manažér rozvoja franšízy Pizza Hut Kacper Szczepański.

Viac ako 20 rokov skúseností s franšízou
Značka Lomax chce ďalej rásť prostredníctvom franšíz. Franšízantov láka na skúsenosti a širokú ponuku produktov. Koľko treba do nej investovať?

Strýčko Váňa namiesto McDonald's?
Chcú Rusi napodobiť McDonald's? Mierne upravené logo a názov Strýčko Váňa by mohli nahradiť značku tejto globálnej siete v Rusku.

Lesk a „bieda“ franšízingu
Zakúpením licencie známej značky si podnikateľ zjednodušuje vstup do podnikania výmenou za časť svojej nezávislosti. Franšízing so sebou nesie výhody aj nevýhody. Prvé ale prevažujú.

Franšízing pre nás znamená dlhodobé partnerstvo
„Po dobe covidového „temna“ sa znovu rozhliadame po príležitostiach pre franšízovú spoluprácu," prezrádza Lukáš Prauss, riaditeľ rozvoja UGO.

Svetovým franšízám vládnu džusy
V súťaži Global Franchise Awards 2022 na International Franchise Convention zvíťazila Austrálska značka Boost Juice.

McDonald´s rozšiřuje zastúpenie
Reštaurácie McDonald´s na Slovensku v minulom roku obslúžili viac ako 12,5 milióna zákazníkov. Svoj podiel na tom mali aj nové franšízové pobočky.

Kaviarne pripravené na rast
Franšízanti CoffeeshopCompany si môžu vybrať, ako veľkú kaviareň chcú prevádzkovať. Koľko potom do nej musia investovať?

Záujem o ochranu duševného vlastníctva stúpa
„Tento rok nás čaká niekoľko legislatívnych noviniek, ktoré môžu ovplyvniť fungovanie firiem," hovorí Ivan Rámeš, spoločník advokátskej kancelárie Havel &Partners.

Otvárame obchod s detským oblečením
Produkty značky Tulec Trend je možné nakúpiť hlavne v multibrandových obchodoch. Príležitosť sa ponúka aj záujemcom o franšízu.

Impérium MBE
Mail Boxes Etc. pomáha ľuďom a spoločnostiam zvýšiť produktivitu outsourcingom logistických a komunikačných služieb. Na Slovensku hľadá master-franšízového partnera.

Zákazníci sa vrátili do našich obchodov
„Ľudia sú ochotnejší využívať online nakupovanie kvôli pohodliu a dlhšej možnosti vrátiť tovar,“ hovorí marketingová manažérka spoločnosti Coccodrillo Paulina Żaczyk.

Reštart gastroprevádzok vďaka novému smeru
Neponáhľať a franšízových partnerov si dôkladne preveriť. Taká je stratégia konceptu DietaFit pri rozširovaní siete.

Biznis za 40 tis. eur
Premýšľate o rozbehnutí vlastného podnikania, ale investovať viac ako 40 tisíc eur sa vám nechce? Aj tak si svoj podnikateľský sen môžete splniť – vďaka franšíze.

Chuť divokého západu
Lotyšská franšízová sieť reštaurácií SteikuHaoss má plán, ako nakŕmiť Európu. Kto sa môže uchádzať o licenciu?