Dnipro-M
Informácie o franchisovom systéme
popis franchisového systému
DNIPRO-M: EXPERTI NA ELEKTRICKÉ NÁRADIE
Dnipro-M je ukrajinská spoločnosť, ktorá vyrába a predáva elektrické náradie pre profesionálne potreby, záhradníctvo a domácich majstrov. Ide o najväčší reťazec obchodov s elektrickým náradím na Ukrajine s viac ako 270 firemnými predajňami a 235 franšízovými predajňami v 276 mestách na Ukrajine a v zahraničí.
Spoločnosť bola založená v roku 2011 a odvtedy sa rozrástla a obsluhuje viac ako 2,5 milióna zákazníkov. Okrem toho má Dnipro-M najsilnejšie online zastúpenie medzi konkurentmi, pričom jeho webové stránky ročne navštívi viac ako 25 miliónov návštevníkov.
NAŠE KĽÚČOVÉ VÝHODY
- Široký výber elektrického náradia: Dnipro-M ponúka širokú škálu elektrického náradia, od vŕtačiek a píl až po kosačky na trávu a generátory.
- Náš klient nikdy neprepláca: Dnipro-M dodržiava priemernú cenovú politiku pri zachovaní vysokej úrovne kvality.
- Silný tím: Dnipro-M má tím viac ako 2 000 zamestnancov, ktorí sa zaviazali k neustálemu zlepšovaniu s cieľom poskytnúť spotrebiteľom maximálny úžitok.
- Vynikajúci zákaznícky servis: Dnipro-M je známy pre svoje efektívne a citlivé služby. Naším cieľom je čo najrýchlejšie a bezbolestne vyriešiť akékoľvek problémy, ktoré môžu mať zákazníci. Chceme, aby naši zákazníci boli s našimi službami takí spokojní, že zabudnú, že niekedy mali problém
NÁŠ CIEĽ
Umožniť ľuďom tvoriť a zlepšovať svet vlastnými rukami a potešením. Dúfame, že tak podporíme kultúru majstrovstiev.
NAŠA VÍZIA
Založili sme Dnipro-M, aby sme poskytovali širokú škálu spoľahlivých a pohodlných nástrojov, vyberáme najpokročilejšie technológie na svete a najlepších výrobcov pre ich implementáciu.
Salons of Mastery vytvárame online aj offline s dokonalým servisom a priateľskou atmosférou, kde každý môže rýchlo, jednoducho, profesionálne vyriešiť akúkoľvek otázku súvisiacu s nástrojom.
PRODUKTY DNIPRO-M
Každý deň si naše nástroje na prácu, kreativitu a domáce použitie vyberie 7 000 registrovaných zákazníkov.
Nástroj stelesňuje priania profesionálov. Vďaka inovatívnym výrobným technológiám je náš nástroj vyváženým riešením pre profesionálnych aj domácich používateľov z hľadiska ceny a kvality. Sortiment značky v súčasnosti ponúka viac ako 1 450 nástrojov a príslušenstva v 200 produktových skupinách, vrátane akumulátorového a elektrického náradia, zváracej techniky, záhradnej techniky, ručného náradia a spotrebného materiálu.
Naše oddelenie výskumu a vývoja neustále pracuje na vytváraní nových modelov a zlepšovaní existujúcich. Tejto úlohe sa venuje viac ako 100 inžinierov a dizajnérov, ktorí úzko spolupracujú s našimi výrobnými partnermi. Naše nástroje sú vyrábané vo viac ako 200 high-tech továrňach v šiestich krajinách: India, Turecko, Poľsko, Taiwan, Ukrajina a Čína.
PREDAJNE DNIPRO-M
Aby ste pochopili, čo je Dnipro-M, je nevyhnutné navštíviť niektorú z jeho značkových predajní. Tieto obchody, ktorým tiež hovoríme „Salony Majstrovstiev“, sú miesta s jedinečnou atmosférou a pulzujúcim dizajnom. V nich môže každý zažiť uspokojenie z práce s náradím a získať odbornú konzultáciu.
ČÍM DNIPRO-M VYNIKÁ?
- 3 roky až neobmedzená digitálna záruka. To znamená, že ste poistení na prípadné vady náradia po dobu minimálne 3 rokov, aj keď nemáte účet alebo obal. Niektoré z našich nástrojov majú 5, 10 rokov alebo neobmedzenú záruku.
- 3 dni na vyriešenie problému s nástrojom alebo výmena za nový. Urobíme všetko pre to, aby sme váš problém vyriešili do 3 dní alebo ho zadarmo vymenili.
- Monoznačkový obchod. To znamená, že predávame iba nástroje Dnipro-M. To zaisťuje, že získate vysoko kvalitné nástroje od dôveryhodnej značky.
- 60-dňová zásada vrátenia. To znamená, že môžete vrátiť akýkoľvek nástroj spoločnosti Dnipro-M a získať plnú náhradu do 60 dní od nákupu.
- Testovanie nástrojov. Vyskúšajte a porovnajte nástroje, aby ste si vybrali najvhodnejšiu možnosť pre vás.
Vlastné pobočky
Viac ako 270 predajní na Ukajine.
Franchisové pobočky
Dnipro-M od roku 2018 exportuje nástroje do Českej republiky, Slovenska, Poľska, Lotyšska, Litvy, Estónska, Arménska, Gruzínska a Moldavska.
Dnipro-M je od roku 2021 lídrom v rebríčku najziskovejších franšíz na Ukrajine, ktorých investície začínajú na 50 000 USD.
V roku 2022 sa spoločnosť Dnipro-M umiestnila na treťom mieste najobľúbenejších franšíz podľa Forbes na Ukrajine, keď iba za rok otvorila 60 obchodov.
V roku 2023 spoločnosť Dnipro-M upevnila svoje dlhoročné skúsenosti a začala rozvíjať franšízy v Európe. Spoločnosť sa odvtedy stala jedným z najväčších reťazcov elektrického náradia vo východnej Európe s 270 vlastnými predajňami a 235 franšízovými predajňami na Ukrajine, v Poľsku, Českej republike, Arménsku a Gruzínsku.
Obrázok pobočky systému
Informácie pre franchisantov
Podpora pre franchisantov
READY-MADE OBCHODNÝ MODEL
Hotové pracovné štandardy, predajné nástroje, školiaci systém, ktoré sú už implementované v podnikovej sieti a prinášajú výsledky.
ŠKOLENIE ZAMESTNANCOV
Pravidelne poskytujte svojim zamestnancom materiály a systém školenia a rozvoja v znalostiach produktov, predajných schopnostiach a technikách riadenia.
Podpora počas všetkých obdobiach zavádzania franšízy
PODPORA POČAS VŠETKÝCH OBDOBIACH ZAVÁDZANIA FRANŠÍZY
- Výber miesta pre vašu franšízu, ktoré je strategické a ziskové.
- Vykonávanie prieskumu trhu za účelom pochopenia potrieb našich cieľových zákazníkov.
- Spustenie tímu pre partnera
- Prispôsobenie dizajnu a merchandisingu vášho obchodu tak, aby bol konzistentný so značkou Dnipro-M.
- Organizovanie akcií na propagáciu vášho obchodu a prilákanie zákazníkov.
- Poskytovanie online a offline marketingovej podpory, ktorá vám pomôže osloviť vašich cieľových zákazníkov.
- Osobný manažér výkonu, ktorý vám bude poskytovať trvalú podporu a vedenie.
KONKURENČNÉ CENY
Dnipro-M bude pomáhať vytvárať konkurencieschopné ceny a propagačné ponuky a bude neustále sledovať cenovú relevanciu, aby stimuloval rast predaja.
REŤAZEC JE KĽÚČ K ÚSPECHU
„Nástroje predávame od roku 1999. Dlho sme cítili, že naši zákazníci potrebujú nástroj, ktorý kombinuje cenu a kvalitu. V roku 2011 sme založili Dnipro-M, aby sme túto potrebu splnili. Naším ďalším krokom bolo nájsť spôsob, ako by naše produkty boli našim zákazníkom čo najprístupnejšie.
V roku 2017 sme otvorili našu prvú predajňu Dnipro-M. Rýchlo sme si uvedomili, že zákazníci chcú nástroje vyskúšať, než si ich kúpia. Ako sme otvárali ďalšie obchody, prichádzalo k nám stále viac zákazníkov, ktorí sa o nás chceli dozvedieť viac. Náš široký výber a konkurencieschopné ceny na nich urobili taký dojem, že prešli z nákupu od "známych" značiek na Dnipro-M. Naše oranžové logo sa stalo známym v každej štvrti každého ukrajinského mesta."
Oleksandr Kolisnyk - majiteľ spoločnosti
Obchodný reťazec môže ponúknuť množstvo výhod franšízantom aj zákazníkom.
Pre Franchisantov:
- Jasne rozpoznateľné obchody: Zákazníci s väčšou pravdepodobnosťou nájdu obchody, ktoré sú ľahko rozpoznateľné a umiestnené na vhodných miestach.
- Rýchly rast zákazníckej základne: Neustále priťahovanie nových zákazníkov tým, že je pre nich geograficky výhodné.
- Jednotná reklamná stratégia: Jednotná reklamná stratégia môže pomôcť ušetriť finančné prostriedky na marketing a propagáciu
- Zníženie nákladov a minimalizácia rizík: Distribúciou tovaru a zdrojov medzi obchodmi môže reťazec obchodov znížiť náklady a minimalizovať riziká.
Pre Zákazníkov:
- Obchody s výhodnou polohou: Zákazníci oceňujú obchody, ktoré sa nachádzajú na výhodných miestach.
- Široký a neustále aktualizovaný sortiment: Zákazníci chcú mať možnosť nájsť produkty, ktoré potrebujú, v reťazci obchodov.
- Jednotné štandardy, služby, ceny a vysoká kvalita služieb: Zákazníci očakávajú rovnakú úroveň služieb bez ohľadu na to, ktorý obchod v reťazci navštívia.
Nevyhnutná investícia na začiatku
Finančné požiadavky na otvorenie vlastného reťazca 5 monobrandových predajní:
- 250 000 EUR, vrátane:
- 150 000 EUR Nákup tovaru
- 100 000 EUR ostatné výdavky:
- Repairs,
- Decoration,
- Equipment and software,
- Rent,
- Personnel expenses,
- Marketingové materiály,
- Čistý zisk cca 10 000 EUR mesačne (2 000 EUR mesačne na obchod).
- Žiadne licenčné poplatky / franchisingové poplatky v prvom roku spolupráce.
Základné požiadavky
Franchisa Dnipro-M je pre vás, ak máte nasledujúce vlastnosti:
- Vedenie: Ste schopní stanoviť ciele a motivovať ostatných na ich dosiahnutie.
- Pohostinnosť: Baví vás komunikovať s ľuďmi a prinútiť ich, aby sa cítili vítaní.
- Vášeň: Ste nadšení značkou Dnipro-M a jej produktmi.
- Tímová práca: Ste schopní dobre spolupracovať s ostatnými a budovať súdržný tím.
- Obchodná bystrosť: Máte zručnosti a znalosti potrebné na úspešné podnikanie.
- Otvorenosť: Ste ochotní učiť sa a skúmať nové veci.
Informácie o franchisorovi
Dnipro-M Franchise
Novokostiantynivska St, 9А, Kyiv, Ukraine
+38 067 510 74 57
Kontaktná osoba pre záujemcov o licenciu
Alexandr Grybko
Zistite viac
Prečítaj články
Najčítanejšie
Ľudovít Szabó po 18 rokoch v hobby markete začal podnikať ako živnostník. Otvoril si vlastnú franšízu Solodoor v Nitre.
Dom farieb je franšízová sieť, ktorá za roky svojej existencie zažila už niekoľko stavebných boomov aj kríz. Ako sa u nás vyvíja trh s farbami, nátermi a lakmi?
Značka podlahových krytín a bytového textilu za 30 rokov existencie vytvorila úspešnú franšízovú sieť. V strednej Európe za svoj prístup k podnikaniu žne odborné ceny.
Výrobca interiérových dverí a zárubní dosiahol v roku 2022 tržby viac ako 16 tisíc eur. Podieľali sa na tom aj franšízy na Slovensku.
Ako ušetriť za teplo, otázka, ktorá najmä tohtoročnú zimu trápila veľa ľudí nielen na Slovensku. Bola to však aj šanca na úspech franšízantov konceptu Maxeco.
Franšízová sieť Dom farieb hľadá franšízantov aj v menších mestách. Kto sa môže uchádzať o licenciu?
V minulom roku oslávila značka Kinekus 30 rokov fungovania na trhu. Je pripravená ďalej rásť prostredníctvom franšízantov. Do akých miest sa hodí?
Franšízantmi Maxeco sa stávajú podnikatelia hľadajúci nové príležitosti aj spokojní zákazníci. Čo všetko ovplyvňuje ich podnikanie?
Značka Lomax chce ďalej rásť prostredníctvom franšíz. Franšízantov láka na skúsenosti a širokú ponuku produktov. Koľko treba do nej investovať?
„Radi by sme sa rozrástli do krajských miest, v ktorých zatiaľ nemáme zastúpenie," hovorí v rozhovore Jakub Mulač, riaditeľ spoločnosti Solodoor Centrum.
Spoločnosť Maxeco má na Slovensku zastúpenie v štyroch regiónoch. S pomocou franšízových partnerov chce expandovať do všetkých krajov.
Informácie zadané v katalógu dodávajú samotné franchisové systémy. Pred podpisom zmluvy o spoluprácu by mal každý záujemca posúdiť ponuku danej firmy. Redakcia si vyhradzuje právo upraviť informácie o systémoch udávaných v katalógu. V prípade zistenia, že udávané informácie nie sú pravdivé či neaktuálne, prosíme kontaktuje redakciu.