Hladká pokožka ako stabilný biznis
DepilConcept, pôvodom portugalská franšízová sieť, vstúpila na trh v roku 2007. Dnes pôsobí v 11 krajinách sveta. Hlavnou službou je trvalé odstránenie chĺpkov špeciálnou metódou, ktorá je rýchla a šetrná – reaguje tak na dopyt po dokonale hladkej pokožke, ale bez bolestivých procedúr. Na Slovensku DepilConcept prevádzkuje už 12 pobočiek – tri v Bratislave, dve v Košiciach, ďalšie v Trnave, Nitre, Trenčíne, Poprade, Prešove, Bardejove a Michalovciach. V príprave sú navyše nové salóny v Humennom, Prievidzi, Žiline a Banskej Bystrici.
„Naše služby nie sú len sezónnou záležitosťou pred letom, ale majú význam počas celého roka. Klienti, ženy aj muži, sa k nám pravidelne vracajú, pretože procedúry je potrebné opakovať, aby sa dosiahnuté výsledky udržali,“ hovorí Peter Trelo, držiteľ master-licencie pre Českú republiku a Slovensko. Podľa neho je práve opakovaná návštevnosť dôležitým pilierom úspechu značky. Salóny ponúkajú aj ďalšie služby ako fototerapeutické procedúry proti akné, ošetrenie na omladenie pleti, odstránenie pigmentových škvŕn, klasickú depiláciu voskom a tiež predaj kozmetiky vlastnej značky.
Zisk už v prvom mesiaci prevádzky
Podnikatelia, ktorí sa rozhodnú vstúpiť do siete, získajú zmluvu na 5 rokov a exkluzivitu pre dané územie. Na otvorenie vlastného salónu je potrebný priestor s rozlohou 60 až 80 m², do ktorého sa zmestia 2 kabínky a konzultačná miestnosť. Pokiaľ ide o lokalitu, nemusí ísť o centrum mesta, zákazníci sú zvyknutí za službami dochádzať. Výhodou je možnosť parkovania. „Klientelu si väčšina našich franšízantov buduje prostredníctvom online marketingu a na základe odporúčaní spokojných zákazníkov, to funguje najlepšie,“ dodáva Peter Trelo. Odporúča tiež väčšie mestá s aspoň 30-tisíc obyvateľmi.
Záujemcovia nemusia mať skúsenosti z kozmetického priemyslu ani s podnikaním, čaká ich prepracovaný systém školení a podpora v oblasti marketingu, obchodu aj prevádzky. Centrália tiež pomáha s výberom vhodnej lokality a odporúča rozmiestnenie vybavenia podľa overeného konceptu. Počiatočná investícia začína na sume 20 900 EUR. „Naši franšízanti môžu pri dodržiavaní odporúčaných postupov dosahovať zisk už v prvom mesiaci prevádzky. Priemerný mesačný obrat salónov v sieti je približne 18 600 EUR,“ spresňuje Peter Trelo.
Rast napriek krízam / DepilConcept počas pandémie covidu zvýšil svoj obrat, darí sa mu expandovať aj v období inflácie. Prečítaj články
Franšízing na telo
/10.06.2024
Hladká koža bez chĺpkov a nedostatkov sa stále nosí. Aby taká pokožka aj zostala, je potrebné procedúry opakovať. Presne na tom stojí DepilConcept.
Franšízová sieť DepilConcept už má svojho master-franšízanta pre Slovensko. Okrem jednej pobočky, chce dalšie rozšíriť do miest s viac ako 30 tisíc obyvateľmi.
„Naše tržby vzrástli výrazne nad úroveň pred pandémiou, hovorí Alexandre Duque Lourenço, člen výkonnej rady franšízové sítě DepilConcept.
Záujemcovia o podnikanie pod značkou DepilConcept si môžu vybrať, koľko investujú do štartu svojho nového podnikania. Je možné začať na 18 600 Eur.
Značka DepilConcept so svojimi depilačnými centrami mierila do miest s viac ako 100 tisíc obyvateľmi. Dnes už mieri aj do menších miest. Na Slovensku ponúka master-franšízu.
Najčítanejšie
Ako zarobiť peniaze na YouTube?
/27.08.2021
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Ak sa Vám pri vyslovení slova franchising vôbec niečo vybavuje, je to skvelé!
Mezinárodná franšízová sieť Extra Services poskytuje služby vo viac ako 15 krajinách EÚ. Teraz hľadá master-franšízanta pre rozvoj značky na Slovensku.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Rok 2025 ukázal, že Slovensko je pre franšízing atraktívnym trhom. Prichádzajú nové značky, iné pokračujú v expanzii. V ktorých segmentoch si môžu podnikatelia vyberať?