Hladká pokožka ako stabilný biznis
DepilConcept, pôvodom portugalská franšízová sieť, vstúpila na trh v roku 2007. Dnes pôsobí v 11 krajinách sveta. Hlavnou službou je trvalé odstránenie chĺpkov špeciálnou metódou, ktorá je rýchla a šetrná – reaguje tak na dopyt po dokonale hladkej pokožke, ale bez bolestivých procedúr. Na Slovensku DepilConcept prevádzkuje už 12 pobočiek – tri v Bratislave, dve v Košiciach, ďalšie v Trnave, Nitre, Trenčíne, Poprade, Prešove, Bardejove a Michalovciach. V príprave sú navyše nové salóny v Humennom, Prievidzi, Žiline a Banskej Bystrici.
„Naše služby nie sú len sezónnou záležitosťou pred letom, ale majú význam počas celého roka. Klienti, ženy aj muži, sa k nám pravidelne vracajú, pretože procedúry je potrebné opakovať, aby sa dosiahnuté výsledky udržali,“ hovorí Peter Trelo, držiteľ master-licencie pre Českú republiku a Slovensko. Podľa neho je práve opakovaná návštevnosť dôležitým pilierom úspechu značky. Salóny ponúkajú aj ďalšie služby ako fototerapeutické procedúry proti akné, ošetrenie na omladenie pleti, odstránenie pigmentových škvŕn, klasickú depiláciu voskom a tiež predaj kozmetiky vlastnej značky.
Zisk už v prvom mesiaci prevádzky
Podnikatelia, ktorí sa rozhodnú vstúpiť do siete, získajú zmluvu na 5 rokov a exkluzivitu pre dané územie. Na otvorenie vlastného salónu je potrebný priestor s rozlohou 60 až 80 m², do ktorého sa zmestia 2 kabínky a konzultačná miestnosť. Pokiaľ ide o lokalitu, nemusí ísť o centrum mesta, zákazníci sú zvyknutí za službami dochádzať. Výhodou je možnosť parkovania. „Klientelu si väčšina našich franšízantov buduje prostredníctvom online marketingu a na základe odporúčaní spokojných zákazníkov, to funguje najlepšie,“ dodáva Peter Trelo. Odporúča tiež väčšie mestá s aspoň 30-tisíc obyvateľmi.
Záujemcovia nemusia mať skúsenosti z kozmetického priemyslu ani s podnikaním, čaká ich prepracovaný systém školení a podpora v oblasti marketingu, obchodu aj prevádzky. Centrália tiež pomáha s výberom vhodnej lokality a odporúča rozmiestnenie vybavenia podľa overeného konceptu. Počiatočná investícia začína na sume 20 900 EUR. „Naši franšízanti môžu pri dodržiavaní odporúčaných postupov dosahovať zisk už v prvom mesiaci prevádzky. Priemerný mesačný obrat salónov v sieti je približne 18 600 EUR,“ spresňuje Peter Trelo.
Rast napriek krízam / DepilConcept počas pandémie covidu zvýšil svoj obrat, darí sa mu expandovať aj v období inflácie. Prečítaj články
Franšízing na telo
/10.06.2024
Hladká koža bez chĺpkov a nedostatkov sa stále nosí. Aby taká pokožka aj zostala, je potrebné procedúry opakovať. Presne na tom stojí DepilConcept.
Franšízová sieť DepilConcept už má svojho master-franšízanta pre Slovensko. Okrem jednej pobočky, chce dalšie rozšíriť do miest s viac ako 30 tisíc obyvateľmi.
„Naše tržby vzrástli výrazne nad úroveň pred pandémiou, hovorí Alexandre Duque Lourenço, člen výkonnej rady franšízové sítě DepilConcept.
Záujemcovia o podnikanie pod značkou DepilConcept si môžu vybrať, koľko investujú do štartu svojho nového podnikania. Je možné začať na 18 600 Eur.
Značka DepilConcept so svojimi depilačnými centrami mierila do miest s viac ako 100 tisíc obyvateľmi. Dnes už mieri aj do menších miest. Na Slovensku ponúka master-franšízu.
Najčítanejšie
Ako zarobiť peniaze na YouTube?
/27.08.2021
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Značka Mail Boxes Etc. plánuje vstúpiť na slovenský trh a hľadá master-franšízanta. Manažér rozvoja MBE Pawan Kim približuje, akú úlohu bude zastávať.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Ambiciózny Taco Bell je v skupine YUM! Brands najmenší, má menej pobočiek ako KFC aj Pizza Hut. Franšízy však vykazujú najväčšie zisky.
Predstavujeme vám 12 kľúčových tém, ktoré by mala obsahovať každá franšízová zmluva.