Franšízing na telo
Franšízový koncept centier pre epiláciu a kozmetické ošetrenia na báze svetelného žiarenia pochádza zo Portugalska. Metóda má oproti iným veľa výhod, ako je bezbolestný priebeh bez podráždenia a postupné oslabenie a odstránenie chĺpkov, s výsledkami viditeľnými už po prvom ošetrení. Jedno ale nevie ani táto metóda – zázrak, ktorý by opätovný rast úplne eliminoval. A práve to je pre kozmetický biznis výhodou – spokojní klienti sa vracajú. Okrem prístrojovej epilácie a depilácie voskom, centrá ponúkajú aj ošetrenie na zmiernenie prejavov či následkov akné a procedúry na omladenie pleti a odstránenie škvŕn tiež určitou formou fototerapie. Služby dopĺňa aj predaj luxusnej prírodnej kozmetiky vlastnej značky.
„Na Slovensku funguje úspešne už 9 franšízových pobočiek. V Bratislave sú v prevádzke dve centrá a ďalšie dve sa chystajú. Franšízantov máme aj v Trnave, Trenčíne, Poprade, v Košiciach sú tiež dve pobočky, a ešte sme zastúpení v Prešove a Michalovciach. Vo fáze príprav je Žilina a Košice,“ hovorí k rastu siete Peter Trelo, Master-franšízant pre Slovensko a Českú republiku. DepilConcept sa stal lídrom na slovenskom trhu v oblasti trvalej epilácie a ďalšia expanzia na trhu je ich aktuálnym najväčším cieľom. Preto sa aktuálne venujú predovšetkým obchodným otázkam a inováciám v oblasti produktov a služieb. Ponuka je zostavená tak, že pokrýva riešenie najčastejších požiadaviek na ošetrenie pokožky a ponúka ich efektívne a cenovo prijateľné riešenie na dosiahnutie vízie značky: aby sa všetci ľudia cítili dobre vo svojej koži.
„Radi by sme povzbudili podnikavé osobnosti zo Slovenska, aby sa chopili pripraveného a funkčného konceptu na podnikanie. Chceme sa dostať do všetkých slovenských miest nad 25 000 obyvateľov. Stačí mať chuť do samostatného podnikania, skúsenosti v kozmetickom priemysle nie sú potrebné. Máme vytvorený vlastný systém zaškolenia pre franšízantov aj ich personál,“ uvádza Peter Trelo.
Záujemca musí počítať s investíciou od 20900 Eur na zariadenie, ďalšie prostriedky je potrebné na úpravu interiéru centra podľa požiadaviek značky. Franšízant tiež odvádza mesačné poplatky.
Franšízy v meste nad 25 000 / Priestory pobočky musia byť v rozlohe minimálne od 60 m2 s dostupnosťou parkovania.
Prečítaj články
Biznis s hladkou kožou
/24.03.2023
Franšízová sieť DepilConcept už má svojho master-franšízanta pre Slovensko. Okrem jednej pobočky, chce dalšie rozšíriť do miest s viac ako 30 tisíc obyvateľmi.
„Naše tržby vzrástli výrazne nad úroveň pred pandémiou, hovorí Alexandre Duque Lourenço, člen výkonnej rady franšízové sítě DepilConcept.
Záujemcovia o podnikanie pod značkou DepilConcept si môžu vybrať, koľko investujú do štartu svojho nového podnikania. Je možné začať na 18 600 Eur.
Značka DepilConcept so svojimi depilačnými centrami mierila do miest s viac ako 100 tisíc obyvateľmi. Dnes už mieri aj do menších miest. Na Slovensku ponúka master-franšízu.
Doma v Portugalsku a tiež v Poľsku je franšíza DepilConcept lídrom trhu. Svojimi kozmetickými štúdiami chce pokryť aj Slovensko, hovorí majiteľ značky Alessandro Lorenso.
Najčítanejšie
Návod pre franšízu
/02.08.2021
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.
„Pri Extéria Markete sa môžeme baviť o návratnosti počiatočne investície franšízantov v horizonte 9 až 12 mesiacov," hovorí Aleš Krčmář, riaditeľ tejto franšízovej siete na Slovensku.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
„Nehľadáme iba investora, ale človeka, ktorý bude venovať svojej predajni aj čas a srdce,“ hovorí Josefina Rusová, manažérka rozvoja franšízovej siete Kinekus.
Originálne kaviarne Spezax Caffe úspešne prevádzkujú dve pobočky. Teraz hľadajú prvých franšízových partnerov pre ďalší rast.