DepilConcept pre ženy aj mužov / Odstránenie nežiaduceho ochlpenia pomáha aj mnohým mužom, ktorí ocenia dlhodobé účinky ošetrenia.
Pondelok
10.06.2024
Hladká koža bez chĺpkov a nedostatkov sa stále nosí. Aby taká pokožka aj zostala, je potrebné procedúry opakovať. Presne na tom stojí DepilConcept.
 

Franšízový koncept centier pre epiláciu a kozmetické ošetrenia na báze svetelného žiarenia pochádza zo Portugalska. Metóda má oproti iným veľa výhod, ako je bezbolestný priebeh bez podráždenia a postupné oslabenie a odstránenie chĺpkov, s výsledkami viditeľnými už po prvom ošetrení. Jedno ale nevie ani táto metóda – zázrak, ktorý by opätovný rast úplne eliminoval. A práve to je pre kozmetický biznis výhodou – spokojní klienti sa vracajú. Okrem prístrojovej epilácie a depilácie voskom, centrá ponúkajú aj ošetrenie na zmiernenie prejavov či následkov akné a procedúry na omladenie pleti a odstránenie škvŕn tiež určitou formou fototerapie. Služby dopĺňa aj predaj luxusnej prírodnej kozmetiky vlastnej značky.

Na Slovensku funguje úspešne už 9 franšízových pobočiek. V Bratislave sú v prevádzke dve centrá a ďalšie dve sa chystajú. Franšízantov máme aj v Trnave, Trenčíne, Poprade, v Košiciach sú tiež dve pobočky, a ešte sme zastúpení v Prešove a Michalovciach. Vo fáze príprav je Žilina a Košice,“ hovorí k rastu siete Peter Trelo, Master-franšízant pre Slovensko a Českú republiku. DepilConcept sa stal lídrom na slovenskom trhu v oblasti trvalej epilácie a ďalšia expanzia na trhu je ich aktuálnym najväčším cieľom. Preto sa aktuálne venujú predovšetkým obchodným otázkam a inováciám v oblasti produktov a služieb. Ponuka je zostavená tak, že pokrýva riešenie najčastejších požiadaviek na ošetrenie pokožky a ponúka ich efektívne a cenovo prijateľné riešenie na dosiahnutie vízie značky: aby sa všetci ľudia cítili dobre vo svojej koži.

Radi by sme povzbudili podnikavé osobnosti zo Slovenska, aby sa chopili pripraveného a funkčného konceptu na podnikanie. Chceme sa dostať do všetkých slovenských miest nad 25 000 obyvateľov. Stačí mať chuť do samostatného podnikania, skúsenosti v kozmetickom priemysle nie sú potrebné. Máme vytvorený vlastný systém zaškolenia pre franšízantov aj ich personál,“ uvádza Peter Trelo.

Záujemca musí počítať s investíciou od 20900 Eur na zariadenie, ďalšie prostriedky je potrebné na úpravu interiéru centra podľa požiadaviek značky. Franšízant tiež odvádza mesačné poplatky.


Franšízy v meste nad 25 000 / Priestory pobočky musia byť v rozlohe minimálne od 60 m2 s dostupnosťou parkovania.

Populárne na fóre