Franšízing na telo
Franšízový koncept centier pre epiláciu a kozmetické ošetrenia na báze svetelného žiarenia pochádza zo Portugalska. Metóda má oproti iným veľa výhod, ako je bezbolestný priebeh bez podráždenia a postupné oslabenie a odstránenie chĺpkov, s výsledkami viditeľnými už po prvom ošetrení. Jedno ale nevie ani táto metóda – zázrak, ktorý by opätovný rast úplne eliminoval. A práve to je pre kozmetický biznis výhodou – spokojní klienti sa vracajú. Okrem prístrojovej epilácie a depilácie voskom, centrá ponúkajú aj ošetrenie na zmiernenie prejavov či následkov akné a procedúry na omladenie pleti a odstránenie škvŕn tiež určitou formou fototerapie. Služby dopĺňa aj predaj luxusnej prírodnej kozmetiky vlastnej značky.
„Na Slovensku funguje úspešne už 9 franšízových pobočiek. V Bratislave sú v prevádzke dve centrá a ďalšie dve sa chystajú. Franšízantov máme aj v Trnave, Trenčíne, Poprade, v Košiciach sú tiež dve pobočky, a ešte sme zastúpení v Prešove a Michalovciach. Vo fáze príprav je Žilina a Košice,“ hovorí k rastu siete Peter Trelo, Master-franšízant pre Slovensko a Českú republiku. DepilConcept sa stal lídrom na slovenskom trhu v oblasti trvalej epilácie a ďalšia expanzia na trhu je ich aktuálnym najväčším cieľom. Preto sa aktuálne venujú predovšetkým obchodným otázkam a inováciám v oblasti produktov a služieb. Ponuka je zostavená tak, že pokrýva riešenie najčastejších požiadaviek na ošetrenie pokožky a ponúka ich efektívne a cenovo prijateľné riešenie na dosiahnutie vízie značky: aby sa všetci ľudia cítili dobre vo svojej koži.
„Radi by sme povzbudili podnikavé osobnosti zo Slovenska, aby sa chopili pripraveného a funkčného konceptu na podnikanie. Chceme sa dostať do všetkých slovenských miest nad 25 000 obyvateľov. Stačí mať chuť do samostatného podnikania, skúsenosti v kozmetickom priemysle nie sú potrebné. Máme vytvorený vlastný systém zaškolenia pre franšízantov aj ich personál,“ uvádza Peter Trelo.
Záujemca musí počítať s investíciou od 20900 Eur na zariadenie, ďalšie prostriedky je potrebné na úpravu interiéru centra podľa požiadaviek značky. Franšízant tiež odvádza mesačné poplatky.
Franšízy v meste nad 25 000 / Priestory pobočky musia byť v rozlohe minimálne od 60 m2 s dostupnosťou parkovania.
Prečítaj články
Hladká pokožka ako stabilný biznis
/12.11.2025
Franšízová sieť DepilConcept otvára nové pobočky naprieč Slovenskom. Prináša know-how, ktoré využíva viac ako 250 kliník po celom svete.
Franšízová sieť DepilConcept už má svojho master-franšízanta pre Slovensko. Okrem jednej pobočky, chce dalšie rozšíriť do miest s viac ako 30 tisíc obyvateľmi.
„Naše tržby vzrástli výrazne nad úroveň pred pandémiou, hovorí Alexandre Duque Lourenço, člen výkonnej rady franšízové sítě DepilConcept.
Záujemcovia o podnikanie pod značkou DepilConcept si môžu vybrať, koľko investujú do štartu svojho nového podnikania. Je možné začať na 18 600 Eur.
Značka DepilConcept so svojimi depilačnými centrami mierila do miest s viac ako 100 tisíc obyvateľmi. Dnes už mieri aj do menších miest. Na Slovensku ponúka master-franšízu.
Najčítanejšie
Ako zarobiť peniaze na YouTube?
/27.08.2021
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Značka Mail Boxes Etc. plánuje vstúpiť na slovenský trh a hľadá master-franšízanta. Manažér rozvoja MBE Pawan Kim približuje, akú úlohu bude zastávať.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Ambiciózny Taco Bell je v skupine YUM! Brands najmenší, má menej pobočiek ako KFC aj Pizza Hut. Franšízy však vykazujú najväčšie zisky.
Predstavujeme vám 12 kľúčových tém, ktoré by mala obsahovať každá franšízová zmluva.