Nutriadapt vsádza na franšízantov
Franšízový koncept výživového poradenstva je na našom trhu etablovaný a rozvíjaný niekoľko rokov, pričom pod značkou Nutriadapt tu pôsobí posledných 5 rokov. Za ten čas sa majitelia franšízovej siete presvedčili, že ženy franšízantky sú vo vedení poradní minimálne rovnako úspešné, efektívne a výkonné ako muži. „Podľa môjho názoru nejde o pohlavie. Je jedno, či je majiteľom franšízy žena alebo muž. Ide o to, akí ste cieľavedomí a vytrvalí. Výhodou franšízingu je to, že disponujete veľkou škálou ľudí s rôznymi špecializovanými profesiami, ktorí sú pripravení vám pomôcť nastaviť procesy vo vašom podnikaní,“ hovorí Marta Nosková, konateľka spoločnosti Nutriadapt.
Podľa nej sú ženy obvykle otvorenejšie k radám, pomoci, k rozvíjaniu networkingu vrámci franšízovej sieti, kde čerpajú rady od skúsenejších majiteľov a majiteliek poradní. Často sú práve vďaka tejto vlastnosti schopné revitalizovať poradňu, ktorú preberajú, a zvýšiť obrat o násobky percent. Franšíza je pre ženy dobrým prostriedkom, ako sa stať svojim vlastným šéfom a je príležitosťou, ako eliminovať nerovnosť odmeňovania žien a mužov na štandardnom trhu práce, ak ide o vysoké pracovné pozície. Vo vlastníctve franšízového podniku sa úspešnosť a profitabilita odvíja od manažérskych schopností a od vlastného zápalu pre vec.
Práca vs. súkromný život
„V našej franšízovej sieti tiež pozorujeme, že sa ženám vo vedení franšízových poradní darí veľmi dobre skĺbiť pracovný život so súkromným. Boli sme poctení tým, že sme sa mohli zúčastniť svatieb, vítania novorodencov na svet, ale zároveň sem sa mohli radovať aj zo športových alebo štúdijných úspechov ich ratolestí, a to bez toho, aby sme pociťovali akékoľvek zakolísanie vo vedení ich poradne,“ prezradzuje Marta Nosková s tým, že v sieti Nutriadapt nájdeme niekoľko majiteliek franšíz, ktoré začínali s jednou poradňou a postupne svoje podnikanie rozširovali o ďalšie miesta, kde úspešne otvorili a prevádzkujú poradne.
Spoločnosť WELL IN, s.r.o., v zastúpení ako poskytovateľ licencie Nutriadapt na Slovensku je pripravena pomôcť každému perspektívnemu franšízantovi s naštartovaním franšízového podnikania, bez ohledu na to, či je ženou či mužom. Jeho tím tvoria profesionáli s unikátnymi špecializáciami, ktorí pomáhajú v rozvoji poradne každému majiteľovi, a to nielen novo príchádzajúcemu. Pomáhajú dôkladne zaškoliť personál novej poradne, nastaviť procesy, akvizície klientských kontaktov a pod. Podľa Marty Noskoej bývajú nielen ženy, ale obvykle aj muži vo franšízových sietiach úspešnejší vo svojom podnikaní, ako keby zakladali svoj vlastný start up.

Prečítaj články

„Franšízová sieť kliník Nutriadapt navyšuje počet pobočiek a optimalizuje ich ziskovosť vďaka premysleným službám,“ hovorí konateľka spoločnosti Marta Nosková.
Nutriadapt Clinic má na Slovensku dvadsaťdva pobočiek, ktoré spravuje manažér franšízovej siete Tibor Lipiansky. Ako vyzerá jeho spolupráca s franšízantmi?
Franšízová sieť Nutriadapt funguje na trhu od minulého decembra. Aký bol pre ňu rok 2020 a čo chystá ďalej?
„Telefonické a online konzultácie sme vnímali ako doplnkovú službu. Uplynulé týždne však potvrdili perspektívu tohto segmentu," hovorí Marta Nosková, konateľka franšízovej siete Nutriadapt.
Nariadenia vlády budú ešte nejakú chvíľu ovplyvňovať podnikanie na Slovensku. Franšízy hľadajú nové cesty k zákazníkom. Môžu sa im hodiť aj v budúcnosti?
Najčítanejšie

Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Značka ICE’N’GO pôsobí na slovenskom trhu už 12 rokov. Kto sa môže stať jej franšízantom?
Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.