Otvárame franšízový obchod s domácimi potrebami
V súčasnosti funguje na domácom slovenskom trhu celkovo 12 pobočiek tejto siete obchodov zameraných na predaj potrieb pre domácnosť a záhradu. Štyri z nich sú prevádzkované franšízorom, zvyšných osem je v rukách franšízantov. Prostredníctvom franšízovej licencie sa značke podarilo expandovať aj na český trh. Tam funguje predajňa Kinekus v severomoravskom Šumperku.
Záujemcovia o otvorenie franšízového obchodu Kinekus na Slovensku majú stále možnosť uchádzať sa o licencie. Prvým krokom by malo byť nájdenie vhodného miesta pre budúcu pobočku. Mala by sa nachádzať v meste s minimálne 15 tisíc obyvateľmi a spádovou oblasťou cca 50 tisíc ľudí. Ideálne sú teda krajské alebo okresné mestá. S posúdením vybranej lokality pomôže uchádzačovi o franšízu poskytovateľ licencie na základe dlhoročných skúseností. Od franšízantov chce, aby od svojich pobočiek nebývali ďalej ako 30 minút jazdy autom. Pre výber franšízanta je totiž zásadná jeho pripravenosť spolupracovať a aktívne sa podieľať na chode predajne a aby vedel reagovať na zmeny a riešiť problémy, čo z veľkej diaľky často nejde.
Čo sa týka počiatočnej investície, ktorá na franšízového partnera čaká, je závislá od veľkosti pobočky, ktorú chce partner prevádzkovať. Pohybuje sa od 300 eur za m2. Minimálna veľkosť predajne by mala byť minimálne 400 m2 a disponovať priestormi na sklad. V rámci spolupráce s franšízovou sieťou Kinekus získava franšízant okrem všetkého potrebného know-how aj prístup k špeciálnemu informačnému systému, pomoc pri školení zamestnancov a jeho podnikanie je tiež marketingovo podporované z centrály spoločnosti.
Všetko v jednom / Kúpou franšízy Kinekus franšízant získava know-how na akom mieste zriadiť predajňu, ako má vyzerať, čo a ako umiestniť do regálov. Tiež sa dozvie koho zamestnať ako predavača alebo ako urobiť reklamnú kampaň, aby bol obchod úspešný. Prečítaj články
Záujem o dizajnové dvere rastie
/15.09.2025
Riaditeľ spoločnosti Solodoor Centrum Martin Kupka hodnotí uplynulý rok v znamení rastu. Približuje tiež, čo je podľa neho kľúčom k fungujúcej franšízovej spolupráci.
Predajňu farieb a lakov s prívetivou obsluhou potrebuje každé väčšie mesto. Nechýba Dom farieb práve u vás?
Obsadiť krajské mestá a následne preniknúť do okresných. Taký je plán franšízového konceptu Kinekus.
Každé okresné mesto, kde ešte nie sme, je pre nás výzvou a súčasne plánom rozvoja prevádzok, prezrádza Štefan Francisty, manažér franchisovej siete spoločnosti Kinekus zo Žiliny.
Toľko pobočiek chce mať na slovenskom trhu franchisová sieť predajní pre domácnosť Kinekus.
Najčítanejšie
Nová príležitosť v kaviarenskom biznise
/13.10.2025
Originálne kaviarne Spezax Caffe úspešne prevádzkujú dve pobočky. Teraz hľadajú prvých franšízových partnerov pre ďalší rast.
„Nutriadapt som poznala zo všetkých strán. Vedela som, že má potenciál a hodnoty blízke mne. Vlastná klinika bola prirodzený krok,“ hovorí franšízantka Silvia Večerová.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Sieť Aplend spravuje 17 ubytovacích jednotiek vo Vysokých Tatrách. Víta v nich až 80 tisíc hostí ročne. Teraz hľadá pre franšízovú spoluprácu ďalšie hotely a apartmány.
Predstavujeme vám 12 kľúčových tém, ktoré by mala obsahovať každá franšízová zmluva.