Vybrať si a podnikať
Palác kultúry a vedy vo Varšave privíta návštevníkov 14. až 16. októbra. Budú mať príležitosť priamo sa stretnúť s poskytovateľmi franšízových licencií, ktorí hľadajú partnerov na podnikanie nie iba v Poľsku, ale často aj v ďalších krajinách Európy. Zároveň majú možnosť načerpať aktuálne, a hlavne praktické informácie, ktoré im môžu pomôcť správne sa rozhodnúť pri výbere toho pravého franšízového konceptu.
Najväčšia franšízová akcia v regióne strednej a východnej Európy sa rok čo rok rozrastá. Stúpa počet spoločností, ktoré na veľtrhu prezentujú svoje franšízové ponuky potenciálnym franšízantom. Budúci podnikatelia majú jedinečnú možnosť zoznámiť sa s tak širokou ponukou na jednom mieste. Počas troch dní majú podnikatelia uvažujúci o vstupe do franšízovej siete možnosť viesť desiatky rozhovorov, počas ktorých môžu zistiť detailné informácie o konceptoch, ich plánoch, podmienkach spolupráce aj očakávaniach, ktoré majú od svojich budúcich franšízantov. Vďaka nim sa budú môcť lepšie rozhodnúť, a to jednoduchým porovnaním konkurencie.
Rôznorodosť ponuky
Súčasťou veľtrhu, je tiež Fórum Vlastného Biznisu, v rámci ktorého budú odborníci nie iba na franšízing zdieľať svoje skúsenosti a znalosti s budúcimi franšízantmi. Účastníci fóra budú mať príležitosť dozvedieť sa o zásadách spolupráce vo franšíze, zistiť, na čo je potrebné dbať pred podpisom zmluvy. Špeciálnym hosťom Fóra bude Maciej Orłoś, novinár a kouč, ktorý bude hovoriť o svojich vlastných obchodných skúsenostiach a správe kanálu YouTube.
Značky, ktoré sa na veľtrhu predstavia, pochádzajú z najrôznejších odborov. Nájdeme medzi nimi aj tie, ktoré svojich franšízových partnerov aktívne hľadajú aj u nás. Patrí medzi nich napríklad Mail BoxesEtc., Edukido alebo CodingGiants. Väčšinu spoločností tento rok kvôli pandémii tvoria koncepty, ktoré sú už etablované na poľskom trhu. Veľa z nich je však v prípade záujmu perspektívnych franšízových partnerov, naklonených k expanzii aj do ďalších krajín.
Organizátorom varšavského franšízového veľtrhu je varšavská pobočka poradenskej skupiny PROFIT system franchise services a portál Franchising.pl. Viac informácií o 19. ročníku nájdete TU.

Prečítaj články

„Nízke náklady a rýchla návratnosť robia z Edukido ideálnu voľbu pre tých, ktorí chcú podnikať a zároveň podporiť rozvoj detí,“ hovorí prevádzkový riaditeľ Bartłomiej Misztal.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Mail Boxes Etc. sa zameriava na baliace, doručovacie, tlačiarenske a ďalšie služby pre menších a stredných podnikateľov. Franšízové plány na Slovensku priblížila Maria Ilicheva.
Franšízing spôsobil revolúciu v globálnom podnikaní tým, že umožnil rýchlu expanziu s osvedčeným obchodným modelom. Objavte najväčšie franšízové siete, ktoré formujú priemyselné odvetvia po celom svete.
V Bruseli sa udeľovali ceny Európskej federácie franšíz. Zo značiek, ktoré mieria na náš trh, získali ocenenie Mail Boxes Etc.
Najčítanejšie

Prinášame aktuálny rebríček 100 najúspešnejších globálnych franšízových značiek. V TOP 10 nechýbajú franšízy známe z tuzemského trhu. Najsilnejším sektorom zostáva gastro.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
„Nastal vhodný čas pre získanie licencie v rámci regiónov Slovenska," hovorí Matúš Hrabko, Field Service Manažér pre McDonald's na Slovensku.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.