Vybrať si a podnikať
Palác kultúry a vedy vo Varšave privíta návštevníkov 14. až 16. októbra. Budú mať príležitosť priamo sa stretnúť s poskytovateľmi franšízových licencií, ktorí hľadajú partnerov na podnikanie nie iba v Poľsku, ale často aj v ďalších krajinách Európy. Zároveň majú možnosť načerpať aktuálne, a hlavne praktické informácie, ktoré im môžu pomôcť správne sa rozhodnúť pri výbere toho pravého franšízového konceptu.
Najväčšia franšízová akcia v regióne strednej a východnej Európy sa rok čo rok rozrastá. Stúpa počet spoločností, ktoré na veľtrhu prezentujú svoje franšízové ponuky potenciálnym franšízantom. Budúci podnikatelia majú jedinečnú možnosť zoznámiť sa s tak širokou ponukou na jednom mieste. Počas troch dní majú podnikatelia uvažujúci o vstupe do franšízovej siete možnosť viesť desiatky rozhovorov, počas ktorých môžu zistiť detailné informácie o konceptoch, ich plánoch, podmienkach spolupráce aj očakávaniach, ktoré majú od svojich budúcich franšízantov. Vďaka nim sa budú môcť lepšie rozhodnúť, a to jednoduchým porovnaním konkurencie.
Rôznorodosť ponuky
Súčasťou veľtrhu, je tiež Fórum Vlastného Biznisu, v rámci ktorého budú odborníci nie iba na franšízing zdieľať svoje skúsenosti a znalosti s budúcimi franšízantmi. Účastníci fóra budú mať príležitosť dozvedieť sa o zásadách spolupráce vo franšíze, zistiť, na čo je potrebné dbať pred podpisom zmluvy. Špeciálnym hosťom Fóra bude Maciej Orłoś, novinár a kouč, ktorý bude hovoriť o svojich vlastných obchodných skúsenostiach a správe kanálu YouTube.
Značky, ktoré sa na veľtrhu predstavia, pochádzajú z najrôznejších odborov. Nájdeme medzi nimi aj tie, ktoré svojich franšízových partnerov aktívne hľadajú aj u nás. Patrí medzi nich napríklad Mail BoxesEtc., Edukido alebo CodingGiants. Väčšinu spoločností tento rok kvôli pandémii tvoria koncepty, ktoré sú už etablované na poľskom trhu. Veľa z nich je však v prípade záujmu perspektívnych franšízových partnerov, naklonených k expanzii aj do ďalších krajín.
Organizátorom varšavského franšízového veľtrhu je varšavská pobočka poradenskej skupiny PROFIT system franchise services a portál Franchising.pl. Viac informácií o 19. ročníku nájdete TU.

Prečítaj články

Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Mail Boxes Etc. sa zameriava na baliace, doručovacie, tlačiarenske a ďalšie služby pre menších a stredných podnikateľov. Franšízové plány na Slovensku priblížila Maria Ilicheva.
Franšízing spôsobil revolúciu v globálnom podnikaní tým, že umožnil rýchlu expanziu s osvedčeným obchodným modelom. Objavte najväčšie franšízové siete, ktoré formujú priemyselné odvetvia po celom svete.
V Bruseli sa udeľovali ceny Európskej federácie franšíz. Zo značiek, ktoré mieria na náš trh, získali ocenenie Mail Boxes Etc.
Mail Boxes Etc. je franšíza pre vás, ktorí hľadáte podnikanie s medzinárodným úspechom. To je prípad aj Saši Cvetojeviča, master-franšízanta pre jadranský región. Čo záujemcom radí?
Najčítanejšie

Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Značka ICE’N’GO pôsobí na slovenskom trhu už 12 rokov. Kto sa môže stať jej franšízantom?